Test Sürüşü: Peugeot 2008 GT EAT8

®
Çok Okunanlar

Jaguar Land Rover 9 milyon sterlin kaybetti

Jaguar Land Rover (JLR), küresel bilgisayar çipi sıkıntısı nedeniyle 2021'in son üç ayında 9 milyon sterlin (12 milyon dolar)...

WRC Türkiye Rallisi’nde Sürdürülebilir Çevre için Örnek Uygulama

  ÇEVKO VAKFI WRC TÜRKİYE RALLİSİ’NDE DOĞANIN KORUNMASINA YARDIMCI OLDU Uzun bir aranın ardından ülkemizde yeniden düzenlenen Dünya Ralli Şampiyonası (WRC) Türkiye ayağı, ÇEVKO...

İstanbul’da metrobüs kazası…

İstanbul'da, Avcılar yönüne devam eden metrobüs, Halıcıoğlu durağına yanaşırken önünde bekleyen metrobüse çarptı. Kaza sonucu 3 kişi hafif şekilde yaralanırken, olay...

InterEast Logistics Türkiye Ülke Müdürü Murat Kaya

İsveç merkezli uluslararası entegre lojistik şirketi InterEast Logistics, Türkiye'de 10. yılına güçlü yatırımlarla girecek. InterEast Logistics Türkiye Ülke Müdürü...

Yazar-Özgür SUNAY

Peugeot markasının SUV’larının en küçüğü olan Peugeot 2008, hem elektrikli hem de içten yanmalı versiyonlarda, yakın zamanda hibrit bir güç aktarma organının katıldığı klasik benzinli ve dizel motorlarla piyasa sunuldu. Sadece şehir içi seyahatler için değil, aynı zamanda uzun mesafeler için de uygun hale getiren modern ve sessiz motoru olan 2008 GT Puretech 130 EAT8 versiyonunu uzun uzadıya test ettik. 4,30 m uzunluğa, 1,98 m genişliğe ve 1,55 m yüksekliğe sahip kompakt boyutlarına rağmen, dört yolcu için uçak konforuna eş değer. 434 litrelik bagajı (koltuklar katlandığında 1.467litrelik) alana dönüşüyor. LED farlar artık ön tarafta daha da ince ve yeni büyük Aslan logusu eklenmiş. Kompakt direksiyon simidi, uzatılmış gösterge paneli, sürücünün dikkatini dağıtmamak için gözlerin önünde minimum seviyeye çekilmiş. Bununla birlikte, 10 inçlik merkezi monitörden erişilebilen bilgiler ayrıca çok daha ayrıntılı olarak otomobilin ayarlarından Android Auto ve Apple CarPlay ile kablosuz olarak uyumlu olan bilgi-eğlence sistemine kadar yer almakta. Araçta, sürücü koltuğu rahat, yeterince geniş ve arka koltukta iki yolcu için rahat bir oturma alanı yer alırken üçüncü sırada orta alan biraz daha dar. Peugeot 2008 GT PureTech 130 EAT8’in kaputunun altında üç silindirli 1.2 litrelik benzinli motorun yumuşak, sessiz ve sekiz ileri otomatik şanzımanla sürüşü oldukça kolay ve rahat. Özellikle, Sekiz vitesli otomatik şanzıman şehirlerarası uzun yolculuklarda oldukça sessiz ve sorunsuz. ECO’dan Sport moduna geçildiğinde, gaz tepkimesi önemli ölçüde değişiyor ve 130 beygirin tümü hissediliyor. Rekabetçi yakıt tüketimi ile testimiz esnasında 100km’de ortalama 6litre tüketim değeri ve fiyatı ile cazip bir Crossover olarak dikkat çekiyor.

Diğer Haberler

VIDEO: YETX AMFİBİK ARAÇ İLE SUDA VE KARADA ÖZEL TEST SÜRÜŞÜ….

Ankara - Gölbaşı / Mogan Gölü Yetx Test Sürüşü ayrıntıları ve yorumlarımız kısa bir zaman içerisinde sitemizde detayları ile beraber yeni sayımız dergimizde yayında olacaktır......

Yeni Transporter İncelemesi: Özellikleri ve Fiyatları

Hem ticari hem de bireysel kullanımda sürücülerin beklentilerini karşılamak için geliştirilmiş yeni Transporter üstün özelliklere sahip bir araçtır. Volkswagen’in yenilikçi anlayışını yansıtan bu model;...

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...