“2035’ten sonra tamamen araçlara ek olarak elektrik ile davulkayıtlı olmaya devam etmeli araba oluşan çift tahrik sistemi ile davul ve içten yanmalı motor, şu şartla ki emisyonlar sektörlerde kalan otomotiv ve yakıt telafisi yapılıyor” diye yazıyor Almanya Federal Şansölyesi, Komisyon Başkanına gönderdiği bir mektupta avrupa Ursula von der Leyen. Bu aynı zamanda yüksek verimli yanmalı motorlara odaklanma ihtiyacını da ifade ediyor. Friedrich Merz, AB komisyonu başkanı Ursula von der Leyen’e gönderdiği mektupta, emisyonlar Co2’nin “teknolojik olarak nötr, esnek ve gerçekçi” olması. Metinde esneklik sözcüğü kalın harflerle yazılmıştır. Merz için sektörün rekabet gücü garanti altına alınmalı otomotiv “İklim nötr bir gelecekte düzenleme gerekli avrupa İklim korumayı, endüstriyel gücü ve teknolojik yeniliği birleştiren bir yaklaşım”.
sektör için halihazırda mevcut olan zorlukların “üçüncü ülkelerdeki rekabeti bozan, planlama ve yatırım güvenliğini tehlikeye atan adil olmayan ticari uygulamalara ve sübvansiyonlara eklendiğini” unutmadan. Şansölye ayrıca, Alman Bundeslaender başkanlarının oybirliğiyle aldığı kararı da hatırlattı: “Plug-in hibrit araçlar (Phev), elektrik Menzil genişleticili (Erev) ve yüksek verimli içten yanmalı motorlara sahip” elektrikli araçlar 2035’ten sonra da kabul edilmeye devam ediyor. Ayrıca Merz için: “Filo emisyon sınırlarının ihlal edilmesinden kaynaklanan avrupa düzeyindeki yaptırımlardan kaçınmak gerekiyor”; Alman hükümeti “şirket filolarının elektrifikasyonunu prensipte memnuniyetle karşılıyor, ancak genelleştirilmiş yasalarla tanımlanan bir kotayı reddediyoruz”. Ayrıca, yine şirket filoları için şunu dikkate almak gerekiyor: ” emisyonlar tüm parkın arabayani halihazırda dolaşımda olan yeni kayıtlar ve araçlar”.
Filosa, Alman hükümetinin AB kurallarının revizyonuna olumlu desteği
“Alman hükümetinin avrupa düzenlemelerinin revizyonuna verdiği desteği memnuniyetle karşılıyoruz. Bu, ACEA’nın otomotiv endüstrisini geri getirmek için acilen ihtiyaç duyulan teklif paketini temel alıyor. avrupa büyümeye. Bu Paket, hafif ticari araçlara (LCV’ler) yönelik düzenleyici bir çerçeve olan yeni hedefleri içermektedir. araba parkın yenilenmesini hızlandıracak küçük boyutlar ve önlemler araba“. Böylece Antonio Filosa, CEO’su stellantis“>stellantilerKomisyon başkanına yazılan mektupla ilgili yorumlar avrupa Satış yasağına itiraz eden Almanya Başbakanı Friedrich Merz’den Ursula von der Leyen araba AB’de 2035’ten itibaren sıcaklıklar. “Artık elimizde bir Harika kuralları yeniden düşünmek ve avrupa‘nın üç temel hedefini uzlaştırmak için fırsatlar sunuyor: karbondan arındırma, işleri ve stratejik özerkliği koruyan endüstriyel dayanıklılık ve karşılanabilirlik” diye ekliyor
Automobile Magazine – Italia

































































































