volkswagen ticari Araçlar, üstyapı ve hazırlık satışlarını beşe katlayarak İspanya ticari araç pazarında devrim yaratan, avrupa‘da benzeri görülmemiş bir strateji olan Standartlaştırılmış Çözümler programının onuncu yıldönümünü kutluyor. Şu anda markanın İspanya’da kaydettiği toplam hacmin yaklaşık %20’si, bir tür dönüşüm veya adaptasyona sahip araçlara karşılık geliyor.
Standartlaştırılmış Çözümler: avrupa‘da benzersiz bir teklif
Standartlaştırılmış Çözümler programı, verimlilik ve kalite arayan profesyoneller için tasarlanmış, yaygınlığı ve kapsamı nedeniyle avrupa‘da benzeri görülmemiş bir ticari araç uyarlama çözümüdür. Her dönüşüm, kendi sektöründe uzun yıllara dayanan deneyime sahip yerli transformatörler tarafından, volkswagen marka araçlar kullanılarak gerçekleştirilmektedir.
Ayrıca volkswagen ticari Araç, piyasadaki tüm süreci aracısız, doğrudan resmi bayi üzerinden sunan az sayıdaki markadan biri olmasıyla da öne çıkıyor. Buna, hem aracı hem de dönüşümü kapsayan, satın almayı basitleştiren ve finansmanı kolaylaştıran, aynı zamanda markanın modellerinin yüksek kalıntı değerlerinden yararlanan tek veya birleşik fatura da dahildir.
volkswagen ticari Araçlar’ın İspanya genel müdürü Albert García şunları belirtiyor:
“On yıllık bir çalışmanın ardından, konsolide bir ürün yelpazesine, oldukça hazırlıklı bir ağa ve çok yüksek kaliteli bir ürüne sahibiz. Standartlaştırılmış Çözümler bugün bir başarı öyküsü ve önümüzdeki yıllarda büyüme için bir kaldıraçtır.”
Tüm segmentlerde sürdürülebilir büyüme
Program birçok alanda büyümeyi teşvik etti:
İspanya pazarında bir referans olan Kaliforniya liderliğindeki karavan araçları ve karavanlar.
Elektronik ticaretin yükselişinden yararlanan teslimat araçları.
Lojistikte talebin arttığı izotermal ve soğutmalı araçlar.
Hareket kabiliyeti kısıtlı kişiler için tasarlanan PMR uyumlu araçlar, İspanya’da yıllık %5 ile %10 arasında büyüyen bir segmenttir.
Ambulanslar, yolcu taşımacılığı, vinçler ve damperli kamyonlar ticari teklifi tamamlıyor.
Programın temel modeli olan Crafter, son dönemdeki yeniden şekillendirme ve rekabetçi konumlandırma sayesinde 2025 yılını 2024’e kıyasla %22’lik bir büyümeyle yaklaşık 4.000 adet satışla kapatmayı planlıyor.
Yenilik ve sürdürülebilirlik: sıfır emisyon aralığı
volkswagen ticari Araç, ID gibi sıfır etiketli araçların katılımıyla sürdürülebilir çözümler geliştiriyor. Buzz Fresh Van ve Caddy PMR plug-in hibrit. Ayrıca marka, kataloğunu Transporter Fresh Van ve Caravelle PMR ile genişletmeye hazırlanıyor ve uyarlanmış ve sürdürülebilir mobilite alanındaki liderliğini güçlendiriyor.
Uyarlanmış araç segmenti (PMR) de 2025’te yaklaşık 500 tescilin beklenmesiyle kayda değer bir büyüme göstererek, markayı profesyoneller ve şirketler için kapsamlı çözümlerde bir referans noktası olarak pekiştiriyor.
Liderliği güçlendiren on yıl
volkswagen ticari Araç, 2012’deki ilk yerel hazırlıklarından 2015’teki programın genişletilmesine kadar, her profesyonel müşterinin özel ihtiyaçlarına göre uyarlanmasına olanak tanıyan, avrupa‘da benzeri olmayan standartlaştırılmış çözümlerden oluşan bir portföy oluşturdu. Sertifikalı ürünler, uzman bayi ağı ve yüksek kalitenin, aracısız doğrudan tedavi ve tek fatura ile birleşimi, özellikle modellerinin yüksek kalıntı değerlerinin sağladığı finansal faydalar göz önüne alındığında, filolar, serbest meslek sahipleri ve şirketler için markanın çekiciliğini pekiştiriyor.
Albert García şu sonuca varıyor:
VW Comerciales 10. yılını “anahtar teslimi” çözümlerle kutluyor.
Automobile Magazine-İspanya
Automobile Magazine-Spain

































































































