Renault Group punta sul post vendita con AfterSolution

®
Çok Okunanlar

4D algı, yapay zekâ ve her koşulda daha güvenilir ADAS

Aptiv’in 8. nesil radarları, 4D algı ve yapay zekâ ile ADAS ve otonom sürüşte menzil, hassasiyet ve hava performansı...

Yeni Porsche Macan EV GTS: 563 bg, daha çevik şasi ve 270 kW hızlı şarj

Porsche, Macan EV ailesini GTS ile genişletti: 563 bg, 3.6 sn, 95 kWh batarya, 270 kW hızlı şarj ve...

İnci Holding’in ticari soğutma ve otomotiv mutfak üniteleri

İnci Holding’in ticari soğutma ve otomotiv mutfak üniteleri iş kolundaki yeni kuruluşu Starcool, yenilikçi ve öncü yaklaşımıyla geliştirdiği çözümleri...

PETRONAS Madeni Yağlar (PLI) ve Bosch Rexroth biyolojik bazlı hidrolik

PETRONAS Madeni Yağlar (PLI) ve Bosch Rexroth ,ağır hizmet ve tarım araçları sektörlerinde daha sürdürülebilir sıvı çözümlerinin benimsenmesini hızlandırmak amacıyla bir iş...

Omoda ve Jaecoo Super Hybrid System: 600 km test, 1.192 km menzil

Omoda C5 SHS-H, Jaecoo J5 SHS-H ve Omoda C7 SHS-P ile Anhui’de 600 km Hibrit Maratonu; 1.5 TDGI, DHT...

2025 Amerika Birleşik Devletleri Grand Prix’si – Cumartesi

George Russell, daha önce F4 Sprint'te 2. sırayı aldıktan sonra Pazar günkü Amerika Birleşik Devletleri Grand Prix'sine 1. sırada...

Stellantis ABD’de Sürdürülebilir Büyüme için 13 Milyar Dolarlık Yatırım Yapacak

Stellantis Önümüzdeki 4 Yılda Tarihinin En Büyük Yatırım Hamlesini Hayata Geçirecek! Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, ABD pazarındaki büyümesini...

Renault Group accelera il passo nella trasformazione del post-vendita e presenta AfterSolution, una strategia che punta a ridefinire l’esperienza di assistenza, puntando su digitalizzazione, efficienza e centralità del cliente.
    Il programma segna un’evoluzione profonda nel modo in cui il Gruppo intende accompagnare i propri clienti lungo tutto il ciclo di vita del veicolo.””Il post-vendita è un terreno in cui la relazione diretta e la fiducia contano più che mai – ha spiegato Mario De Risi, after sales business & quality director di Renault Group Italia – e con AfterSolution vogliamo offrire un’esperienza semplice, personalizzata e coerente con l’identità dei nostri brand”.
    Cuore della nuova strategia è il Digital Care Service, la piattaforma che permette di gestire ogni fase dell’assistenza in modo digitale: dalla prenotazione online all’accettazione via tablet, fino al pagamento elettronico e alla riconsegna del veicolo.
    Un sistema che consente ai clienti di interagire “come vogliono e quando vogliono”, riducendo tempi di attesa e garantendo piena trasparenza. Oltre 30.000 clienti hanno già sperimentato il servizio, mentre oltre 120.000 vetture sono oggi collegate ai sistemi di connected maintenance, che permettono la diagnosi da remoto e l’intervento predittivo prima che si presenti un problema.
    Se l’efficienza passa anche dalla logistica, dopo l’apertura nel 2023 del Centro di Distribuzione Europeo di Castel San Giovanni (Piacenza), alimentato da energia rinnovabile e con un tasso di servizio del 93%, Renault si prepara a inaugurare un secondo hub ad Anagni, operativo dal 17 novembre 2025.
    Il nuovo polo consentirà consegne due volte al giorno anche nel Centro-Sud e, dal 2026, una distribuzione anticipata al primo pomeriggio. Un investimento che, oltre a migliorare la produttività della rete, contribuirà alla riduzione dei tempi di fermo per i clienti.
    Tra i protagonisti di AfterSolution c’è anche Motrio, il marchio di ricambi multimarca certificati e garantiti da Renault, con una rete di 260 officine in Italia, 10.000 prodotti a catalogo e una copertura dell’80% del parco circolante. “È la nostra leva – ha sottolineato Federico Tavano, Motrio National Manager – per riconquistare i clienti che si rivolgono alle officine indipendenti e rafforzare il legame con chi già ci sceglie”.

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar (PLI) ve Bosch Rexroth biyolojik bazlı hidrolik

PETRONAS Madeni Yağlar (PLI) ve Bosch Rexroth ,ağır hizmet ve tarım araçları sektörlerinde daha sürdürülebilir sıvı çözümlerinin benimsenmesini hızlandırmak amacıyla bir iş birliği anlaşması imzaladı. Sürdürülebilirlik ve enerji...

Tesla, Avrupa EV pazarındaki benzersiz liderliğini sürdürebilecek mi?

Plug-in hibrit (PHEV) teslimatları artmaya devam ederken Tesla, Avrupa'nın en çok satan akülü elektrikli aracı (BEV) unvanını sessizce alıyor. Peki yerli rakiplerin yetişmesi için...

Stellantis ABD’de Sürdürülebilir Büyüme için 13 Milyar Dolarlık Yatırım Yapacak

Stellantis Önümüzdeki 4 Yılda Tarihinin En Büyük Yatırım Hamlesini Hayata Geçirecek! Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, ABD pazarındaki büyümesini sürdürülebilir hale getirmek için kolları...

BMW, Neue Klasse elektrikli ailesini hızlandırıyor

BMW, Neue Klasse elektrikli ailesini hızlandırıyor. iX3’ün yakaladığı ivmenin ardından şirket, daha ulaşılabilir konumlanan ama yine de etkileyici bir menzil vaat eden i3 sedana...

Yılın Otomobili 2026 adayları: jüri süreci ve Brüksel’de final

Yarım asrı aşkın süredir düzenlenen uluslararası Yılın Otomobili seçimi, ilk kez 1964’te yapıldı. O günden bu yana yarışma, kalabalık pazarda yılın öne çıkan modellerini...

Volkswagen, Września’daki tesisi yeni nesil elektrikli Crafter için büyütüyor

Volkswagen, Polonya’nın Września kentindeki tesisinin genişletileceğini resmen doğruladı; tamamen elektrikli Crafter’ın yeni nesli burada üretilecek. Saha için yeni bir karoseri atölyesi ve batarya deposu...

Volvo, İsveç’te elektrikli otomobil alanlara 1 yıl ücretsiz evde şarj sunuyor

Volvo, İsveç’te elektrikli Volvo alanlara Vattenfall iş birliğiyle 25.000 km’ye kadar 1 yıl ücretsiz evde şarj sunuyor. Volvo, İsveç’te elektrikli otomobil satışlarını hızlandırmak için yeni...