Sonrasında stellantis“>stellantiler sundu
bir yıl önceki İtalya planını “bugün görebiliyoruz ki
çöküşü karşısındaaraba avrupabizimkilerde
ülke, avrupa‘nın geri kalanından farklı olarak gerçekleşmedi
Almanya’da ne fabrika kapanması ne de işten çıkarmalar
sonuncusunda yaklaşık 50.000 iş kaybedildi
üreticiler arasında yılda ve tedarikçiler arasında 20.000’den fazla kesim: 70
bin daha az iş.”
Ticaret ve Maden Bakanı söyledi İtalya Adolfo
Urso soru sırasında girişimlerle ilgili bir soruyu yanıtlıyor
Fabrikaların üretimini desteklemek stellantis“>stellantiler Ve
ilgili tedarik zincirinin ve Iveco’nun.
“Kriz – diye açıkladı Urso – mevcut avrupa ve bunun nedeni
değiştirmeye kararlı olduğumuz çılgın yeşil anlaşma kuralları. Orada
iyileşme ancak radikal eylemlerle sağlanabilir
avrupa kuralları hakkında”. Ve bu bağlamda şunu hatırlattı: “şimdiye kadar
Almanya’nın da ihtiyacı olan şey bu, biz de bunu başardık.
tamamen dahil.”
“Komisyonun 10 Aralık’ta bunu yapmasını bekliyoruz.
Otomotiv paketini sunacak, tablo tersine dönecek.
Palyatiflerle yetinmiyoruz, reform talep ediyoruz
radikaller. Tarafsızlığın tam olarak tanınmasını talep ediyoruz
teknolojik olarak değerlenmesi modeller melezler, hangisinde evet
İtalya Planını kurdu stellantis“>stellantilermotorun hayatta kalması
2035’in ötesinde endotermik. Ek olarak hedeflerin ortadan kaldırılması
Şirket filoları için bağlayıcıdır. Eğer ulaşırsak Bu
Bunun nedeni, Komisyonun şu ana kadar yalnızca
hedefler, bunlara ulaşmanın zorunlu yolları ve para cezaları.
Şimdi sektörümüzü yeniden başlatmaya odaklanalım.”
Iveco söz konusu olduğunda Urso şunları söyledi: “Biz
Tata ile müzakereyi izliyor Motorlar ve sorduk
ikinci yıldan sonra daha fazlasını verme yönündeki taahhütlerin kanıtı
endüstriyel plana sağlamlık. Ancak operasyon yapıldı
altın güç kapsamındaki gerekliliklerle onaylandı ve ben
16 Aralık için masa toplandı.”
Otomobil Dergisi – İtalya
Automobile Magazine – Italia


































































































