Formula E, i piloti della prossima stagione

®
Çok Okunanlar

Karting Şampiyonlarını Körfez Belirleyecek

2025 Türkiye Karting Şampiyonası’nın son ayağı olan NİMOSK Karting Yarışı, 13-14 Aralık tarihlerinde TOSFED Körfez Yarış Pisti’nde düzenleniyor. Nimara...

Binek Araçları Aratmayan Donanımlarıyla Yerli Üretim Opel Zafira ve Vivaro

Alman otomobil üreticisi Opel, hafif ticari ürün gamını yerli üretime geçişle daha da güçlendirmeye devam ediyor. Bu kapsamda markanın...

Toyota RAV4 modellerinde karşılaşılan sorunlar…

Toyota RAV4’ün beşinci nesli 2019 yılında piyasaya sürüldüğünde, büyük tasarım ve altyapı değişiklikleriyle dikkat çekti. Ancak bu yenilikler bazı...

Renault CEO’sundan Avrupa’da Çin’in elektrikli araç hakimiyetine karşı öneri

Renault CEO'su, Avrupa'da elektrikli araçların daha uygun fiyatlı olmasını sağlamak için yeni bir 'E-Araba' kategorisi ve düzenleyici reformlar savunuyor....

Rusların hayali gerçekleşti: Rusya’da etkileyici özelliklere sahip yerli bir SUV satın alabilirsiniz

Güncellenmiş LADA NIVA Travel, bayilere "canlı" partiler halinde ulaşmaya başladı: St. Petersburg'da ilk araçlar Alarm-Motors LADA salonunda ortaya çıktı....

Rusya Federasyonu için Tenet T7 Crossover

Rusya Federasyonu için Tenet T7 crossover'ın dört tekerlekten çekişli versiyonu resmi olarak fotoğraflandı. Rus markası TENET, T7 crossover serisini...

Ferrari’nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica

Ferrari'nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica, markanın tarihinde önemli bir anı temsil ediyor. Maranello, içten yanmalı motorlara onlarca yıl...

La Formula E sta iniziando a muovere i primi passi in pista, in occasione dei test di Valencia, che si stanno svolgendo in questi giorni, in vista della stagione numero 12, che inizierà il 6 dicembre in Brasile. Intanto, le squadre hanno definito le coppie di piloti che le rappresenteranno in gara.
    Tra questi, ci sono nuove leve, come il driver spagnolo Pepe Martí, che a 20 anni ha già maturato esperienza in Formula 2 ottenendo quattro vittorie e otto podi. In Formula E farà coppia con Dan Ticktum nel team Cupra Kiro.
    Tra i nuovi volti segnaliamo anche quello di Felipe Drugovich, pronto ad affiancare nel team Andretti Jake Dennis.
    Ex campione di Formula 2, Drugovich ha partecipato già a diversi test per rookie negli appuntamenti dedicati alle monoposto elettriche ed ha corso per Mahindra Racing nell’e-prix di Berlino la scorsa stagione, ma adesso può contare su una presenza stabile ed un contratto pluriennale.
    Passa da riserva nel team Jaguar TCS Racing a pilota titolare nella squadra Envision Racing, Joel Eriksson, che ha già preso parte a 10 gare di Formula E. Andrà ad affiancare il veterano Sébastien Buemi in cerca di altre vittorie per incrementare il suo record di successi nella categoria.
    Tra i campioni di Formula E che cercano nuova gloria c’è sicuramente Jean-Éric Vergne, passato al nuovo team Citroën Racing insieme al veloce Nick Cassidy; mentre Antonio Felix da Costa ha virato verso la squadra Jaguar TCS Racing, dove troverà il competitivo Mitch Evans. Un altro pilota di esperienza come Lucas di Grassi, continuerà a correre nel team Lola Yamaha ABT, con Zane Maloney compagno di box; mentre il campione del mondo in carica, Oliver Rowland difenderà ancora i colori Nissan insieme a Norman Nato. Tra i piloti titolati, Pascal Wehrlein correrà insieme a Nico Muller nel team Tag Heuer Porsche; Nyck de Vries, invece, sarà in Mahindra in coppia con Edoardo Mortara.
    Completano le formazioni che si sfideranno nella stagione 2025-2026 di Formula E, gli alfieri del team DS Automobiles Penske, che rispondono ai nomi di Maximilian Gunther e Taylor Barnard.  

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

Binek Araçları Aratmayan Donanımlarıyla Yerli Üretim Opel Zafira ve Vivaro

Alman otomobil üreticisi Opel, hafif ticari ürün gamını yerli üretime geçişle daha da güçlendirmeye devam ediyor. Bu kapsamda markanın iddialı ticari modelleri Zafira ve...

Ferrari’nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica

Ferrari'nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica, markanın tarihinde önemli bir anı temsil ediyor. Maranello, içten yanmalı motorlara onlarca yıl taptıktan sonra, Ferrari'yi heyecan verici...

VW ID.3, 160,000 km testinde pil kapasitesinin %91’ini korudu

Avrupa'nın en büyük otomotiv kulübünün dört yıllık dayanıklılık testi, Volkswagen ID.3'ün bataryasının dikkat çekici derecede dayanıklı olduğunu ortaya koydu. Bu durum, elektrikli araçların ömrüyle...

Renault CEO’sundan Avrupa’da Çin’in elektrikli araç hakimiyetine karşı öneri

Renault CEO'su, Avrupa'da elektrikli araçların daha uygun fiyatlı olmasını sağlamak için yeni bir 'E-Araba' kategorisi ve düzenleyici reformlar savunuyor. Bu sayede artan maliyetler ve...

İngiltere, elektrikli araçlar için mil başına ödeme geleceğini belirliyor

Birleşik Krallık, elektrikli ve hibrit  araçlar için mil başına vergilendirmeye geçişi onayladı. Maliye Bakanı Rachel Reeves, Sonbahar Bütçesi'nde, eVED olarak bilinen  Elektrikli Araç ÖTV'sinin Nisan 2028'de başlayacağını duyurdu.  Elektrikli...

BAE’de kişiye özel ultra lüks otomobil patlaması

BAE'nin ultra lüks otomobil pazarı, zengin genç alıcılar ve profesyonel kadınlar giderek daha fazla kişiselleştirilmiş araçlar talep ettikçe hızla gelişiyor. Küresel çevre dostu eğilimlere...

YEO Teknoloji Reap Battery fabrikası üretime başladı

Yıllık 5 GWh kapasiteye sahip enerji depolama sistemleri üretecek olan YEO Teknoloji, tüm dünyaya İstanbul’dan ihracat yapacak. Reap Battery tesisi, enerji depolamanın yanı sıra...