Çin-Araba üreticisi Çin Seddi Motor (GWM) yıllık üretimini artırmayı planlıyor avrupa 2029 yılına kadar 300.000 araca çıkacak. Automotive News’e göre şirket şu anda kıtadaki ilk fabrikası için yer arıyor. Adım kaleyi ortadan takip ediyor 2026 en az yedi yeni Modeller veya türevleri avrupa tanıtmak.
GWM ekipleri İspanya ve Macaristan’daki lokasyonları kontrol ediyor. Bu ilk güncellemedir avrupa-Dönemin başkan Mu Feng’e göre şirketin yer aramaya başladığı 2023 yılından bu yana hırslar. Şimdi GWM Uluslararası Başkanı Parker Shi ilerlemeyi açıklıyor.
Model atağı içten yanmalı motorlara sahip araçları, tam hibritleri, plug-in hibritleri ve tamamen Elektrikli araçları içeriyor Modeller. Kompakt bir Suv olan Ora 5, piyasaya çıkacak ilk büyük model olacak. avrupa versiyonunun gelecek yılın ortasında çıkması bekleniyor ve farklı tahrik çeşitleriyle geniş bir tüketici kitlesine hitap etmesi amaçlanıyor.
Shi’ye göre üretim yeri seçerken işçilik ve lojistik maliyetleri de dahil olmak üzere birçok faktör devreye giriyor. Bileşenler başlangıçtan sonra olduğundan avrupa oraya gönderilip monte edilmesi gerektiğinden hesaplama karmaşıktır.
“Tüm iş modellerinin işlemesi gerekiyor”
Çin Seddi aynı zamanda AB’nin sanayi politikasını, özellikle de yatırım ortamı ve tarifelerdeki olası değişiklikleri de izliyor. Shi, “Tüm iş modellerinin çalışması gerekiyor” diye vurguluyor ve çerçeve koşulları uygun olmadığı takdirde uzun vadede yatırımın çok büyük olacağı konusunda uyarıyor.
Çince Araba üreticisi Yurt içi pazardaki zorlu fiyat rekabeti ve kapasite fazlası göz önüne alındığında, yurt dışına giderek daha fazla açılmak istiyorlar. Ancak AB’de 2024’ün sonundan bu yana Halk Cumhuriyeti’nde inşa edilenlere yönelik daha yüksek tarifeler Elektrikli arabalar aynı zamanda Amerika – çabalarını yavaşlatın.
Çin Seddi aynı zamanda yerleşik Avrupalı üreticilere ve Stromer devi gibi yurtdışına yönelen Çinli rakiplere karşı da rekabet etmek zorunda BYD iddia. Reuters haber ajansının bildirdiğine göre BYD Üçüncü avrupa çalışmasının favorisi olarak İspanya’yı görüyor.
İçinde avrupa Great Wall’un yeni kayıtları ilk on ayda yüzde 23 düşüşle 3.214 araca geriledi. 2030 yılına kadar yurt dışına her yıl bir milyon araç satma hedefi çerçevesinde, üstünde Geçen yıl 450.000 – Shi diyor ki: “Bu yüzden avrupa stratejimizi hızlandırıyoruz.” Ve ayrıca: “Her şeyin daha hızlı gitmesi gerekiyor.”
Automotive News’e göre şirket şunları görüyor: avrupa Çinli markalar için büyük potansiyel üstünde tüm sürücü türleri. Bu nedenle planlanan yerel fabrikanın klasik içten yanmalı motorlardan tamamen Elektrikli araçlara kadar araçlar üretmesi amaçlanıyor.
otomobiller dergiAlmanya
Automobile Magazine-Germany


































































































