Test Sürüşü: Mercedes CLE coupE 220d

®
Çok Okunanlar

Citroën ë-C4 ve ë-C4 X’de İkinci Döneme Geçiliyor

Citroën’in C segmentindeki tamamen elektrikli modelleri ë-C4 ve ë-C4 X, 115 kW (156 HP) güç sunan yeni elektrikli motorve...

249.900 TL’ye varan avantaj

Opel Türkiye, kasım ayında hem binek hem de hafif ticari araç modellerindeki özel teklifleriyle dikkatleri üzerine çekiyor. Marka; binek ve...

Yeni Nissan Qashqai, 11 Haziran’da Türkiye’de

Nissan Qashqai, 11 Haziran'dan itibaren Türkiye'deki tüm showroomlarda ön sipariş ve satışa sunulacak. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Nissan Qashqai,...

Yazar-Özgür SUNAY

Mercedes, CLE coupé 220d modelde hibrit ile dizel motoru birleştirip, çifte zafer elde ediyor. Bu sonuç hem C-Serisi coupe’yi hem de E-Serisi coupe’yi değiştiriyor. Mercedes-Benz, minimum çekicilik ve karakterden vazgeçmeyen, ancak mümkün olan en iyi çözümü bulmak için her ikisinden de yararlanan akıllı bir modeli CLE coupe’nin E-Serisi coupe’den 15 mm daha uzun olması ve C-Serisi coupe’den çok daha geniş bir dingil mesafesine sahip olması bana kalırsa tesadüf değil, tam olarak 2,87 metre, böylece üst arka alanda oturanlar için 72mm’lik diz mesafesini garanti ediyor. Coupe’den ödün vermeden oldukça rafineri ve damak zevkleri içinde oldukça şık, rahat, konforlu bir araç üretilmiş. Aracın ön kısmına daha güçlü bir karekter katmak için eğimli ön kaput, yıldızın en son stilistik trendlerinin gerektirdiği şekilde aşağı doğru genişleyen bir ızgara ve arka camın şeklinin öne çıktığı bir yan kısım sayesinde ön akstan geriye doğru yine tam bir mühendislik harikasını ortaya koyuyor. 420 litrelik yeterli bagaj alanı CLE Coupe 220D serisinde yer alırken, ayrıca sürücünün önündeki 12,3 inçlik dijital göstergeler, C-Serisi’nin düzenini yansıtan 11,9 inçlik dikey bilgi-eğlence ekranıyla mükemmel bir şekilde iletişim kuruyor. Hafif hibrit sistemle güncellenen 48 voltluk turbo dizel ve yanma ünitesinin sağladığı 23 ekstra beygir gücü ile toplamda 197 beygir, 440 Nm tork ve 9G-Tronic otomatik şanzıman ile 0’dan 100 km/s hıza 7,5 saniyede ulaşabiliyor. Ayrıca son hız 238 km/s. Buna ek olarak, arkadan itişli aracımız arka aksın ön aksa karşı fazda 2,5 derece dönerek manevralarda ve yol tutuşta fayda sağlıyor. Yakıt tüketiminde iddalı şekilde sabit makul hızlarda 1100km menzile sahip. Sürücü destek sistemi ile geniş bir güvenlik paketine sahip.

Diğer Haberler

VIDEO: YETX AMFİBİK ARAÇ İLE SUDA VE KARADA ÖZEL TEST SÜRÜŞÜ….

Ankara - Gölbaşı / Mogan Gölü Yetx Test Sürüşü ayrıntıları ve yorumlarımız kısa bir zaman içerisinde sitemizde detayları ile beraber yeni sayımız dergimizde yayında olacaktır......

Yeni Transporter İncelemesi: Özellikleri ve Fiyatları

Hem ticari hem de bireysel kullanımda sürücülerin beklentilerini karşılamak için geliştirilmiş yeni Transporter üstün özelliklere sahip bir araçtır. Volkswagen’in yenilikçi anlayışını yansıtan bu model;...

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...