Felix Faber: “Türkiye, Shell için öncelikli ülkeler arasında yer alıyor. Shell & Turcas olarak Türkiye’ye yatırım yapmaya her zaman olduğu gibi devam ediyoruz.”
Shell & Turcas CEO’su Felix Faber, istasyonlarından akaryakıt alan her 2 kişiden birinin Shell Select marketlerimizi de ziyaret ettiğini söyledi: “Genç, dinamik nüfusu ve büyüyen ekonomisi ile Türkiye, Shell için öncelikli ülkeler arasında yer alıyor. Shell & Turcas olarak Türkiye’ye her zaman olduğu gibi yatırım yapmaya devam ediyoruz. Türkiye çapında 42 şehirde 360 adet özel konseptli Shell Select marketimiz ile misafirlerimizin akaryakıt dışındaki ihtiyaçlarını da karşılıyoruz. 2020 yılında Shell Select Market sayısını 500’e çıkarmayı hedefliyoruz.”
Shell’in dünyada 44 bin satış noktası ile tek marka çatısı altından dünyanın en büyük perakende şirketi olduğunda dikkat çeken Faber, Shell’in dünyada her gün 30 milyon misafirine hizmet verdiğini, yılda yaklaşık 150 milyon kahve, 250 milyon soğuk içecek ve 450 milyon atıştırmalık satışı gerçekleştirdiğini belirterek, marketlerdeki ürün çeşitliği hakkında şunları söyledi: “Shell & Turcas olarak 7 gün 24 saat istasyonlarımızda misafirlerimizle buluşuyoruz, onların görüşlerini dikkate alarak işimizi sürekli yeniliyor ve geliştiriyoruz. Ürünlerimizi de misafirlerimizin ihtiyaçlarını dikkate alarak geliştiriyoruz. Shell Select marketlerde 11 kategoride 1500 ürün yer alıyor. Özellikle kendi markamız deli2go misafirlerimiz tarafından çok beğeniliyor. Shell için özel olarak hazırlanan sandviçlerimiz öne çıkıyor. Son dönemde misafirlerimizin beğenisine sunduğumuz deli2go çiğ köfte ürünümüz de yoğun talep görüyor. Tüm bu ürün ve hizmetleri, her zaman olduğu gibi Shell güvencesi ile sunuyoruz.”
Starbucks ve Kahve Dünyası ile başarılı iş birliklerinin devam ettiğini belirten Faber, yılda yaklaşık 2 milyon adet deli2go sandviç ve 2.5 milyon bardak kahve satışı gerçekleştirdiklerini sözlerine ekledi.