Dongfeng punta a triplicare le vendite in Europa nel 2026

®
Çok Okunanlar

Yeni BMW F 450 GS Yollara Çıkmaya Hazır

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu BMW Motorrad, GS mirasını orta segmente taşıyan Yeni BMW F 450 GS modelini 4-10...

Borusan EnBW Şarj ile otomatik şarj dönemi “Tak‑Çalıştır”

Türkiye’nin elektrikli araç şarj ağında yeni bir dönemi başlatan 5 - Borusan EnBW Şarj, kullanıcı deneyimini bir üst seviyeye...

OPET Yönetim Kurulu Kurucu Üyesi Nurten Öztürk

Tertemiz Yarınlar Okullardan Başlar Projesi için Antalya’da büyük buluşma MEB ve OPET işbirliği ile 2022’de hayata geçirilen “Tertemiz Yarınlar Okullardan...

Tokkder:Araç Yatırımı İlk 9 Ayda 100 Milyar TL Seviyesine Ulaştı

TOKKDER, 2025yılının üçüncü çeyreğine ait kısa dönem kiralama sektörü verilerini açıkladı. Rapora göre, yılın üçüncü çeyreğinde sektörün filosunda bulunan...

Senoz Vadisi’nde Türkiye Enduro ve ATV Şampiyonası Tamamlandı

Türkiye Enduro ve ATV Şampiyonası’nın sezonun ikinci ayağı, Rize’nin Çayeli ilçesindeki doğa harikası Senoz Vadisi’nde ilk kez gerçekleştirildi. Rize...

Bridgestone Blizzak 6, AUTO BILD sportscars 2025 Kış Lastiği Testi’nin Şampiyonu

Bridgestone’un kış lastiği Blizzak 6, AUTO BILD sportscars tarafından düzenlenen zorlu testlerde en yüksek dereceyi alarak kalitesini tescilledi. 11...

IVECO’dan Anadolu Yakası’na Güçlü Çıkartma

Dünyanın önde gelen ticari araç üreticilerinden IVECO, Türkiye pazarındaki etkili büyümesini ve hizmet ağını genişletme hedeflerini, sektörün deneyimli lojistik...

Il marchio cinese Dongfeng punta a
crescere in Europa: l’obiettivo è triplicare le vendite nel 2026
passando dalle 25-30.000 di quest’anno a 80.000. In Italia il
gruppo prevede di vendere dalle 7.500 alle 9.000 auto. Lo ha
spiegato a Torino, durante la presentazione della gamma che da
inizio 2026 avrà 17 modelli – dalle citycar ai suv estremi, ma
anche monovolumi e furgoni – di tre brand Dongfeng, Voyah e
M-Hero. Al Salone di Torino, che si apre domani, porta tre
modelli inediti per il mercato europeo: il suv elettrico Vigo,
il suv di taglia media Mage L7 e il fuoristrada MHero 817.

   
“Siamo una squadra di 1.200 persone. Abbiamo fiducia nelle
nostre capacità, puntiamo a conquistare il mercato europeo. Per
noi ci sono vacanza o domeniche lavoriamo sempre, il telefono
può squillare in qualunque momento, Ma Siamo maratoneti, non
sprinter”, ha detto Xie Qian, responsabile Europa di Dongfeng.

   
“In Italia e in Europa vogliamo diventare quello che già siamo
in Cina: leader di mercato. Abbiamo una gamma in grado di
soddisfare le esigenze di qualunque clienti per prezzo e
alimentazioni”, ha detto il coo di Donfeng Italia Massimiliano
Alesi.

   
Dongfeng punta sull’elettrico, che in Cina è già al 60%, ma
in Europa è penalizzato dai dazi. “La domanda – ha spiegato Xie
Qian – è più frammentata per questo ci vuole una strategia
diversificata. Il termico (Ice) ha ancora spazio in Italia dove
pesa per il 20%, ma anche in Polonia e i paesi dell’Europa
dell’est. Per questo abbiamo deciso di introdurlo in gamma.

   
Vediamo anche spazio per le plug-in che è il segmento che sta
crescendo di più”.

   

Italia

Diğer Haberler

2025 Stellantis Yılın Tedarikçisi Ödüllerinin Kazananları Belli Oldu

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, bu yıl 5’incisi düzenlenen Yılın Tedarikçisi ödül töreni gerçekleştirildi. Bu kapsamda 54 küresel Stellantis tedarikçisi, üstün performansları, güvenilirlikleri...

Borusan EnBW Şarj ile otomatik şarj dönemi “Tak‑Çalıştır”

Türkiye’nin elektrikli araç şarj ağında yeni bir dönemi başlatan 5 - Borusan EnBW Şarj, kullanıcı deneyimini bir üst seviyeye taşıyan otomatik şarj hizmetini sunuyor....

Siemens Türkiye, elektrikli araç şarj altyapısına odaklanan EV Charge Show’da

Siemens Türkiye, elektrikli araç şarj altyapısına odaklanan EV Charge Show’da yeni nesil yüksek güçlü şarj sistemi SICHARGE FLEX’i ziyaretçilerle buluşturacak. Siemens, fuar boyunca SICHARGE...

Hyundai Motor Türkiye, Çocukların Hayallerine Hayat Veriyor

Hyundai Motor Türkiye, çocukların sürdürülebilir bir geleceğe dair fikirlerini sanatla buluşturduğu “Hyundai Resim Yarışması: Dünyayı İyileştiren Araçlar” projesini hayata geçirdi. 7-10 yaş arası çocukların, Sürdürülebilir...

Hot Wheels tutkunları 16 Kasım’da bir araya geliyor

16 Kasım’da İstinyePark’ta, ToyzzShop iş birliğiyle gerçekleştirilecek F1 aktivasyonu, Hot Wheels hayranlarını unutulmaz bir deneyime davet ediyor. Etkinlikte koleksiyoncu oturumları, etkileşimli oyun alanları ve...

Yeni C5 yedi finalistten biri olarak seçildi…

Fransız otomotiv devi Citroën, kısa bir süre içinde Türkiye’de satışa sunacağı iddialı modeli ikinci nesil C5 Aircross ile önemli bir başarıya daha imzasını attı....

Karsan, Amerika’dan İlk 10 Araçlık Siparişini Aldı

Dünyanın önde gelen toplu ulaşım aracı markalarından Karsan, ekim ayı başında Busworld Europe 2025 fuarında Avrupa lansmanını gerçekleştirdiği Otonom e-JEST’in Amerika lansmanını da kasım...