Renault Group punta sul post vendita con AfterSolution

®
Çok Okunanlar

Citroen ELO konsept otomobilini tanıttı…

Herkes için ulaşılabilir ve konfor odaklı mobilite çözümleri sunan Citroën, yenilikçilik ve yaratıcılık değerlerini somutlaştıran, geleceğe yönelik fikirleri bir...

Stellantis’te Pro One’da Liderlik Koltuğuna Eric Laforge Oturacak

Stellantis’tePro One’da Liderlik Koltuğuna Eric Laforge Oturacak...  Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, Pro One iş biriminde yeni bir atamayı...

17 yaşındaki Borusan Otomotiv Motorsport pilotu milli sporcu Ayşe Çebi

17 yaşındaki Borusan Otomotiv Motorsport pilotu milli sporcu Ayşe Çebi, Motul 2025 Türkiye Karting Şampiyonası'na damgasını vurdu...  13-14 Aralık tarihlerinde...

Moda ve Elektriğin Buluşması 500e Giorgio Armani

FIAT, tasarımıyla olduğu kadar kullanışlı yapısı ve çoklu şarj seçenekleriyle tam bir şehir otomobili olan ikonik modeli 500e’yi, moda...

Pirelli CyberTyre Teknolojisi Üç Yeni Ödül…

Lastik sensörlerinden veri toplayabilen, bu verileri özel algoritmalarla işleyebilen ve araç elektroniğiyle gerçek zamanlı olarak iletişim kurabilen, dünyanın ilk...

Avrupa Komisyonu’nun Otomotiv Paketi “Made in EU”

Avrupa Komisyonu, Avrupa otomotiv sanayisini temiz ve rekabetçi bir yapıya dönüştürmeyi amaçlayan kapsamlı bir politika paketini kamuoyu ile paylaştı....

İnci’den Akıllı İSG Teknolojileri İçin Açık İnovasyon Çağrısı

İnci Holding’in açık inovasyon programı İnci Radar, global jant üreticisi Maxion İnci Jant Grubu iş birliğiyle, üretim ve lojistik...

Renault Group accelera il passo nella trasformazione del post-vendita e presenta AfterSolution, una strategia che punta a ridefinire l’esperienza di assistenza, puntando su digitalizzazione, efficienza e centralità del cliente.
    Il programma segna un’evoluzione profonda nel modo in cui il Gruppo intende accompagnare i propri clienti lungo tutto il ciclo di vita del veicolo.””Il post-vendita è un terreno in cui la relazione diretta e la fiducia contano più che mai – ha spiegato Mario De Risi, after sales business & quality director di Renault Group Italia – e con AfterSolution vogliamo offrire un’esperienza semplice, personalizzata e coerente con l’identità dei nostri brand”.
    Cuore della nuova strategia è il Digital Care Service, la piattaforma che permette di gestire ogni fase dell’assistenza in modo digitale: dalla prenotazione online all’accettazione via tablet, fino al pagamento elettronico e alla riconsegna del veicolo.
    Un sistema che consente ai clienti di interagire “come vogliono e quando vogliono”, riducendo tempi di attesa e garantendo piena trasparenza. Oltre 30.000 clienti hanno già sperimentato il servizio, mentre oltre 120.000 vetture sono oggi collegate ai sistemi di connected maintenance, che permettono la diagnosi da remoto e l’intervento predittivo prima che si presenti un problema.
    Se l’efficienza passa anche dalla logistica, dopo l’apertura nel 2023 del Centro di Distribuzione Europeo di Castel San Giovanni (Piacenza), alimentato da energia rinnovabile e con un tasso di servizio del 93%, Renault si prepara a inaugurare un secondo hub ad Anagni, operativo dal 17 novembre 2025.
    Il nuovo polo consentirà consegne due volte al giorno anche nel Centro-Sud e, dal 2026, una distribuzione anticipata al primo pomeriggio. Un investimento che, oltre a migliorare la produttività della rete, contribuirà alla riduzione dei tempi di fermo per i clienti.
    Tra i protagonisti di AfterSolution c’è anche Motrio, il marchio di ricambi multimarca certificati e garantiti da Renault, con una rete di 260 officine in Italia, 10.000 prodotti a catalogo e una copertura dell’80% del parco circolante. “È la nostra leva – ha sottolineato Federico Tavano, Motrio National Manager – per riconquistare i clienti che si rivolgono alle officine indipendenti e rafforzare il legame con chi già ci sceglie”.

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

JAECOO7 ile Islak Karlı ve Kaygan Zeminlerde

Yenilikçi tasarım diline sahip modelleri ile kısa sürede dikkatleri üzerine çeken JAECOO, kış şartlarında da sürücülerin en iyi yol arkadaşı olmayı sürdürüyor. Isıtmalı koltukları...

Grande Panda’nın Hibrit Versiyonu Türkiye’de…

FIAT'ın yeni küresel ürün gamının ilk modeli olanGrande Panda,elektrikli versiyonunun ardından hibrit motor seçeneği ile Türkiye’de yollara çıktı.Grande Panda, salt elektrik gücü ile sıkışık...

17 yaşındaki Borusan Otomotiv Motorsport pilotu milli sporcu Ayşe Çebi

17 yaşındaki Borusan Otomotiv Motorsport pilotu milli sporcu Ayşe Çebi, Motul 2025 Türkiye Karting Şampiyonası'na damgasını vurdu...  13-14 Aralık tarihlerinde TOSFED Körfez Pisti'nde yapılan 7....

Borusan Next’te Kredi Kartına 12 Taksitle İkinci El Otomobil

İkinci el otomobil pazarında şeffaf ve güvenilir hizmetin yanı sıra erişilebilir finansman imkanları sunan Borusan Next, Aralık ayı itibarıyla ikinci el otomobil ve motosiklet...

2025 yılının en başarılı MAN servisleri ödüllerini aldı

MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., 2025 yılı 2. Dönem Yetkili Servisler Toplantısı’nı 8–10 Aralık tarihleri arasında Antalya’da gerçekleştirdi. Servislerde teknik personelin eğitim seviyesinin...

İnci’den Akıllı İSG Teknolojileri İçin Açık İnovasyon Çağrısı

İnci Holding’in açık inovasyon programı İnci Radar, global jant üreticisi Maxion İnci Jant Grubu iş birliğiyle, üretim ve lojistik sahalarında iş sağlığı ve güvenliğini...

Otopratik’ten Aküde Yeni Dönem VoltEdge Akü ile Uzun Ömür

Otopratik, Orijinal Ekipman Teknolojisi (OEM) ile Avrupa’da üretilen yeni nesil VoltEdge akü markasını Türkiye pazarına sundu. Otopratik’in hızlı bakım çözümleri portföyüne eklenen VoltEdge, binek...