Test Sürüşü: 2017 Audi R8 V10…!

®
Çok Okunanlar

Aytemiz Genel Müdürü Ahmet Eke

Akaryakıt sektörünün dinamik ve hızlı büyüyen markası Aytemiz, her yıl Türkiye’nin en büyük şirketlerinin belirlendiği “Capital 500 – Türkiye’nin...

Ford Transit’in 60 Yıllık Serüveni

9 Ağustos 1965’te üretim hattından indirilen ilk efsanevi Ford Transit’in üzerinden tam 31 milyon 536 bin dakika geçti. 1967’den...

Fiat 949bin 900TL’den başlayan fiyatlarla…

FIAT EGEA KONFORU AĞUSTOS AYINA ÖZEL 949 BİN 900 TL’DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA!  Türkiye’de aralıksız 6 yıldır pazar lideri olan FIAT,...

Macera ve Özgürlüğün Markası Jeep Ağustos Fırsatları

Jeep, ağustos ayında yeni bir otomobil sahibi olmak isteyenlere cazip satın alım fırsatları sunuyor. Bu kapsamda, mevcut araçlarını Jeep...

Alfa Romeo 2025 Yılının İlk Yarısını Yüzde 20 Büyümeyle Kapattı

Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo,yılın ilk yarısını, 2024'ün aynı dönemine kıyasla yüzde 20 oranında küresel büyümeyle geride bıraktı. Avrupa'da...

Karadeniz Sahil Yolu’nda Trafik Güvenliği Artıyor

Karadeniz Sahil Yolu üzerinde trafik güvenliğini artırmak amacıyla Elektronik Denetleme Sistemi (EDS) kurulum çalışmaları tamamlandı. Piraziz ilçesi sınırları içerisinde, D010...

Otokar Testleri Başarıyla Geçen İlk Otonom Türk Aracı Oldu

OTOKAR'IN OTONOM e-CENTRO'SU, TÜV RHEINLAND TESTLERİNİ BAŞARIYLA GEÇTİ  Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar'ın tamamen kendi mühendislik ve yazılım gücüyle geliştirdiği Otonom e-Centro,...

2017 Audi R8, birinci sınıf yol tutuşu ve gösterişli, yüksek teknolojili bir kabin ile eğlenceli ve hızlı lüks bir spor otomobil. Bununla birlikte, düşük tahmin edilen güvenilirlik derecesi ve ekstra donanım ile sağlanan güvenlik paketinin yüksek maliyetleri onu sınıfının arkalarına itmesine neden oluyor.

2017 Audi R8, lüks bir spor otomobil . Kafaları çevirip dönüp bakacağınızdan emin olabilirsiniz ve canlı ivmesi sizi kesinlikle koltuğunuza yapıştırıp geri itecektir…

R8’in çarpıcı kabininin içinde en iyi malzemeleri ve yüzeyleri bulacağınızdan emin olabilirsiniz. Audi’nin sürücü merkezli sanal kokpiti 2017 için yeni bir dokunuş olmuş. Bu yüksek çözünürlüklü dijital ekranı fütüristik görünüyor ve son derece özelleştirilebilir. 

Yalnız, R8’in motoru sadece otomatik şanzıman ile sunuluyor, manuel olarak sunulmuyor. Güvenlik özellikleri ise listede kısa bir yer tutmakta. R8, sınıfının en pahalı otomobillerinden biridir. Çoğu yeni lüks spor otomobillerin maliyeti daha düşüktür, yani yine de harika bir araba alabilir ve önemli ölçüde tasarruf edebilirsiniz. 2018 Porsche 911 daha düşük bir bütçe ile 2017 R8 için mükemmel bir alternatiftir. Lüks bir spor otomobilden bekleyebileceğiniz hemen hemen her şeye sahiptir: mükemmel bir güvenilirlik derecesi, olağanüstü kullanım, kaslı motorlar ve iyi bir iç mekana sahiptir. 

Sınıftaki en güçlü motor serilerinden birine sahip olan 2019 Chevrolet Corvette ile daha da fazla tasarruf edebilirsiniz . Geniş bagajı ve konforlu koltukları günlük kullanım için daha pratik halde sunuluyor.

2017 R8, JD Power’da beş üzerinden 2,5’tan daha düşük bir tahmin edilen güvenilirlik derecesine sahiptir. 2017 Audi R8 için herhangi bir bildirilen geri çağırması yoktur.

Audi, R8’i 2017 için tamamen yeniden tasarlandı ve önceki model yıllarından daha iyi bir seçim haline getiren birkaç önemli yükseltmeye de sahip. Audi, yüksek teknoloji ürünü sanal kokpit ekranını tanıttı ve R8 2017 modelinde kullandı. 

2017 R8’in yeni ekranı doğrudan sürücünün önünde zengin bir bilgi gösterir ve önceki modellerde bulunan düğmeleri ortadan kaldıran şık bir pano düzeni oluşturur. Alman otomobil üreticisi ayrıca 2017 için güçlü R8 V10 Plus modelini tanıttı. 

2017 Audi R8 coupe’de iki donanım var: V10 ve V10 Plus. Doğru Audi R8’i seçmek, ne kadar güce ihtiyacınız olduğunu ve ne kadar para harcamak istediğinizi gösterir. Temel Audi R8 V10 daha pratik bir seçenektir. Daha fazla olanak ile gelir ve daha düşük bir fiyat taşır. Daha fazla güce sahip olmayı tercih ediyorsanız, V10 Plus modelini tercih edebilirsiniz…

Audi R8, Karayolu Güvenliği Sigorta Enstitüsü veya Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi tarafından maliyetleri sebebi ile çarpışma testinden geçirilmemiştir. R8 standart olarak otomatik uzun farlar, yağmur algılayan ön cam silecekleri, bir arka görüş kamerası ve ön ve arka park sensörleri ile birlikte gelir. Çoğu rakibin aksine, R8 kör spor izleme ve adaptif cruise control gibi ek güvenlik özelliklerini standart olarak sunmaz.

Audi R8’in yüksek fiyat etiketinden vazgeçerseniz, 2017 Porsche 911’i düşünmelisiniz. Sadece 911 ile tasarruf etmekle kalmaz, aynı zamanda daha iyi bir lüks spor otomobil elde edersiniz . 911, dikkat çekici bir kullanıma, çeşitli dinamik motorlara, şık bir iç mekana ve R8’den daha yüksek bir güvenilirlik derecesine sahiptir. 911 ayrıca üç gövde stilinde mevcuttur: Coupe, Cabriolet ve Targa.

R8 gibi, 2017 Nissan GT-R da tamamen yeniden tasarlandı. Önceki model yıllarına kıyasla, 2017 GT-R daha iyi yol tutuşu sunar ve daha güçlü turboşarjlı V6 motora sahiptir. GT-R, canlandırıcı hızlanma üreten güçlü motorlara sahipken, performansı R8’in süper otomobil seviyesine tam olarak da uyuyor diyemeyiz. Fakat GT-R’nin R8’den daha ucuza mal olması muhtemeldir. 

2017 Audi R8, 5.2 litrelik V10 motor, dört tekerlekten çekiş ve yedi vitesli otomatik şanzıman ile standart olarak geliyor. (manuel şanzımanı mevcut değil). Standart R8’de, bu güç aktarma organı 540 beygir gücü üretir ve azami hızı 199 mph’dir. R8 V10 Plus, 610 beygir gücünde aynı motorun yeniden ayarlanmış bir versiyonuna sahiptir ve 205 mil / saat hıza ulaşabilir. V10 modelinde dört sürüş modu vardır (Konfor, Otomatik, Dinamik ve Kişisel mod) 

2017 Audi R8’in daha yüksek beygir gücüne sahip olan V10 Plus modelinde ise sadece araca bir Performans modu eklenir. R8’in yumuşak şanzımanı direksiyon simidinde F1 vites değiştiriciler le birlikte standart olarak gelir. Her iki motorda da, R8’in bol miktarda beygiri ile gücünü ortaya koyacak kadar fazlası ile vardır. 

2017 R8, düzgün ve düzgün bir sürüşe sahiptir. Hassas direksiyon, güçlü frenler ve standart dört tekerlekten çekiş, virajlarda kontrol ve yol tutuşunu korumaya yardımcı olur. V10, değişen yol koşullarına hızlı tepki veren bir manyetik süspansiyon sistemi kullanırken, V10 Plus modeli daha stabilize bir sürüş için bu sistemi sabit bir süspansiyonla değiştirir.

Audi R8, modern stil, çekici yüzeyler ve kaliteli malzemeler içeren sürücü merkezli bir kabinde iki kişilik bir yere sahiptir. Isıtmalı, 18 yollu, elektrikli ayarlanabilir koltuklar ve Nappa deri döşemeli. R8 uzun boylu yetişkinler için yeterli alana sahiptir, ancak otomobilin düşük tavan çizgisi dışarıdan görüşü sınırlar ve giriş – çıkışı zorlaştırabilir. V10 Plus modeli, sabit bir sırt dayanağı açısına sahip destekleyici kabuk tipi karbon koltuklarla standart olarak gelir.

Standart özellikler arasında Audi’nin MMI arayüzü, navigasyon, 13 hoparlörlü Bang & Olufsen ses sistemi, HD Radyo, uydu radyosu, iki USB bağlantı noktası, Bluetooth, otomatik iklim kontrolü, Wi-Fi etkin noktası, yakınlık tuşu ve basma düğmesi bulunur.

Çoğu otomobilin aksine, R8’in bilgi-eğlence ekranı doğrudan sürücünün önünde bulunan 12.3 inçlik bir ekran. Sanal kokpit olarak adlandırılan bu sistem, sürücü göstergelerini haritalar ve müzik gibi bilgi-eğlence detayları ile birleştirir.

Yazı: Özgür SUNAY / Fotoğraf: COLIN AYLESWORTH


2017 Audi R8 V10 Test Sürüşü Fotoğrafları:

 

 

 

 

 

Diğer Haberler

Petrolde büyük düşüş varili 62,78 dolardan alıcı buldu

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 65,76 dolardan işlem görüyor. Cuma 66,91 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 65,83 dolardan tamamladı. Brent petrolün varil fiyatı,...

Sektöründe önde gelen diğer otomobil gruplarının pazar paylarında düşüş gözlemleniyor

Çinli otomobil markaları, dikkati çeken yükselişlerini sürdürürken, sektörün önde gelen markalarının pazar paylarında düşüş gözlemleniyor. Stellantis, yılın ilk yarısında pazar payı yıllık bazda yüzde 16,7'den...

Karadeniz Sahil Yolu’nda Trafik Güvenliği Artıyor

Karadeniz Sahil Yolu üzerinde trafik güvenliğini artırmak amacıyla Elektronik Denetleme Sistemi (EDS) kurulum çalışmaları tamamlandı. Piraziz ilçesi sınırları içerisinde, D010 Karadeniz Sahil Yolu'nun hem Giresun...

AKO Akü Genel Müdürü Hüseyin Koca

AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren AKO Akü, Çankırı’daki entegre üretim tesislerinde yürüttüğü çevreci üretim politikalarıyla akü geri dönüşümünde sektörün öncüsü konumunda yer alıyor. Tam...

Raben Group, Türk İhracatçısını Avrupa’da İleriye Taşıyacak

Hollanda merkezli, 100 yıla dayanan tecrübeye sahip lojistik şirketi Raben Group, Türkiye yatırımı sonrası Türk ihracatçısına Avrupa’da büyüme fırsatı yaratmaya odaklandı. Avrupa genelindeki güçlü...

MAN’ın Başarılı Yetkili Servisleri Ödüllerini Aldı

MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., 2025 yılı 1. Dönem Yetkili Servisler Toplantısı’nı Ankara’da gerçekleştirdi. Servis ağının güçlendirilmesi ve hizmet kalitesinin artırılmasını hedefleyen toplantıda,...

Petlas Genel Müdürü Hakan Yalnız

Türkiye lastik sektörünün lider markası Petlas, sürdürülebilirlik alanında yeni bir adımı daha hayata geçiriyor. Bu kapsamda atık su arıtım ve geri kullanım sistemini devreye...