FIAT eroberte 2024 mehr neue Kunden als jede andere Marke

®
Çok Okunanlar

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik...

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri...

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor....

FIAT hat im Jahr 2024 mehr Neukunden gewonnen als jede andere Marke auf dem deutschen Automobilmarkt. Das heißt: Überdurchschnittlich viele Besitzer von Fahrzeugen anderer Marken haben sich beim Neuwagenkauf für FIAT entschieden. Zu diesem Ergebnis kommen die Marktspezialisten von Dataforce nach einer Analyse der Zahlen des Kraftfahrt-Bundesamtes (KBA). FIAT erhielt dafür von der Fachzeitschrift Automobilwoche die Auszeichnung „Top Brand Desire“. Die Car Loyalty Awards” wurden im Rahmen der Automobilwoche Konferenz 2025″ in der Motorworld München überreicht[1].

„Deutsche Autokäufer sind heute eher als früher bereit, beim Neuwagenkauf die Marke zu wechseln. Diese Verhaltensänderung kommt uns zugute“, sagte Andreas Mayer bei der Preisverleihung. „Mit einem starken Angebot an elektrifizierten Fahrzeugmodellen insbesondere im Kleinwagensegment konnte FIAT im Jahr 2024 viele neue Kundinnen und Kunden gewinnen. Für dieses Vertrauen bedanke ich mich herzlich. Und ich bin überzeugt, dass wir mit unseren Neuheiten für 2025, darunter dem gerade präsentierten Fiat Grande Panda, an diesen Erfolg anknüpfen können.“

Die Kundenloyalität gilt als wichtiger Indikator für die positive Wahrnehmung einer Marke unter anderem in den Punkten Modellprogramm, Serviceangebot und Produktqualität. Der „Car Loyalty Report“ von Dataforce ist eine Analyse des deutschen Automobilmarkts zur Treue – beziehungsweise Untreue – privater Fahrzeughalter gegenüber „ihrer Marke“. Die Auswertung basiert auf den vom Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) registrierten Neuwagenkäufen (Dataforce).

Diğer Haberler

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik zorlu mücadele 6 Eylül’de Bolu’da...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor. Şimdi de heyecan verici yeni...

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını motor, batarya ve platform paylaşımı...

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri değiştirdiği bu süreçte, patent savaşları...

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e kıyasla yüzde 25 artış anlamına...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar adedi elde edildiğini ve geçen...

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yılın ilk 6 aylık döneminde...