Tesla, Yeni Zelanda'da Tam Kendi Kendine Sürüş Sisteminin Lansmanına Yaklaşıyor
Tesla, düzenleyici engelleri aştığını ve doğrulama testinin son aşamalarına girdiğini...
Almanya, 1 Aralık 2025'te yeni bir düzenleme olan Karayolu Trafiği Uzaktan Kumanda Yönetmeliği'ni (StVFernLV) yürürlüğe koyacak ve uzaktan kumandalı motorlu taşıtların...
Batılı ülkeler tarafından modern tarihin en kapsamlı yaptırımlarının uygulandığı Rusya, bankacılık sektöründen sanayiye çok sayıda alanda yaşanan sıkıntılarla mücadele...
Şirketten yapılan açıklamaya göre, New York'ta araç çağırma hizmetiyle tanınan elektrikli araç (EV) girişimi Revel, EV şarj altyapısını genişletmeye...
Trump yönetimi, eyaletlerin elektrikli araç şarj altyapısı için 5 milyar dolarlık federal fon dağıtmaları için yeni yönergeler yayınladı ve yasal zorluklara...
FIAT hat im Jahr 2024 mehr Neukunden gewonnen als jede andere Marke auf dem deutschen Automobilmarkt. Das heißt: Überdurchschnittlich viele Besitzer von Fahrzeugen anderer Marken haben sich beim Neuwagenkauf für FIAT entschieden. Zu diesem Ergebnis kommen die Marktspezialisten von Dataforce nach einer Analyse der Zahlen des Kraftfahrt-Bundesamtes (KBA). FIAT erhielt dafür von der Fachzeitschrift Automobilwoche die Auszeichnung „Top Brand Desire“. Die Car Loyalty Awards” wurden im Rahmen der Automobilwoche Konferenz 2025″ in der Motorworld München überreicht[1].
„Deutsche Autokäufer sind heute eher als früher bereit, beim Neuwagenkauf die Marke zu wechseln. Diese Verhaltensänderung kommt uns zugute“, sagte Andreas Mayer bei der Preisverleihung. „Mit einem starken Angebot an elektrifizierten Fahrzeugmodellen insbesondere im Kleinwagensegment konnte FIAT im Jahr 2024 viele neue Kundinnen und Kunden gewinnen. Für dieses Vertrauen bedanke ich mich herzlich. Und ich bin überzeugt, dass wir mit unseren Neuheiten für 2025, darunter dem gerade präsentierten Fiat Grande Panda, an diesen Erfolg anknüpfen können.“
Die Kundenloyalität gilt als wichtiger Indikator für die positive Wahrnehmung einer Marke unter anderem in den Punkten Modellprogramm, Serviceangebot und Produktqualität. Der „Car Loyalty Report“ von Dataforce ist eine Analyse des deutschen Automobilmarkts zur Treue – beziehungsweise Untreue – privater Fahrzeughalter gegenüber „ihrer Marke“. Die Auswertung basiert auf den vom Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) registrierten Neuwagenkäufen (Dataforce).
Yeni 2025 Opel GrandLand 1.2 Hybrid 136 Beygir e-DCT6 Otomatik modelin performans test sürüşünü İstanbul, Şile Ralli etaplarında tüm koşullarda gerçekleştirdik.
https://www.youtube.com/watch?v=hGxy4847Ny0
Test Sürüşü: Özgür Sunay
Kameraman:...
Üst düzey bakanlar, federal ve eyalet hükümetlerinin azalan yakıt tüketim gelirini dengelemenin yollarını düşünmesi nedeniyle Avustralya'nın elektrikli araçlar (EV'ler) için bir yol vergisi getirebileceğini...
Trump yönetimi, eyaletlerin elektrikli araç şarj altyapısı için 5 milyar dolarlık federal fon dağıtmaları için yeni yönergeler yayınladı ve yasal zorluklara yol açan aylarca süren bir...
Baidu'nun Apollo Go robot taksi hizmeti tarafından işletilen otonom bir araç, bir yolcu taşırken güneybatı Çin'de derin bir inşaat çukuruna düştü ve sürücüsüz otomobillerin...
Tesla, Austin Robotaxi Hizmetini Eylül ayında halka açacak
Tesla, robot taksi hizmetini önümüzdeki ay Austin, Teksas'ta halka açık hale getirmeyi planlıyor ve Haziran ayından bu...
Tesla, Yeni Zelanda'da Tam Kendi Kendine Sürüş Sisteminin Lansmanına Yaklaşıyor
Tesla, düzenleyici engelleri aştığını ve doğrulama testinin son aşamalarına girdiğini doğruladıktan sonra Yeni Zelanda'da Tam...
Şirket, Kia'nın EV4 ve daha küçük bir giriş seviyesi EV2 de dahil olmak üzere yeni elektrikli araçlara yer açmak için İngiltere'de birkaç benzinli modeli...