Podium for Marco Bezzecchi and Aprilia Racing at Misano

®
Çok Okunanlar

PETRONAS Madeni Yağlar (PLI) ve Bosch Rexroth biyolojik bazlı hidrolik

PETRONAS Madeni Yağlar (PLI) ve Bosch Rexroth ,ağır hizmet ve tarım araçları sektörlerinde daha sürdürülebilir sıvı çözümlerinin benimsenmesini hızlandırmak amacıyla bir iş...

Test Sürüşü: Hyundai INSTER Advance 84.5 kW Elektrik Otomatik

Yazar-Fotoğraf: Özgür Sunay INSTER, gelişmiş güvenlik ve sürücü destek sistemlerinin yanı sıra uzun menzil ve geliştirilmiş şarj performansıyla kapsamlı bir...

Nissan, Sakura için güneş enerjili Ao-Solar Extender prototipini tanıtıyor

Nissan, bu ay düzenlenen Japan Mobility Show 2025’te güneşten enerji toplayan yerleşik bir sistemle donatılmış bir prototipi tanıtacağını söylüyor. Ao-Solar...

Yeni Porsche Macan EV GTS: 563 bg, daha çevik şasi ve 270 kW hızlı şarj

Porsche, Macan EV ailesini GTS ile genişletti: 563 bg, 3.6 sn, 95 kWh batarya, 270 kW hızlı şarj ve...

Bugatti, tamamen elektrikliye geçmiyor: Tourbillon hibrit V16 ile sahnede

Mate Rimac, Bugatti’nin tamamen elektrikliye geçmeyeceğini söylüyor. 1.800 hp’lik hibrit V16 Tourbillon 2026’da üretimde; 250 adetlik seri şimdiden tükendi. Bugatti...

BMW, Neue Klasse elektrikli ailesini hızlandırıyor

BMW, Neue Klasse elektrikli ailesini hızlandırıyor. iX3’ün yakaladığı ivmenin ardından şirket, daha ulaşılabilir konumlanan ama yine de etkileyici bir...

DS E-TENSE FE25’in tasarımını tanıttı

DS Automobiles ve PENSKE AUTOSPORT, sezon öncesi Formula E testleri için birkaç gün içinde Valencia'da piste çıkacak olan yeni...
Sunday at the Misano World Circuit Marco Simoncelli saw another positive result for Aprilia Racing. Marco Bezzecchi once again stood out as one of the day’s top performers, delivering a strong showing in front of his home crowd. The Italian rider took the lead into the first corner and defended it confidently. He only lost the position halfway through the race but remained in contention until the finish. Bezzecchi crossed the checkered flag in an excellent second place just 0.568 seconds behind the winner, earning Aprilia’s ninth podium of the season. This tally also includes his Sprint victory on Saturday and his win in the main race at Silverstone.
It was a tougher day for Jorge Martín on Sunday. His bike stopped during the formation lap, forcing him to head back to the pits and restart on his second bike. As a result, he received two long lap penalties, dropping him to the back of the field. Despite the setback, he showed determination.

MARCO BEZZECCHI
It was wonderful. I’m happy because I gave it absolutely everything. Of course, I’m disappointed because I wanted to win – I really wanted it with all my heart. We had incredible pace, and being able to keep that speed right to the end was amazing”.
JORGE MARTÍN
When I reached Turn 13, I saw the bike was shutting down. I tried to restart it, but nothing happened. So I got off and started running back to the pit. By the time I arrived, the pit lane had already closed, and I was told I would start from my original grid position but with two long lap penalties. I think I handled the situation very maturely. With two long laps, it’s hard to recover, so I focused on gaining as much experience as possible and identifying areas where I can improve as a racer”.
MASSIMO RIVOLA 
An almost perfect weekend, thanks to a truly outstanding Marco. We’ve never achieved great results at Misano, so taking pole on Saturday was something special – especially for him, in front of his home crowd – and then winning the Sprint is definitely something he’ll remember. The target in his mind – and in ours – was to win the race, but we’ll keep pushing to beat Marc Márquez, and that has to be our goal for the closing stages of the season. As for Jorge Martín, first of all, it was great to see him go straight into Q2 on Friday, thanks to the teamwork. It’s a shame about what happened during the formation lap, and we’ll check what went wrong. Jorge is steadily gaining confidence with the bike and Monday’s test will be crucial to help him to prepare in the best possible way for the upcoming non-European rounds.

Diğer Haberler

Alfa Romeo Tonale 2026: İtalyan SUV tarzını koruyor

2026 Alfa Romeo Tonale, daha fazla versiyon, renk ve rafine tasarımıyla kompakt SUV segmentinde ilerliyor. Sportif karakterini korurken malzemeleri ve teknolojiyi geliştirmeyi başarıyor. Elektrikli...

Hibrit otomobillerin ömrü ne kadardır? Uzmanlar ne diyor?

Hibrit bir otomobilin ve aküsünün kaç yıl dayanabileceğini, ömrünü hangi faktörlerin etkilediğini ve daha uzun süre iyi çalışması için ona nasıl bakılacağını öğrenin. Hibrit otomobiller...

Karsan’dan İtalya Bari’ye 18 Metrelik Yüzde 100 Elektrikli 42 Adet e-ATA

Bari’de Elektrikli Toplu Taşımaya Karsan Damgası Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, İtalya Bari’de yeni bir ihaleyi daha kazandı. İtalya bayisi Kmobility iş birliğiyle...

Türk Otomotiv Aftermarketi Paris’te Küresel Sahneye Çıktı

Otomotiv Satış Sonrası Ürün ve Hizmetleri Derneği, otomotiv satış sonrası sektörünün en önemli uluslararası buluşma noktalarından biri olan Equip Auto Paris Fuarı’nda ilk kez...

Opel Otonom Araçlarda Yapay Zeka Destekli Aydınlatma

Opel ekibi, geleceğin araçlarının neler yapabileceğini göstermek amacıyla önce olası kullanım senaryolarını belirledi. Bunlar, “bir yaya veya farklı bir durumdan kaynaklanabilecek olası tehlike” ve...

Otomotiv Japon Devi Mazda’yı da Portföyüne Ekledi

Doğan Trend Otomotiv, portföyüne bir başka saygın global markayı daha ekleyerek Mazda Motor Europe ile yeni bir hizmet anlaşması imzaladığını duyurdu. Bu iş birliği...

MAXUS DELIVER L2H1 Versiyonu Türkiye’de…

Ticareti Konfor ve Verimlilikle Buluşturan MAXUS Ürün Gamını Genişletiyor!  Ülkemizde Doğan Trend Otomotiv tarafından temsil edilen Maxus, Türkiye hafif ticari araç pazarına yeni bir...