Groupe PSA Türkiye Parça ve Servisler

®
Çok Okunanlar

TotalEnergies, yaklaşık 5,7 milyar dolar kar bildirdi

Fransız petrol devi TotalEnergies, Cuma günü yayınlanan mali sonuç açıklamasına göre, yüksek petrol fiyatlarına ve rafineri marjlarına rağmen 2024'ün...

Turbo Akü laboratuvarı uluslararası akreditasyon ile tescillendi

AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Turbo Akü’nün, alanında birçok test olanağına sahip laboratuvarları Türk Akreditasyon Kurumu (TÜRKAK) tarafından gerçekleştirilen...

Araba Lastiklerinin Püf Noktaları: Doğru Seçimden Bakıma Kadar Her Şey

Araba lastikleri, bir aracın performansı ve güvenliği üzerinde belirleyici bir rol oynar. Doğru lastik seçimi, her sürücünün bilmesi gereken...

Lexus LBX, çevre dostu özellikleriyle de öne çıkıyor

Lüks ve performansı bir arada sunmayı hedefleyen markanın premium SUV segmentindeki yeni ürünü LBX, İstanbul'un tarihi semti Akaretler'deki kurulan...

Tam kapanma döneminden çıkılan ilk iki haftada otomotiv yedek parça ve servis sağlayıcıları yoğun günler yaşadı. Groupe PSA Türkiye Parça ve Servisler Genel Müdürü Mehmet Akın, “Son kapanma dönemi süresince çok sayıda araç servislere gelemedi. Birçok kişi bakım ve servis ihtiyacını erteledi. 17 Mayıs’tan itibaren Türkiye genelinde servislerde ciddi bir yoğunluk yaşandı. Groupe PSA Türkiye Parça ve Servisler olarak 17-28 Mayıs aralığında, 9 iş günü gibi kısa bir süre içerisinde 27 bin adetten fazla aracı ağırladık. 2021 yılının ilk dört aylık günlük servis girişi ortalama verisine oranladığımızda bu yüzde 45‘lik bir artış demek.  Ayrıca, Türkiye genelinde hizmet veren çok markalı bakım ve onarım markamız Eurorepar Car Service’ın günlük servis girişi ortalamaların yüzde 50 üzerine çıktı” dedi. Servislerde yaşanan yoğunluğun Kurban Bayramı’na kadar sürmesini öngördüklerini sözlerine ekleyen Mehmet Akın, Stellantis’e bağlı Groupe PSA Türkiye çatısı altında yer alan Peugeot, Citroen, Opel ve DS kullanıcıları için ise Check-Up hizmetini tamamen ücretsiz olarak sunduklarını vurguladı.

Pandemi önlemleri çerçevesinde uygulanan tam kapanma döneminde çalışmasına ara veren otomotiv yedek parça ve servis sağlayıcıları, önlemlerin esnetildiği  17 Mayıs itibariyle oldukça yoğun günler yaşadı. Tam kapanma dönemi boyunca onarım, parça ve servis ihtiyacı olan araçlar geçtiğimiz süreç boyunca servislere akın etti. Konuyla ilgili bilgiler veren Groupe PSA Türkiye Parça ve Servisler Genel Müdürü Mehmet Akın, “Bu dönemde, kapanma süresince zorunluluk dahilinde hareket eden araçlardan bakım ve servis ihtiyacı gelen araçlara kadar önemli sayıda araç servislere gelemedi. Birçok kişi bakım ve servis ihtiyacını erteledi. 17 Mayıs’tan itibaren de Türkiye genelinde servislerde ciddi bir yoğunluk yaşandı. Groupe PSA Türkiye Parça ve Servisler olarak 17-28 Mayıs aralığında, 9 iş günü gibi kısa bir süre içerisinde 27 bin adetten fazla aracı ağırladık. 2021 yılının ilk dört aylık günlük servis girişi ortalama verisine oranladığımızda bu yüzde 45‘lik bir artış demek. Ayrıca, Türkiye genelinde hizmet veren çok markalı bakım ve onarım markamız Eurorepar Car Service’ın günlük servis girişi ortalamaların yüzde 50 üzerine çıktı” değerlendirmesinde bulundu.

“Servislerdeki yoğunluk Kurban Bayramı’na kadar sürecek”

Pandemi önlemleri doğrultusunda uygulanan hafta sonları kısıtlaması nedeniyle servis ihtiyacı olan araçların taleplerinin sürekli ertelendiğini dile getiren Mehmet Akın, “Servisleri oldukça yoğun bir yaz dönemi bekliyor. Özellikle Haziran ayından itibaren hafta sonları kısıtlamalarının kalkmasıyla araç girişlerinin daha da artmasını bekliyoruz. Söz konusu yoğunluk Kurban Bayramı’na kadar sürecektir. Bizim tavsiyemiz sürücülerin Kurban Bayramı’na kadar araçlarına ait servis ve bakım ihtiyaçlarını tamamlaması yönünde. Bununla beraber, görünmeyen problemlere karşı Check-Up yaptırmayı mutlaka tavsiye ediyoruz. Stellantis’e bağlı Groupe PSA Türkiye çatısı altında yer alan Peugeot, Citroen, Opel ve DS kullanıcıları için ise Check-Up hizmetini tamamen ücretsiz olarak sunuyoruz. Bu markaları kullanan müşterilerimiz diledikleri zaman servislerimize gelerek  detaylı Check-Up yaptırabilir ve güvenle yola çıkabilirler” diye konuştu.

Önceki İçerikLevi’s® 501®
Sonraki İçerikÖncü Teknolojileriyle BMW İX
Son Haberler

Yeni Sayımız Yayınlandı…

2024 Mayıs sayımız dergilik sitemizde online olarak yayına alınmıştır. Yeni sayımızı online olarak tüm cihazlardan ipad, iphone, android, apple,...

Diğer Haberler