volkswagen‘in yan kuruluşu PowerCo, akü üretimine başladı Elektrikli arabalar Braunschweig yakınlarındaki Salzgitter’de bu yıl için duyuru yapıldı. Bu Hannoversche Allgemeine Zeitung (HAZ) tarafından bildirildi. Üretim tesisinin tam olarak faaliyete geçmesinin gelecek yıl başlaması bekleniyor. Üretimin başlangıcı yeni Elektrikli cihazların piyasaya sürülmesiyle aynı zamana denk geliyorModeller uygun fiyatlı küçük araba kimliği gibi. Polo’lar birlikte.
avrupa‘nın en büyük otomobil üreticisi, büyüyen elektromobilite pazarındaki konumunu kendi akü üretimiyle güçlendirmek istiyor. Gazete, kesin üretim hacmi veya yatırım miktarı hakkında daha fazla güncel ayrıntı sunmadı. PowerCo’nun ham maddelerden bitmiş aküye kadar tüm tedarik zincirinden sorumlu olacağı zaten biliniyor.
Yeni “birim hücre” Salzgitter’de volkswagen“>volkswagen odak. İlk çıkışını “elektrik Kentsel global“>araba Aile” tarafından volkswagenŠkoda ve Cupra kutlama yapıyor. PowerCo pilleri daha sonra Valencia (İspanya) ve St. Thomas’ta (Kanada) da üretilecek. Bir rapora göre İspanya’daki üretim ertelenebilir ve ancak 2027 ortasında başlayabilir.
Katot malzemesi gibi ön ürünler de avrupa üretiminden gelmelidir. Eylül ayında yapılan açıklamada, “Bu, standart hücreyi, şu ana kadar pil teknolojisinde çok az temsil edilen avrupa otomotiv endüstrisi için bir kilometre taşı haline getiriyor” dedi.
Teknolojik olarak birim hücre gürültülüdür volkswagen“>volkswagen ileriye doğru büyük bir sıçrama. 660 Wh/l civarındaki enerji yoğunluğuyla hacim segmentindeki en güçlü akülerden biridir. Önceki pil hücreleriyle karşılaştırıldığında bu, yaklaşık yüzde onluk bir artışa karşılık geliyor. Pil sistemi de tamamen yeniden geliştirildi ve artık tamamen hücreden pakete teknolojisine dayanıyor.
Pil sistemi ve prizmatik birim hücre en iyi şekilde koordine edilmiştir ve elektrik Kentsel global“>araba Ailenin 450 kilometreye kadar menzili ve 25 dakikanın altında şarj süresi bulunuyor. Temel bileşenler, ağırlık açısından daha fazla avantaj sağlayan büyük ölçekli döküm işlemi kullanılarak üretilmektedir. Aynı zamanda maliyetler de önceki akülere göre önemli ölçüde azaldı. “volkswagen“>volkswagen Şirket, “Bu, küçük otomobil segmentinde menzil, şarj hızı ve verimlilik açısından yeni ölçütler belirliyor ve elektromobiliteyi herkes için uygun fiyatlı hale getiriyor” diyor.
Standart hücre, grubun Elektrikli araçlarının yüzde 80’ine kadar kullanılacak üstünde Markalar ve bölgeler genelinde kullanılabilir. LFP’nin farklı hücre kimyaları ile kullanılabilir üstünde NMC, katı hal hücresine kadar uzanır ve bu nedenle standardizasyona rağmen yüksek düzeyde esneklik sunmalıdır. Hem PowerCo hem de Gotion High-Tech gibi harici tedarikçiler tarafından geliştirilmiş ve üretilmiştir. Çin.
otomobiller dergiAlmanya
Automobile Magazine-Germany


































































































