‘Bmw in Tour’ porta sul campo sport e inclusione sociale

®
Çok Okunanlar

OPET Yönetim Kurulu Kurucu Üyesi Nurten Öztürk

Tertemiz Yarınlar Okullardan Başlar Projesi için Antalya’da büyük buluşma MEB ve OPET işbirliği ile 2022’de hayata geçirilen “Tertemiz Yarınlar Okullardan...

2025 Stellantis Yılın Tedarikçisi Ödüllerinin Kazananları Belli Oldu

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, bu yıl 5’incisi düzenlenen Yılın Tedarikçisi ödül töreni gerçekleştirildi. Bu kapsamda 54 küresel...

Yeni C5 yedi finalistten biri olarak seçildi…

Fransız otomotiv devi Citroën, kısa bir süre içinde Türkiye’de satışa sunacağı iddialı modeli ikinci nesil C5 Aircross ile önemli...

Karsan, Amerika’dan İlk 10 Araçlık Siparişini Aldı

Dünyanın önde gelen toplu ulaşım aracı markalarından Karsan, ekim ayı başında Busworld Europe 2025 fuarında Avrupa lansmanını gerçekleştirdiği Otonom...

DS Automobiles, kasım ayında ayrıcalıklı finansman modelleri sunuyor

Seyahat sanatının temsilcisi DS Automobiles, kasım ayında Fransız lüksünü seyahat sanatıyla buluşturan DS 7 ve DS 4 modellerinde ayrıcalıklı...

Borusan EnBW Şarj ile otomatik şarj dönemi “Tak‑Çalıştır”

Türkiye’nin elektrikli araç şarj ağında yeni bir dönemi başlatan 5 - Borusan EnBW Şarj, kullanıcı deneyimini bir üst seviyeye...

Levent Çakıroğlu, otomotiv sektöründeki güçlü yatırımlarına dikkat çekti

Koç Holding CEO’su Levent Çakıroğlu, “Türkiye’nin en büyük sanayi ve hizmetler topluluğu olarak ülkemizin ihracatının yüzde 7’sinden fazlasını gerçekleştiriyor, yurt...

 Presentata a Casa Milan la terza stagione di ‘Bmw in Tour’, il progetto di sport e inclusione sociale ideato dall’Associazione Concessionari Italiani Bmw (A.C.I.B.) insieme alla Fondazione EcoEridania Insuperabili, con il supporto di Bmw Italia e AC Milan.     L’iniziativa, nata nel 2023 da un’idea della rete dei concessionari e cresciuta fino a coinvolgere l’intero network nazionale, con la stagione 2025-2026 segna un traguardo importante con tutte le concessionarie della rete Bmw Italia coinvolte attivamente al progetto, che si articolerà in 15 tappe corrispondenti alle sedi di Insuperabili sul territorio nazionale.     Ogni appuntamento prevede momenti di formazione e partite inclusive tra atleti e dipendenti delle concessionarie, con la selezione dei migliori giocatori che andranno a comporre la ‘Squadra Bmw’, attesa alla finalissima di giugno 2026 in uno dei centri sportivi di AC Milan.     “Per noi di Bmw Italia, restituire valore alla società è un mantra che portiamo avanti con passione e convinzione da oltre dieci anni – ha dichiarato Massimiliano Di Silvestre, presidente e amministratore delegato di Bmw Italia – attraverso progetti come SpecialMente che promuovono inclusione, educazione e sostenibilità. ‘Bmw in tour’ è speciale perché unisce i ragazzi sul campo, i concessionari, le società del gruppo e partner come AC Milan, che condividono con noi una visione”.     La collaborazione con la Fondazione EcoEridania Insuperabili rappresenta il cuore pulsante del progetto. “Il nostro obiettivo è creare un mondo sempre più inclusivo attraverso il calcio – ha spiegato Davide Leonardi, presidente della Fondazione – ed è fondamentale avere al nostro fianco aziende e persone che credono nei nostri valori e ci aiutano a renderli concreti. ‘Bmw in tour’ è un percorso di conoscenza reciproca e sensibilizzazione”.     Anche Daniele Massaro, brand ambassador di AC Milan, ha rinnovato il sostegno del club. “Siamo orgogliosi – ha detto Massaro – di affiancare Bmw per il terzo anno consecutivo in questo progetto. Lo sport è simbolo di unione e inclusione, valori che il Milan condivide da sempre e che porta avanti attraverso Fondazione Milan. Un grande in bocca al lupo a tutti gli atleti che scenderanno in campo in questa nuova stagione”.     Il tour, che partirà a febbraio 2025 e si concluderà a giugno, toccherà le principali città italiane con il coinvolgimento diretto dei dealer e delle comunità locali. La conferenza di presentazione, ospitata per il terzo anno consecutivo a Casa Milan, si è conclusa con l’intervento dello chef Andrea Berton, che ha offerto la propria brigata a sostegno dell’evento.     

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

2025 Stellantis Yılın Tedarikçisi Ödüllerinin Kazananları Belli Oldu

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, bu yıl 5’incisi düzenlenen Yılın Tedarikçisi ödül töreni gerçekleştirildi. Bu kapsamda 54 küresel Stellantis tedarikçisi, üstün performansları, güvenilirlikleri...

Borusan EnBW Şarj ile otomatik şarj dönemi “Tak‑Çalıştır”

Türkiye’nin elektrikli araç şarj ağında yeni bir dönemi başlatan 5 - Borusan EnBW Şarj, kullanıcı deneyimini bir üst seviyeye taşıyan otomatik şarj hizmetini sunuyor....

Siemens Türkiye, elektrikli araç şarj altyapısına odaklanan EV Charge Show’da

Siemens Türkiye, elektrikli araç şarj altyapısına odaklanan EV Charge Show’da yeni nesil yüksek güçlü şarj sistemi SICHARGE FLEX’i ziyaretçilerle buluşturacak. Siemens, fuar boyunca SICHARGE...

Hyundai Motor Türkiye, Çocukların Hayallerine Hayat Veriyor

Hyundai Motor Türkiye, çocukların sürdürülebilir bir geleceğe dair fikirlerini sanatla buluşturduğu “Hyundai Resim Yarışması: Dünyayı İyileştiren Araçlar” projesini hayata geçirdi. 7-10 yaş arası çocukların, Sürdürülebilir...

Hot Wheels tutkunları 16 Kasım’da bir araya geliyor

16 Kasım’da İstinyePark’ta, ToyzzShop iş birliğiyle gerçekleştirilecek F1 aktivasyonu, Hot Wheels hayranlarını unutulmaz bir deneyime davet ediyor. Etkinlikte koleksiyoncu oturumları, etkileşimli oyun alanları ve...

Yeni C5 yedi finalistten biri olarak seçildi…

Fransız otomotiv devi Citroën, kısa bir süre içinde Türkiye’de satışa sunacağı iddialı modeli ikinci nesil C5 Aircross ile önemli bir başarıya daha imzasını attı....

Karsan, Amerika’dan İlk 10 Araçlık Siparişini Aldı

Dünyanın önde gelen toplu ulaşım aracı markalarından Karsan, ekim ayı başında Busworld Europe 2025 fuarında Avrupa lansmanını gerçekleştirdiği Otonom e-JEST’in Amerika lansmanını da kasım...