Nissan prevede perdita annuale di 1,54 miliardi di euro

®
Çok Okunanlar

YEO Teknoloji Reap Battery fabrikası üretime başladı

Yıllık 5 GWh kapasiteye sahip enerji depolama sistemleri üretecek olan YEO Teknoloji, tüm dünyaya İstanbul’dan ihracat yapacak. Reap Battery...

Binek Araçları Aratmayan Donanımlarıyla Yerli Üretim Opel Zafira ve Vivaro

Alman otomobil üreticisi Opel, hafif ticari ürün gamını yerli üretime geçişle daha da güçlendirmeye devam ediyor. Bu kapsamda markanın...

Ford, Avrupa için beklenmedik bir hamle yaptı….

Fiesta geri döndü...Ford, Avrupa'da uygun fiyatlı elektrikli araçlar için Renault AmpR platformunu kullanacak... Ford, Avrupa için beklenmedik bir hamle yaptı:...

Seat, Martorell’de batarya montaj fabrikasını açtı

Seat ve Cupra, Martorell'de batarya sistemi montaj tesislerini açtı. Burada, İspanya'da üretilen Volkswagen Grubu'nun elektrikli kompakt otomobilleri için yılda...

Stellantis grubu, BMW ve Ford gibi üreticiler 2035 son tarihini gözden geçirmeye hazır

Brüksel, 2035'te İçten İçten Yanmalı Motorların Sona Ermesi Duyurusunu Erteledi... Avrupa Komisyonu, içten yanmalı motorlu araçların satışının son tarihiyle ilgili...

Citroën,ikinci nesil C5 Aircross modeli Türkiye’de

Konforu ön planda tutan yenilikçi ve yüksek teknolojili modelleriyle otomotiv tarihinin en köklü üreticilerinden olan Citroën,ikinci nesil C5 Aircross...

Rusların hayali gerçekleşti: Rusya’da etkileyici özelliklere sahip yerli bir SUV satın alabilirsiniz

Güncellenmiş LADA NIVA Travel, bayilere "canlı" partiler halinde ulaşmaya başladı: St. Petersburg'da ilk araçlar Alarm-Motors LADA salonunda ortaya çıktı....

Nissan stima una perdita operativa
di 275 miliardi di yen, equivalente e 1,54 miliardi di euro per
l’anno fiscale in corso, a causa dell’impatto dei dazi Usa e di
un contesto economico che si fa sempre più incerto. La causa
auto giapponese, che già nel bilancio 2024 aveva registrato una
perdita netta di 671 miliardi di yen (poco più di 4 miliardi di
euro), ha reso noto di aspettarsi un rosso di 30 miliardi di yen
nella prima metà dell’esercizio, in miglioramento rispetto alle
stime precedenti, grazie a benefici temporanei e a una riduzione
dei costi legati alle normative sulle emissioni. Alcuni
investimenti e progetti sono stati inoltre rinviati alla seconda
metà dell’anno. “I risultati del primo semestre riflettono
vantaggi momentanei e i benefici delle iniziative del piano di
riduzione dei costi”, ha dichiarato il direttore finanziario
Jeremie Papin, avvertendo tuttavia che la seconda metà dell’anno
sarà caratterizzata da un contesto competitivo difficile, rischi
nella catena di approvvigionamento e volatilità sul mercato
valutario. Secondo Nissan, le sfide attese includono anche
l’impatto dei nuovi dazi statunitensi sulle importazioni di
veicoli, i rincari delle materie prime e la persistente scarsità
di semiconduttori. L’azienda prevede ora ricavi per 11.700
miliardi di yen, in calo rispetto alla stima iniziale di 12.500
miliardi diffusa a maggio. Il terzo produttore auto nipponico –
che dispone di stabilimenti produttivi in Giappone, Stati Uniti
e Cina, ha avviato un ampio piano di ristrutturazione che
prevede il taglio di circa 20.000 posti di lavoro, pari al 15%
della forza lavoro globale, e una riduzione della capacità
produttiva per adattarsi alla debole domanda in mercati chiave
come Stati Uniti e Cina. Il tentativo di fusione con Honda –
considerato come una possibile via di salvezza secondo gli
analisti – è naufragato lo scorso febbraio per motivi di
governance e di equilibrio di potere dopo le incomprensioni tra
le due aziende sulla struttura di controllo.
   

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

Stellantis grubu, BMW ve Ford gibi üreticiler 2035 son tarihini gözden geçirmeye hazır

Brüksel, 2035'te İçten İçten Yanmalı Motorların Sona Ermesi Duyurusunu Erteledi... Avrupa Komisyonu, içten yanmalı motorlu araçların satışının son tarihiyle ilgili kritik kararını, güçlü siyasi ve...

Renault platformuna dayanan iki yeni Ford 2028 başında

Renault, Ford için elektrikli otomobiller üretecek... Renault Grubu ve Ford stratejik bir ortaklık kurdu. Ana odak noktalarından biri, Renault'nun elektrikli araç bölümü Ampere'nin platformuna dayanan...

Perodua, Malezya’nın ilk yerel olarak geliştirilen elektrikli arabası

Malezyalı otomobil üreticisi Perodua, ülkenin ilk yerli elektrikli otomobili olan QV-E'yi piyasaya sürdü. Şirket, elektrikli araç aracını 800 milyon ringgit (yaklaşık 167 milyon euro)...

Tesla, Hindistan’da ilk entegre tesisini açtı

Hindistan'daki ilk büyük genişlemesini simgeleyen Tesla, ülkedeki ilk entegre tesisini Gurugram'da (Haryana) açtı. Yeni alanda bir showroom, teslimat merkezi, servis merkezi ve şarj istasyonu...

Seat, Martorell’de batarya montaj fabrikasını açtı

Seat ve Cupra, Martorell'de batarya sistemi montaj tesislerini açtı. Burada, İspanya'da üretilen Volkswagen Grubu'nun elektrikli kompakt otomobilleri için yılda 300.000'e kadar batarya sistemi monte...

AB ve Çin, elektrikli araç tarife fiyatlar üzerine görüşmelere yeniden başladı

AB ve Çin, Çin'de üretilen elektrikli otomobiller için asgari fiyat planı üzerinde müzakereleri yeniden başlattı. En son olarak, AB Volkswagen'in elektrikli araç tarifelerinden muafiyet...

Test Sürüşü: Yeni Peugeot E-208GTI

Kırk yıl önce PEUGEOT, 205 GTI ile tarih yazdı. 1984'te 1.6 litrelik versiyonuyla ve iki yıl sonra 1.9 litrelik versiyonuyla tanıtılan 205 GTI, küçük,...