Shell & Turcas CEO’su Felix Faber, 2020 yılında Shell Select Market sayısını 500’e çıkarmayı hedefliyoruz

®
Çok Okunanlar

Ford Türkiye, Ford Pro ile Ticaretin Geleceğine Yön Veriyor

Ford Türkiye, Ford’un yenilikçi global iş modeli Ford Pro’yu gerçekleştirdiği tanıtımla Türkiye’ye taşıdı. Her ölçekten olan profesyonel ticari araç...

2021 Mazda3 Turbo mu göreceğiz?

Mazda3 turbo gerçekten oluyor olabilir... Mazda forumlarında hem sedan hem de hatchback modelinde 2021 Mazda3 turbo göreceğimizi gösteriyor.  Dört tekerden çekişli olacağı...

Brisa, 2023 yılının ilk yarısındaki güçlü performans

Sabancı Holding ve Bridgestone Corporation iştiraki olan Türkiye lastik sektörünün mobilite lideri Brisa, 2023 yılının ilk yarısında dengeli satış kanalları...

Phoenix’te sürücüsüz robo-taksi hizmetini halka açtı

Google'ın ana şirketi Alphabet, araç teknolojisi birimi Waymo robo-taksi sürücüsüz aracı hizmete başlattığını duyurdu... Waymo, birkaç hafta içinde akıllı telefon uygulamasını...

Felix Faber: “Türkiye, Shell için öncelikli ülkeler arasında yer alıyor. Shell & Turcas olarak Türkiye’ye yatırım yapmaya her zaman olduğu gibi devam ediyoruz.”

 Shell & Turcas CEO’su Felix Faber, istasyonlarından akaryakıt alan her 2 kişiden birinin Shell Select marketlerimizi de ziyaret ettiğini söyledi: “Genç, dinamik nüfusu ve büyüyen ekonomisi ile Türkiye, Shell için öncelikli ülkeler arasında yer alıyor. Shell & Turcas olarak Türkiye’ye her zaman olduğu gibi yatırım yapmaya devam ediyoruz. Türkiye çapında 42 şehirde 360 adet özel konseptli Shell Select marketimiz ile misafirlerimizin akaryakıt dışındaki ihtiyaçlarını da karşılıyoruz. 2020 yılında Shell Select Market sayısını 500’e çıkarmayı hedefliyoruz.”

 

Shell’in dünyada 44 bin satış noktası ile tek marka çatısı altından dünyanın en büyük perakende şirketi olduğunda dikkat çeken Faber, Shell’in dünyada her gün 30 milyon misafirine hizmet verdiğini, yılda yaklaşık 150 milyon kahve, 250 milyon soğuk içecek ve 450 milyon atıştırmalık satışı gerçekleştirdiğini belirterek, marketlerdeki ürün çeşitliği hakkında şunları söyledi: “Shell & Turcas olarak 7 gün 24 saat istasyonlarımızda misafirlerimizle buluşuyoruz, onların görüşlerini dikkate alarak işimizi sürekli yeniliyor ve geliştiriyoruz. Ürünlerimizi de misafirlerimizin ihtiyaçlarını dikkate alarak geliştiriyoruz. Shell Select marketlerde 11 kategoride 1500 ürün yer alıyor. Özellikle kendi markamız deli2go misafirlerimiz tarafından çok beğeniliyor. Shell için özel olarak hazırlanan sandviçlerimiz öne çıkıyor. Son dönemde misafirlerimizin beğenisine sunduğumuz deli2go çiğ köfte ürünümüz de yoğun talep görüyor. Tüm bu ürün ve hizmetleri, her zaman olduğu gibi Shell güvencesi ile sunuyoruz.”

 

Starbucks ve Kahve Dünyası ile başarılı iş birliklerinin devam ettiğini belirten Faber, yılda yaklaşık 2 milyon adet deli2go sandviç ve 2.5 milyon bardak kahve satışı gerçekleştirdiklerini sözlerine ekledi.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...