TEST:2019 Kia Stinger İnceleme…Kullanılmış Kia Stinger Almalı mıyım?

®
Çok Okunanlar

Raben Group, Türk İhracatçısını Avrupa’da İleriye Taşıyacak

Hollanda merkezli, 100 yıla dayanan tecrübeye sahip lojistik şirketi Raben Group, Türkiye yatırımı sonrası Türk ihracatçısına Avrupa’da büyüme fırsatı...

KIA Ceed ve Ceed SW’nin üretimini sonlandırıyor

Şirket, Kia'nın EV4 ve daha küçük bir giriş seviyesi EV2 de dahil olmak üzere yeni elektrikli araçlara yer açmak...

Macera ve Özgürlüğün Markası Jeep Ağustos Fırsatları

Jeep, ağustos ayında yeni bir otomobil sahibi olmak isteyenlere cazip satın alım fırsatları sunuyor. Bu kapsamda, mevcut araçlarını Jeep...

Japonya, ABD’yi Ticaret Anlaşması Kapsamında Otomatik Tarife İndirimlerini Hızlandırmaya Çağırdı

Japon hükümeti yaptığı açıklamada, Japonya'nın baş ticaret müzakerecisi Ryosei Akazawa'nın ABD'yi, otomobiller ve otomobil parçaları üzerindeki daha düşük vergiler...

New York Araç Çağırma Hizmetini Sonlandırdı

Şirketten yapılan açıklamaya göre, New York'ta araç çağırma hizmetiyle tanınan elektrikli araç (EV) girişimi Revel, EV şarj altyapısını genişletmeye...

Fiat 949bin 900TL’den başlayan fiyatlarla…

FIAT EGEA KONFORU AĞUSTOS AYINA ÖZEL 949 BİN 900 TL’DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA!  Türkiye’de aralıksız 6 yıldır pazar lideri olan FIAT,...

Ford Transit’in 60 Yıllık Serüveni

9 Ağustos 1965’te üretim hattından indirilen ilk efsanevi Ford Transit’in üzerinden tam 31 milyon 536 bin dakika geçti. 1967’den...

2019 Kia Stinger, kısmen gelişmiş sürüş dinamikleri, güçlü motor performansı ve mükemmel güvenlik puanı sayesinde, lüks küçük otomobil sınıfının zirvesinde yer alıyor.  Stinger ayrıca, çok fazla alan ve kullanıcı dostu özelliklere sahip iyi yapılmış bir iç tasarıma da sahip.

Kia Stinger, çok az ödün veren harika lüks küçük bir otomobil. Stinger, sürüşü sert, gergin süspansiyonu ve kaslı turbo şarjlı motor seçenekleri sayesinde, kusurlu zeminlerde bile rahatça dolaşıyor. Kia’nın kabini zarif bir şekilde tasarlanmış ve üst düzey malzemelere sahip. Daha da iyisi, Stinger standart özelliklerle dolu bir araç. İçi rahat ve bol miktarda oturma ve bagaj alanı sunuyor. Sınıfında en iyi kalite değer kombinasyonuna sahip olduğu için, 2019 En İyi Lüks Küçük Otomobil ödülünün galibi Stinger olarak adlandırdık. 

Lüks küçük bir otomobil için almak istiyorsanız, kesinlikle Kia Stinger’ı düşünmelisiniz. Çok az kişinin eşleştirebileceği bir başlangıç ​​fiyatında mükemmel performans ve ayrıntılar sunuyor. Bununla birlikte, yakıt ekonomisi öncelikli bir sorunsa, Mercedes-Benz C-Class ve BMW 3 Serisi gibi diğer yüksek puanlı rakipleri de kontrol etmek isteyebilirsiniz.

Kia, Stinger’i 2018 model yılı için tamamen yeni bir otomobil olarak piyasaya sürüldü. 2019 modeli, kör nokta izleme gibi birkaç standart güvenlik özelliğinin yanı sıra surround-view kamera gibi yeni mevcut özelliklere de sahip. Bu güncellemeler sizin için önemli değilse, 2018 Stinger’ı ikinci el olarak alarak paranızdan tasarruf yapabilirsiniz.

Hangisi Daha İyi: Kia Stinger veya Mercedes-Benz C Sınıfı mı?

Mercedes C-Serisi zarif bir orta segment lüks küçük otomobildir. Zenginlik ile doludur ve uzun bir özellik listesi sunar. Mercedes-Benz, özellikle performans odaklı AMG modelleri olmak üzere Kia’dan daha güçlü bir motor serisine sahiptir. Mercedes C-Serisi, Koltukları peluş ve ipeksi pürüzsüz bir sürüşe ve ayrıca Stinger’den daha iyi yakıt ekonomisine sahip. Stinger, C-Class’tan daha fazla bagaj alanına, daha keskin sert kullanıma, daha fazla standart konfor özelliklerine sahip olup, çok daha ucuzdur. Ek olarak, bilgi-eğlence sisteminin kullanımı daha kolaydır.

Hangisi Daha İyi: Kia Stinger veya BMW 3 Serisi?

BMW 3 Serisi büyük lüks bir otomobil. BMW, 2019 model yılı için 3 Serisi sedan’ı tamamen yeniden tasarladı ve birkaç mekanik ve teknolojik güncelleme sağladı. Vagon ve Gran Turismo gövde stilleri değişmeden devam ediyor. Vücut stilinden bağımsız olarak Kia, BMW’den daha fazla bagaj alanına sahip ve Apple CarPlay ve Android Auto gibi daha standart özellikler sunuyor.  BMW, daha yüksek performanslı bir otomobildir. Her ikisi de çevik sürüş ve premium kabinleri olan harika araçlardır. Aralarında seçim yapmak tercih meselesidir.

Stinger İç:

2019 Stinger beş kişiyi barındırıyor. Deri koltuklar ısıtmalı, elektrikli ayarlanabilir ön koltuklar ve deri kaplı direksiyon simidi gibi standart olarak geliyor. Yükseltilmiş deri döşeme, havalandırmalı ön koltuklar, ısıtmalı arka koltuklar ve ısıtmalı direksiyon simidi mevcuttur. Çocuk güvenlik koltuklarını takmak için, Stinger’in arka dış koltuklarının her biri eksiksiz bir LATCH konektör setine sahiptir. Standart deri koltuklar ve birinci sınıf kaplamalar bu arabanın lüks bir sedan gibi görünmesini ve hissetmesini sağlıyor.

Kia Stinger, teknik olarak bir hatchback (aynı zamanda sportback olarak da bilinir) oldukça büyük bir bagaj alanına sahiptir.

Kia Stinger, UVO bilgi-eğlence sistemi, standart olarak 7 inç dokunmatik ekran, altı hoparlörlü stereo, uydu radyo, Bluetooth, iki USB bağlantı noktası ve Apple CarPlay ve Android Auto akıllı telefon entegrasyonu ile birlikte geliyor. 8 inçlik bir dokunmatik ekran, navigasyon, dokuz hoparlörlü stereo, 15 hoparlörlü birinci sınıf bir ses sistemi ve sunroof mevcuttur.

Stinger’in bilgi-eğlence sistemi, lüks araçların çoğundan daha basittir. Sistem duyarlı ve mantıklı bir şekilde düzenlenmiştir ve yedekli düğmeler sürücünün işlevleri en az dikkat dağıtıcı şekilde kontrol etmesini sağlar.

Stinger Performansı

Kia bu araçla iki motor seçeneği sunuyor. Birincisi, çift kavramalı turboşarjlı ve 255 beygir gücünde dört silindirli bir motor. Kia Stinger GT otomobillerinde bulunan ikinci, 365 beygir gücü üreten 3.3 litrelik çift turbo V6 Sekiz ileri otomatik şanzımana sahiptir. Her iki motor da güçlü ve çoğu sürüş durumu için yeterli güç sağlıyor. Bekleyebileceğiniz gibi, V6 daha sert ivmelenmeyi sağlar. 

Ana motoru ve arkadan çekişli sürüşüyle ​​Kia Stinger, şehir içinde L/100 km de 8.11 litre yakıt harcar. 

Direksiyon ve frenleme gayet iyi duyarlı araçtır. Stinger GT’yi Brembo frenleri ve sınırlı kaymalı bir diferansiyel gibi sportif güncellemelerle donatmak, bu araçta sürüşü daha da eğlenceli hale getiriyor. Arkadan çekişli standart olarak gelir.

Stinger Güvenlik Özellikleri

2019 Stinger beş yıldızdan üçünü alarak tahmin edilen standart bir güvenilirlik derecesine sahiptir. Stinger, altı çarpışma testinde en yüksek puanın yanı sıra, isteğe bağlı ön çarpma önleme sisteminin teknolojisi için de en yüksek Superior puanını aldı. Ancak, Stinger farlarının öndeki yolu ne kadar iyi aydınlattığı konusunda karışık derecelendirmeler aldı. Standart halojen farlara sahip modeller en düşük az puanı alırken, mevcut LED farlara sahip modeller Kabul Edilebilir ve İyi derecelerine sahiptir. Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi, 2019 Stinger’ı henüz test etmedi. 

Kia’daki standart güvenlik özellikleri arasında arka görüş kamerası, ön ve arka park sensörleri, şerit değiştirme uyarısı ve arka çapraz trafik uyarısıyla kör nokta izleme bulunur. Kullanılabilir güvenlik teknolojisi, şerit tutma asistanı, şerit kalkış uyarısı, uzun far asistanı, adaptif cruise control sistemi, yaya algılama, sürücünün dikkat izleme monitörü, otomatik acil frenlemeli ileri çarpışma uyarısı ve çevre görüş kamerası içerir.

Diğer Haberler

Test Sürüşü: 2025 Opel GrandLand 1.2 Hybrid 136 Beygir e-DCT6

Yeni 2025 Opel GrandLand 1.2 Hybrid 136 Beygir e-DCT6 Otomatik modelin performans test sürüşünü İstanbul, Şile Ralli etaplarında tüm koşullarda gerçekleştirdik.  https://www.youtube.com/watch?v=hGxy4847Ny0 ...

Avustralya, Yakıt Tüketim Geliri Düştükçe Elektrikli Araçlar İçin Yol Vergisini Düşünüyor

Üst düzey bakanlar, federal ve eyalet hükümetlerinin azalan yakıt tüketim gelirini dengelemenin yollarını düşünmesi nedeniyle Avustralya'nın elektrikli araçlar (EV'ler) için bir yol vergisi getirebileceğini...

Trump yönetim 5 milyar dolarlık federal fon dağıtmaları için yeni yönergeler yayınladı

Trump yönetimi, eyaletlerin elektrikli araç şarj altyapısı için 5 milyar dolarlık federal fon dağıtmaları için yeni yönergeler yayınladı ve yasal zorluklara yol açan aylarca süren bir...

Baidu Robotaxi Chongqing’de İnşaat Çukuruna Düştü

Baidu'nun Apollo Go robot taksi hizmeti tarafından işletilen otonom bir araç, bir yolcu taşırken güneybatı Çin'de derin bir inşaat çukuruna düştü ve sürücüsüz otomobillerin...

Elon Musk tarafından kısa bir sosyal medya gönderisinde doğrulandı

Tesla, Austin Robotaxi Hizmetini Eylül ayında halka açacak Tesla, robot taksi hizmetini önümüzdeki ay Austin, Teksas'ta halka açık hale getirmeyi planlıyor ve Haziran ayından bu...

Tesla’nın Avustralya ve Yeni Zelanda ülke direktörü Thom Drew

Tesla, Yeni Zelanda'da Tam Kendi Kendine Sürüş Sisteminin Lansmanına Yaklaşıyor Tesla, düzenleyici engelleri aştığını ve doğrulama testinin son aşamalarına girdiğini doğruladıktan sonra Yeni Zelanda'da Tam...

KIA Ceed ve Ceed SW’nin üretimini sonlandırıyor

Şirket, Kia'nın EV4 ve daha küçük bir giriş seviyesi EV2 de dahil olmak üzere yeni elektrikli araçlara yer açmak için İngiltere'de birkaç benzinli modeli...