Stellantis Financial Services Italia cartolarizza prestiti auto per € 1.000.000.000

®
Çok Okunanlar

Mercedes-Benz, hava yastıkları nedeniyle CLA araçlarının yeni geri çağrılmasını duyurdu

Mercedes endişe verici bir şekilde rapor ediyor: sağlık riskleri nedeniyle CLA'nın acil geri çağırılması... Alman otomobil üreticisi Mercedes-Benz, geri çağırma işlemini...

EN YAKIT bunlara TKPAY iş birliği ile yüzde 5 nakit iade

Elektrikli araç ekosistemini güçlendirmek ve iş birlikleriyle kullanıcılara fırsatlar sunmak için çalışmalar yapan EN YAKIT, bunlara TKPAY iş birliği...

Ford, Avrupa için beklenmedik bir hamle yaptı….

Fiesta geri döndü...Ford, Avrupa'da uygun fiyatlı elektrikli araçlar için Renault AmpR platformunu kullanacak... Ford, Avrupa için beklenmedik bir hamle yaptı:...

Alman Teknolojisine Sahip Opel Modelleri Yıl Sonu Fırsatları

Opel, 2025 yılının son ayında da binek ve SUV modellerinde müşterilerine avantajlı kredi olanaklarının yanı sıra çok yönlü hafif...

YEO Teknoloji Reap Battery fabrikası üretime başladı

Yıllık 5 GWh kapasiteye sahip enerji depolama sistemleri üretecek olan YEO Teknoloji, tüm dünyaya İstanbul’dan ihracat yapacak. Reap Battery...

Renault Group ve Ford, Avrupa’da stratejik bir ortaklık kurdu

Renault Group ve Ford, Renault Group’un Ampere platformunu temel alan iki yeni Ford marka elektrikli binek aracı geliştirmek üzere...

PEUGEOT, Tofaş Fabrikası’nda yeni Expert Traveller’ın üretimine başladı

Otomotiv dünyasının önde gelen markası PEUGEOT, hafif ticari araç ürün gamıyla Türkiye’de kullanıcılara yenikler sunmaya devam ediyor. Bu kapsamda...
Stellantis Financial Services Italia S.p.A. (“Stellantis FS”) ha completato con successo il collocamento della cartolarizzazione pubblica avente ad oggetto crediti finalizzati all’acquisto di auto del valore iniziale di 1.000 milioni di Euro.
Stellantis FS è la banca captive del Gruppo Stellantis, una joint venture partecipata da Stellantis Financial Services Europe and Santander Consumer Bank.
La società veicolo “Auto ABS Italian Stella Loans”  ha emesso titoli obbligazionari Asset-Backed (ABS) in tranche Senior, Mezzanine e Junior sottoscritti da parte di investitori qualificati.
I titoli Senior e Mezzanine sono dotati di rating da parte di DBRS e Fitch – Classe A1/A2 rating AAA (sf) per DBRS e AA sf per Fitch; Classe B rating AA (high sf) per DBRS e AA sf per Fitch; Classe C rating AA (low sf) per DBRS e A sf per Fitch; Classe D rating A (high sf) per DBRS e BBB+sf per Fitch; Classe E rating A (high sf) per DBRS e BB+sf per Fitch – e sono stati quotati presso la Borsa del Lussemburgo.
La società veicolo comprerà i crediti su base rotativa per un periodo di sette mesi.
L’operazione è stata strutturata ai sensi del regolamento europeo sulle cartolarizzazioni “Simple, Transparent and Standardised” ed ha finalità sia di funding che di capital relief mediante significativo trasferimento del rischio di credito (SRT).
La cartolarizzazione, ed il suo collocamento, è stata realizzata con il contributo di Banco Santander in qualità Arranger. I Joint Lead Manager sono stati Banco Santander, BofA Securities e Crédit Industriel et Commercial.
Zenith Global svolge i ruoli di Corporate Servicer, Calculation Agent e Rappresentante degli Obbligazionisti.
Gli aspetti legali sono stati curati dagli studi internazionali, Jones Day e Chiomenti.
Sergio Lino, CFO di Stellantis FS, ha dichiarato: “Sono orgoglioso di annunciare il successo dell’emissione di una nuova cartolarizzazione garantita da prestiti auto. Questa operazione strategica segna un altro passo significativo nella diversificazione delle nostre fonti di finanziamento e rafforza la stabilità finanziaria della banca. Ampliando la nostra base di investitori e ottimizzando la struttura del capitale, questa operazione contribuirà al miglioramento dei nostri coefficienti patrimoniali, supportando una crescita sostenibile e la continua innovazione nel finanziamento della mobilità.
Ringraziamo i nostri partner e stakeholder per la loro continua fiducia e collaborazione”.

Diğer Haberler

Stellantis grubu, BMW ve Ford gibi üreticiler 2035 son tarihini gözden geçirmeye hazır

Brüksel, 2035'te İçten İçten Yanmalı Motorların Sona Ermesi Duyurusunu Erteledi... Avrupa Komisyonu, içten yanmalı motorlu araçların satışının son tarihiyle ilgili kritik kararını, güçlü siyasi ve...

Renault platformuna dayanan iki yeni Ford 2028 başında

Renault, Ford için elektrikli otomobiller üretecek... Renault Grubu ve Ford stratejik bir ortaklık kurdu. Ana odak noktalarından biri, Renault'nun elektrikli araç bölümü Ampere'nin platformuna dayanan...

Perodua, Malezya’nın ilk yerel olarak geliştirilen elektrikli arabası

Malezyalı otomobil üreticisi Perodua, ülkenin ilk yerli elektrikli otomobili olan QV-E'yi piyasaya sürdü. Şirket, elektrikli araç aracını 800 milyon ringgit (yaklaşık 167 milyon euro)...

Tesla, Hindistan’da ilk entegre tesisini açtı

Hindistan'daki ilk büyük genişlemesini simgeleyen Tesla, ülkedeki ilk entegre tesisini Gurugram'da (Haryana) açtı. Yeni alanda bir showroom, teslimat merkezi, servis merkezi ve şarj istasyonu...

Seat, Martorell’de batarya montaj fabrikasını açtı

Seat ve Cupra, Martorell'de batarya sistemi montaj tesislerini açtı. Burada, İspanya'da üretilen Volkswagen Grubu'nun elektrikli kompakt otomobilleri için yılda 300.000'e kadar batarya sistemi monte...

AB ve Çin, elektrikli araç tarife fiyatlar üzerine görüşmelere yeniden başladı

AB ve Çin, Çin'de üretilen elektrikli otomobiller için asgari fiyat planı üzerinde müzakereleri yeniden başlattı. En son olarak, AB Volkswagen'in elektrikli araç tarifelerinden muafiyet...

Test Sürüşü: Yeni Peugeot E-208GTI

Kırk yıl önce PEUGEOT, 205 GTI ile tarih yazdı. 1984'te 1.6 litrelik versiyonuyla ve iki yıl sonra 1.9 litrelik versiyonuyla tanıtılan 205 GTI, küçük,...