Test Sürüşü: 2017 Audi R8 V10…!

®
Çok Okunanlar

PARIS FASHION WEEK resmi ortağı olan DS Automobiles

DS AUTOMOBILES 2025 YILINDA DA PARİS MODA HAFTASI’NIN RESMİ ORTAĞI OLDU!  Seyahat sanatının temsilcisi DS Automobiles, yenilikçi Fransız seyahat sanatını...

BYD’nin elektrikli SUV modeli TANG, martta Türkiye’de

Elektrikli otomobil üreticisi BYD, amiral gemisi elektrikli SUV modeli TANG'ı martta Türkiye'de satışa sunacağını duyurdu. Şirketten yapılan açıklamaya göre,...

Petrol fiyatları haftalık düşüşe hazırlanıyor…

ABD Başkanı Donald Trump'ın fosil yakıt üretimini artırma, açık deniz sondaj yasaklarını kaldırma ve İsrail ile Hamas arasında yakın...

Audi Tradition etkinlik sezonu başlıyor….

Audi Tradition, 2025 yılında da otomobil tutkunları ve hayranlarıyla çeşitli etkinliklerde buluşuyor. Fuarlar, ralliler, festivaller, model otomobil sergilerinden, Audi...

Makyajlanan Honda Civic Türkiye’de…

Honda’nın en sevilen modeli Civic, makyajlanarak Türkiye’de satışa sunuluyor.  Civic’in yenilenen ön yüzü ve arka aydınlatma grubu dikkat çekerken;...

5 ödül birden kazandı: Alpine, Dacia, Mobilize ve Renault

Renault Grubu 21 Ocak Salı günü 32’ncisi düzenlenen Trophées de L'argus ödül töreninde olağanüstü bir akşam yaşadı. Aldığı 5...

Ayhancan Güven’den Daytona 24 Saat Yarışında

Motor sporları tarihinin efsanevi yarışı Daytona 24 Saat’e pole pozisyonundan başlayan Red Bull sporcusu Ayhancan Güven, son saatte yaptığı...

2017 Audi R8, birinci sınıf yol tutuşu ve gösterişli, yüksek teknolojili bir kabin ile eğlenceli ve hızlı lüks bir spor otomobil. Bununla birlikte, düşük tahmin edilen güvenilirlik derecesi ve ekstra donanım ile sağlanan güvenlik paketinin yüksek maliyetleri onu sınıfının arkalarına itmesine neden oluyor.

2017 Audi R8, lüks bir spor otomobil . Kafaları çevirip dönüp bakacağınızdan emin olabilirsiniz ve canlı ivmesi sizi kesinlikle koltuğunuza yapıştırıp geri itecektir…

R8’in çarpıcı kabininin içinde en iyi malzemeleri ve yüzeyleri bulacağınızdan emin olabilirsiniz. Audi’nin sürücü merkezli sanal kokpiti 2017 için yeni bir dokunuş olmuş. Bu yüksek çözünürlüklü dijital ekranı fütüristik görünüyor ve son derece özelleştirilebilir. 

Yalnız, R8’in motoru sadece otomatik şanzıman ile sunuluyor, manuel olarak sunulmuyor. Güvenlik özellikleri ise listede kısa bir yer tutmakta. R8, sınıfının en pahalı otomobillerinden biridir. Çoğu yeni lüks spor otomobillerin maliyeti daha düşüktür, yani yine de harika bir araba alabilir ve önemli ölçüde tasarruf edebilirsiniz. 2018 Porsche 911 daha düşük bir bütçe ile 2017 R8 için mükemmel bir alternatiftir. Lüks bir spor otomobilden bekleyebileceğiniz hemen hemen her şeye sahiptir: mükemmel bir güvenilirlik derecesi, olağanüstü kullanım, kaslı motorlar ve iyi bir iç mekana sahiptir. 

Sınıftaki en güçlü motor serilerinden birine sahip olan 2019 Chevrolet Corvette ile daha da fazla tasarruf edebilirsiniz . Geniş bagajı ve konforlu koltukları günlük kullanım için daha pratik halde sunuluyor.

2017 R8, JD Power’da beş üzerinden 2,5’tan daha düşük bir tahmin edilen güvenilirlik derecesine sahiptir. 2017 Audi R8 için herhangi bir bildirilen geri çağırması yoktur.

Audi, R8’i 2017 için tamamen yeniden tasarlandı ve önceki model yıllarından daha iyi bir seçim haline getiren birkaç önemli yükseltmeye de sahip. Audi, yüksek teknoloji ürünü sanal kokpit ekranını tanıttı ve R8 2017 modelinde kullandı. 

2017 R8’in yeni ekranı doğrudan sürücünün önünde zengin bir bilgi gösterir ve önceki modellerde bulunan düğmeleri ortadan kaldıran şık bir pano düzeni oluşturur. Alman otomobil üreticisi ayrıca 2017 için güçlü R8 V10 Plus modelini tanıttı. 

2017 Audi R8 coupe’de iki donanım var: V10 ve V10 Plus. Doğru Audi R8’i seçmek, ne kadar güce ihtiyacınız olduğunu ve ne kadar para harcamak istediğinizi gösterir. Temel Audi R8 V10 daha pratik bir seçenektir. Daha fazla olanak ile gelir ve daha düşük bir fiyat taşır. Daha fazla güce sahip olmayı tercih ediyorsanız, V10 Plus modelini tercih edebilirsiniz…

Audi R8, Karayolu Güvenliği Sigorta Enstitüsü veya Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi tarafından maliyetleri sebebi ile çarpışma testinden geçirilmemiştir. R8 standart olarak otomatik uzun farlar, yağmur algılayan ön cam silecekleri, bir arka görüş kamerası ve ön ve arka park sensörleri ile birlikte gelir. Çoğu rakibin aksine, R8 kör spor izleme ve adaptif cruise control gibi ek güvenlik özelliklerini standart olarak sunmaz.

Audi R8’in yüksek fiyat etiketinden vazgeçerseniz, 2017 Porsche 911’i düşünmelisiniz. Sadece 911 ile tasarruf etmekle kalmaz, aynı zamanda daha iyi bir lüks spor otomobil elde edersiniz . 911, dikkat çekici bir kullanıma, çeşitli dinamik motorlara, şık bir iç mekana ve R8’den daha yüksek bir güvenilirlik derecesine sahiptir. 911 ayrıca üç gövde stilinde mevcuttur: Coupe, Cabriolet ve Targa.

R8 gibi, 2017 Nissan GT-R da tamamen yeniden tasarlandı. Önceki model yıllarına kıyasla, 2017 GT-R daha iyi yol tutuşu sunar ve daha güçlü turboşarjlı V6 motora sahiptir. GT-R, canlandırıcı hızlanma üreten güçlü motorlara sahipken, performansı R8’in süper otomobil seviyesine tam olarak da uyuyor diyemeyiz. Fakat GT-R’nin R8’den daha ucuza mal olması muhtemeldir. 

2017 Audi R8, 5.2 litrelik V10 motor, dört tekerlekten çekiş ve yedi vitesli otomatik şanzıman ile standart olarak geliyor. (manuel şanzımanı mevcut değil). Standart R8’de, bu güç aktarma organı 540 beygir gücü üretir ve azami hızı 199 mph’dir. R8 V10 Plus, 610 beygir gücünde aynı motorun yeniden ayarlanmış bir versiyonuna sahiptir ve 205 mil / saat hıza ulaşabilir. V10 modelinde dört sürüş modu vardır (Konfor, Otomatik, Dinamik ve Kişisel mod) 

2017 Audi R8’in daha yüksek beygir gücüne sahip olan V10 Plus modelinde ise sadece araca bir Performans modu eklenir. R8’in yumuşak şanzımanı direksiyon simidinde F1 vites değiştiriciler le birlikte standart olarak gelir. Her iki motorda da, R8’in bol miktarda beygiri ile gücünü ortaya koyacak kadar fazlası ile vardır. 

2017 R8, düzgün ve düzgün bir sürüşe sahiptir. Hassas direksiyon, güçlü frenler ve standart dört tekerlekten çekiş, virajlarda kontrol ve yol tutuşunu korumaya yardımcı olur. V10, değişen yol koşullarına hızlı tepki veren bir manyetik süspansiyon sistemi kullanırken, V10 Plus modeli daha stabilize bir sürüş için bu sistemi sabit bir süspansiyonla değiştirir.

Audi R8, modern stil, çekici yüzeyler ve kaliteli malzemeler içeren sürücü merkezli bir kabinde iki kişilik bir yere sahiptir. Isıtmalı, 18 yollu, elektrikli ayarlanabilir koltuklar ve Nappa deri döşemeli. R8 uzun boylu yetişkinler için yeterli alana sahiptir, ancak otomobilin düşük tavan çizgisi dışarıdan görüşü sınırlar ve giriş – çıkışı zorlaştırabilir. V10 Plus modeli, sabit bir sırt dayanağı açısına sahip destekleyici kabuk tipi karbon koltuklarla standart olarak gelir.

Standart özellikler arasında Audi’nin MMI arayüzü, navigasyon, 13 hoparlörlü Bang & Olufsen ses sistemi, HD Radyo, uydu radyosu, iki USB bağlantı noktası, Bluetooth, otomatik iklim kontrolü, Wi-Fi etkin noktası, yakınlık tuşu ve basma düğmesi bulunur.

Çoğu otomobilin aksine, R8’in bilgi-eğlence ekranı doğrudan sürücünün önünde bulunan 12.3 inçlik bir ekran. Sanal kokpit olarak adlandırılan bu sistem, sürücü göstergelerini haritalar ve müzik gibi bilgi-eğlence detayları ile birleştirir.

Yazı: Özgür SUNAY / Fotoğraf: COLIN AYLESWORTH


2017 Audi R8 V10 Test Sürüşü Fotoğrafları:

 

 

 

 

 

Diğer Haberler

Stellantis, ABD’ye 5 milyar dolardan fazla yatırım

Küresel otomobil üreticisi Stellantis, satış hacmini ve pazar payını artırmak için gelecekte ABD operasyonlarına yatırım yapmaya yoğun bir şekilde odaklanacağını duyurdu... Otomobil devi Stellantis, ABD'ye...

Ford Otosan, inovasyon yolunda bir ilki daha gerçekleştirdi

Dünya Ekonomik Forumu (WEF) Quantum Application Hub’a Kabul Edilen İlk Otomotiv Şirketi Oldu... Ford Otosan, Quantum Computing teknolojisini üretim süreçlerine entegre etme hedefiyle, üretim planlama ve...

Kia, güvenlik endişesi nedeniyle binlerce aracı geri çağırıyor

Geri çağırma, Amerika Birleşik Devletleri'nde 80.000'den fazla aracı etkiliyor. Şirket, potansiyel olarak yanlış hava yastığının açılmasına yol açabilecek bir kablolama sorununu çözmek için harekete...

Tesla ve BMW, AB’ye dava açtı…

Çinli üreticilerle birlikte gümrük vergisine tabi tutulan Tesla ve BMW, AB'ye dava açtı.... BMW ve Tesla Shanghai, Avrupa Birliği'nin (AB) Çin'den elektrikli araç ithalatına uyguladığı...

Röportaj: Kiralık Araç Bildirim Sistemi (KABİS)

Özel Röportaj: Duygu YILMAZ 03.10.2015 tarihinden itibaren hizmet vermeye başlayan ve Emniyet Müdürlüğünce geliştirilen Kiralık Araç Bildirim Sistemi (KABİS) uygulaması, bakanlık kararıyla kamu hizmetine ve...

Tesla, Çin’deki 1,2 milyon EV’ye yazılım düzeltmesi getiriyor

Tesla, direksiyon ve arka kamera sorunları için Çin'deki 1,2 milyon EV'ye yazılım düzeltmesi getiriyor.... Önde gelen elektrikli araç (EV) üreticisi Tesla, kritik hatalar nedeniyle Çin'deki...

Çinli veya Hintli sürücülere göre 5 kat daha fazla endişe duyuyor

Batılı sürücüler, araçlarda yapay zeka kullanma konusunda Çinli veya Hintli sürücülere göre 5 kat daha fazla endişe duyuyor.... Otomotiv endüstrisi, otomobil üreticilerinin sürücülerin gelişen beklentilerini...

Country News Categories - UK

CUPRA Born makes third consecutive victory at What Car? Car of the Year Awards

CUPRA Born has been crowned the Best Small Electric Car to Drive at the What Car? Car of the Year Awards. It is the...

BMW Group UK achieves success at the 2025 What Car? Car of the Year Awards

BMW Group UK has made a strong start to the new year, picking up four coveted category wins at the prestigious What Car? Car...

USA

Middle East says ‘Marhaba’ to the Lamborghini Temerario

The latest model in Lamborghini’s High Performance Electrified Vehicle (HPEV) range is presented to Middle East audiences at the Museum of The Future... Automobili Lamborghini...

Five Things To Know About the First-Ever Lexus LX 700h

When the Lexus LX made its debut 30 years ago, it was a force to be reckoned with. That fierce reputation remains for the...

DE

Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 ist ab sofort bestellbar

Der neue Alfa Romeo Ibrida Q4 mit elektrifiziertem Allradantrieb ist ab sofort bestellbar. Die vierte Modellvariante des italienischen „Sport Urban Vehicle“ kombiniert einen Turbobenziner...

Mehr als 1,2 Millionen verkaufte Fahrzeuge weltweit machten FIAT

Mehr als 1,2 Millionen verkaufte Fahrzeuge weltweit machten FIAT im Jahr 2024 zur größten Marke innerhalb von Stellantis... Rüsselsheim, im Januar 2025 – FIAT schließt...

IT

Jeep Avenger: massima libertà di scelta per il SUV più venduto d’Italia

Torino, 2025 - Jeep Avenger nasce presso il Jeep Design Studio di Torino da un’indicazione molto chiara: condensare tutto il DNA Jeep in dimensioni compatte...

I modelli Opel, tra cui il nuovo Opel Grandland, si aggiudicano numerosi riconoscimenti nel 2024

Il 2024 è stato un anno straordinario per Opel sotto molti punti di vista: il marchio ha celebrato i "125 anni di produzione automobilistica Opel" e...

FR

Stellantis Pro One présente ses nouveaux utilitaires équipés de pile à combustible à Hyvolution Paris

Premier constructeur au monde à commercialiser en série une gamme d’utilitaires à hydrogène, Stellantis Pro One participera à Hyvolution Paris du 28 au 30...

LES PEUGEOT E-208 ET E-308 CLASSÉES

PEUGEOT est fier d’annoncer que ses PEUGEOT E-208 et PEUGEOT E-308 100% électriques sont classées respectivement première et deuxième sur 84 modèles dans l’Ecotest...

Stellantis, ABD’ye 5 milyar dolardan fazla yatırım

Küresel otomobil üreticisi Stellantis, satış hacmini ve pazar payını artırmak için gelecekte ABD operasyonlarına yatırım yapmaya yoğun bir şekilde odaklanacağını duyurdu... Otomobil devi Stellantis, ABD'ye...

Ford Otosan, inovasyon yolunda bir ilki daha gerçekleştirdi

Dünya Ekonomik Forumu (WEF) Quantum Application Hub’a Kabul Edilen İlk Otomotiv Şirketi Oldu... Ford Otosan, Quantum Computing teknolojisini üretim süreçlerine entegre etme hedefiyle, üretim planlama ve...

Kia, güvenlik endişesi nedeniyle binlerce aracı geri çağırıyor

Geri çağırma, Amerika Birleşik Devletleri'nde 80.000'den fazla aracı etkiliyor. Şirket, potansiyel olarak yanlış hava yastığının açılmasına yol açabilecek bir kablolama sorununu çözmek için harekete...

Tesla ve BMW, AB’ye dava açtı…

Çinli üreticilerle birlikte gümrük vergisine tabi tutulan Tesla ve BMW, AB'ye dava açtı.... BMW ve Tesla Shanghai, Avrupa Birliği'nin (AB) Çin'den elektrikli araç ithalatına uyguladığı...

Röportaj: Kiralık Araç Bildirim Sistemi (KABİS)

Özel Röportaj: Duygu YILMAZ 03.10.2015 tarihinden itibaren hizmet vermeye başlayan ve Emniyet Müdürlüğünce geliştirilen Kiralık Araç Bildirim Sistemi (KABİS) uygulaması, bakanlık kararıyla kamu hizmetine ve...

Tesla, Çin’deki 1,2 milyon EV’ye yazılım düzeltmesi getiriyor

Tesla, direksiyon ve arka kamera sorunları için Çin'deki 1,2 milyon EV'ye yazılım düzeltmesi getiriyor.... Önde gelen elektrikli araç (EV) üreticisi Tesla, kritik hatalar nedeniyle Çin'deki...