Toyota evolve, approccio multi tecnologico e separa i marchi

®
Çok Okunanlar

Karsan’dan İtalya Bari’ye 18 Metrelik Yüzde 100 Elektrikli 42 Adet e-ATA

Bari’de Elektrikli Toplu Taşımaya Karsan Damgası Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, İtalya Bari’de yeni bir ihaleyi daha kazandı....

JAECOO Uluslararası Teknoloji Gecesi Geleceğe Işık

Yenilikçi tasarım diline sahip modelleri ile kısa sürede dikkatleri üzerine çeken OMODA ve JAECOO markaları, Wuhu’da gerçekleştirilen Uluslararası Teknoloji...

Chery’nin Küresel Kullanıcılar ile Ortak Yaratım Hamlesi

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery,yılın en önemli etkinliklerinden 2025 Chery Uluslararası Kullanıcı Zirvesi ve Fikir Önderleri Forumu’nu tamamladı....

Rolls-Royce’dan 100 yıllık efsanesine özel koleksiyon

100 yıldır Phantom, dünyanın en etkili isimleri tarafından tercih edilen, başarı ve seçiciliğin nihai sembolü olarak tanınıyor. Efsanevi Phantom’un...

PETLAS Lastik başına taşıma kapasitesi 7.7 ton artırıldı

Türkiye’de lastik sektörünün lider markası Petlas, yeni nesil iş makinelerinin artan ağırlığı ve gücüyle başa çıkabilmesi için ürün gamını...

Hibrit otomobillerin ömrü ne kadardır? Uzmanlar ne diyor?

Hibrit bir otomobilin ve aküsünün kaç yıl dayanabileceğini, ömrünü hangi faktörlerin etkilediğini ve daha uzun süre iyi çalışması için...

En Yakıt, Türk Hava Yolları Miles&Smiles ile ‘Her Şarj Yeni Bir Yolculuk’

Türkiye’nin elektrikli şarj ağı işletmeci lisansını alan ilk firma olan En Yakıt, Türk Hava Yolları (THY) Yolcu Programı Miles&Smiles...

Riconfermando in occasione del
Japan Mobility Show il suo impegno per la ‘Mobilità per Tutti’,
il Gruppo Toyota ha illustrato l’evoluzione della sua identità
incentrata su innovazione, inclusività e sostenibilità. Questo
al fine di fornire soluzioni pratiche di mobilità e riduzione
delle emissioni di carbonio ai suoi clienti in tutto il mondo.

   
dimostrando così la sua leadership nel plasmare la prossima era
della mobilità.

   
Annunciata anche una nuova struttura a 5 marchi indipendenti
– Century, Lexus, GR, Toyota e Daihatsu – che, assieme a una
gamma di concept presentati a Tokyo, è una dichiarazione della
visione di Toyota Motor Corporation per il futuro.

   
Come ha detto durante le conferenze stampa al Japan Mobility
Show, il presidente Akio Toyoda assieme al ceo Koji Sato e al
chief branding officer Simon Humphries, ciascuno dei marchi TMC
avrà ora “un ruolo più chiaro che mai, integrandosi a vicenda”.

   
Un cambiamento, è stato precisato, che guarda al futuro
rimanendo fedele al principio fondante ereditato da Sakichi
Toyoda, cioè fornire l’innovazione alle persone, ovunque si
trovino nel mondo e indipendentemente dalla loro situazione.

   
All’interno del concetto ‘Mobilità per Tutti’ Toyota
continuerà a promuovere una strategia multi-percorso per la
decarbonizzazione. Lo fa già oggi offrendo una gamma di
tecnologie che comprende modelli ibridi, ibridi plug-in,
elettrici a batteria, a celle a combustibile e termici
alimentati anche con combustibili rinnovabili. E che viene
confermata come linea guida.

   
Questo approccio si concentra dunque su un approccio
multi-percorso che consente a tutti i clienti – il più possibile
e prima possibile – di ridurre le proprie emissioni di carbonio.

   
E promuovendo dunque flessibilità e inclusività nella
transizione verso una mobilità green.

   

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

Alfa Romeo Tonale 2026: İtalyan SUV tarzını koruyor

2026 Alfa Romeo Tonale, daha fazla versiyon, renk ve rafine tasarımıyla kompakt SUV segmentinde ilerliyor. Sportif karakterini korurken malzemeleri ve teknolojiyi geliştirmeyi başarıyor. Elektrikli...

Hibrit otomobillerin ömrü ne kadardır? Uzmanlar ne diyor?

Hibrit bir otomobilin ve aküsünün kaç yıl dayanabileceğini, ömrünü hangi faktörlerin etkilediğini ve daha uzun süre iyi çalışması için ona nasıl bakılacağını öğrenin. Hibrit otomobiller...

Karsan’dan İtalya Bari’ye 18 Metrelik Yüzde 100 Elektrikli 42 Adet e-ATA

Bari’de Elektrikli Toplu Taşımaya Karsan Damgası Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, İtalya Bari’de yeni bir ihaleyi daha kazandı. İtalya bayisi Kmobility iş birliğiyle...

Türk Otomotiv Aftermarketi Paris’te Küresel Sahneye Çıktı

Otomotiv Satış Sonrası Ürün ve Hizmetleri Derneği, otomotiv satış sonrası sektörünün en önemli uluslararası buluşma noktalarından biri olan Equip Auto Paris Fuarı’nda ilk kez...

Opel Otonom Araçlarda Yapay Zeka Destekli Aydınlatma

Opel ekibi, geleceğin araçlarının neler yapabileceğini göstermek amacıyla önce olası kullanım senaryolarını belirledi. Bunlar, “bir yaya veya farklı bir durumdan kaynaklanabilecek olası tehlike” ve...

Otomotiv Japon Devi Mazda’yı da Portföyüne Ekledi

Doğan Trend Otomotiv, portföyüne bir başka saygın global markayı daha ekleyerek Mazda Motor Europe ile yeni bir hizmet anlaşması imzaladığını duyurdu. Bu iş birliği...

MAXUS DELIVER L2H1 Versiyonu Türkiye’de…

Ticareti Konfor ve Verimlilikle Buluşturan MAXUS Ürün Gamını Genişletiyor!  Ülkemizde Doğan Trend Otomotiv tarafından temsil edilen Maxus, Türkiye hafif ticari araç pazarına yeni bir...