İngiliz JLR’yi kontrol eden ve yakın zamanda Iveco’nun varlıklarının bir kısmını satın alan Hintli grup Tata, kesinlikle yatırımları rasyonelleştirmek amacıyla Suv mimarilerinin yenilenmesiyle meşgul. modeller LandRover. Mumbai’de yeni gerçekleştirilen yeni nesil Sierra’nın tanıtımıyla aynı zamanda bu, All-Terrain Ready, Omni-Energy ve Geometry Scalable Architecture platformunun (daha kısaca Argos) sunumuyla doğrulandı ve uzunluğu 4,3 ile 4,6 m arasında olan iki ve dört tekerlekten çekişli araçların temeli olacak şekilde geliştirildi. Tata platformlarının yeni stratejisinde Argos, Atlas adı verilen (yeni elektrikli Suv temelinde ve ayrıca Curvv yanmalı motora sahip) ve Omega Arc mimarisinden türetilen Omega Arc mimarisi arasında yer alıyor. jaguar Land Rover – benim için kullanılan modeller Harrier’lar ve Safariler. Spesifik olarak gelecekteki Sierra, Argos platformunun benimsenmesi sayesinde sırasıyla 1715 mm ve 1841 mm’lik daha yüksek yükseklik ve genişliğe sahip, aynı zamanda daha uzun dingil mesafesi ve daha fazla yerden yükseklik ile kendi kategorisindeki en büyük boyutları sunuyor. Ve her şeyden önce, çoklu enerji konseptinin maksimum eğimini sunar, çünkü gazdizel, hibrit, metan. Ve tamamen elektrik. Al an Tata Sierra yeni bir motor sunuyor gaz 106 HP ile doğal emişli 1.5, bir turbo gaz her zaman 160 HP güç sağlayan 1,5 litre ve 118 HP ve 260 Nm tork sağlayan 1,5 litre turbo dizel. Ayrıca Hintli üretici, Argos’un mimariyi sunan ilk platform olduğunu yineledi elektrik Yazılım tanımlı araçların (Sdv) geliştirilmesini de destekleyen yeni nesil. Bu, bir E/E mimarisine izin verir (elektrik/electronics) Atlas platformundan daha iyi ve Adas, 5G bağlantısı ve OtA güncellemeleri gibi teknolojik özelliklere ev sahipliği yapması bekleniyor.
Automobile Magazine – Italia

































































































