Dünyanın En Değerli Otomotiv Markası seçildi

®
Çok Okunanlar

Hindistan ve Güney Amerika’da satışa sunulacak

Citroën, 2024 yılında Hindistan ve Güney Amerika'da satışa sunulacak kompakt bir SUV Coupé olan Citroën Basalt Vision tanıttı. C3 ve...

2024 İkonik Citroen Yeni C3 Hibrit

Yeni C3 de bu kuralın bir istisnası değil ve benzinli B segmenti hatchback pazarına gerçek bir fark getiriyor. Yenilikçi,...

Togg kendi işletim sistemini geliştirdi…

Togg’un, Apple veya Google’a güvenmek yerine kendi işletim sistemini geliştirdiği ve bir akıllı telefon gibi uygulama mağazasına sahip olduğuna...

Toyota, dünyanın en saygın marka değerlendirme kuruluşlarından biri olan Interbrand tarafından gerçekleştirilen ‘2020 Dünyanın En değerli Markaları’ araştırmasında, 51 milyar 595 milyon dolarlık marka değeriyle bir kez daha en değerli otomotiv markası olmayı başardı. 2004 yılından bu yana sektöründe 1’inci sırada yer alan Toyota, marka değeri ile tüm sektörler içinde de bir önceki yılki yerini sağlamlaştırarak 7’nciliğini devam ettirdi.

Tüm dünyada her türlü ihtiyaca cevap verecek farklı araçlar üreten Toyota, düşük karbonlu bir topluma katkı sağlamak amacıyla çevreci otomobiller geliştirmek için de büyük adımlar atıyor. Bugün 16.5 milyona yaklaşan satış adediyle hibrit teknolojisinin öncü ve lider markası olan Toyota, hidrojen yakıt hücreli araçları da sunarak sektöründeki bu başarısını taçlandırıyor. Ayrıca, dünyanın geleceğine yön verecek olan ve toplumun en önemli ihtiyaçlarından biri olan “mobilite” çözümleriyle 7’den 77’ye herkesin özgürce hareket etmelerini ve hayatlarını kolaylaştırmayı hedefleyen Toyota, bu çerçevede tüm dünya ile aynı anda Türkiye’de de “Start Your Impossible” hareketini başlattığını geçtiğimiz günlerde duyurdu.

Son Haberler

Farklı renklerle kodlanmış hız göstergesi

Google Haritalar'ın son özelliği, trafik sıkışıklığını azaltmak için yeni bir strateji geliştirdiğini duyuruyor. Yenilikçi bir patentle desteklenen bu plan,...

Diğer Haberler