Renault Group punta sul post vendita con AfterSolution

®
Çok Okunanlar

Gunvor, ABD yaptırımlarının ardından Lukoil varlıkları için teklifini geri çekti

İsviçre merkezli petrol ticareti şirketi Gunvor Group Perşembe günü yaptığı açıklamada, Rus enerji devi Lukoil'in uluslararası varlıklarını satın alma...

Otokar, EV Charge Show 2025’e e-Centro ve e-Atlas ile katıldı

Türkiye'nin öncü ticari araç üreticisi Otokar, 12-14 Kasım tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde devam edecek olan EV Charge Show...

Lexus, ATP Tour ile olan işbirliğini uzattı…

Lexus, profesyonel tenis dünyasının üst düzey organizasyonlarından olan ATP Tour ile olan işbirliğini 3 yıl uzattı. Şirketten yapılan açıklamaya göre,...

Borusan EnBW Şarj ile otomatik şarj dönemi “Tak‑Çalıştır”

Türkiye’nin elektrikli araç şarj ağında yeni bir dönemi başlatan 5 - Borusan EnBW Şarj, kullanıcı deneyimini bir üst seviyeye...

Bowax CEO’su Lokman In

Otomotiv bakım sektörü, küresel olarak 800 milyar doları aşan bir pazar büyüklüğüne ulaştı. Türkiye'de 25 milyondan fazla araç kayıtlı...

Ticari taşıtlara yönelik zorunlu kış lastiği uygulaması için son üç gün

Türkiye'de şehirlerarası kara yollarında yolcu ve eşya taşımacılığında kullanılan taşıtlarda her yılın 15 Kasım ile takip eden yılın 15...

Otomotiv endüstrisi ihracatta yoluna tam gaz devam ediyor

Küresel ticaret politikalarında ABD’nin diğer ülkelerle uzlaşıp uzlaşamayacağına ilişkin gelişmeler yakından izlenirken bu yılın 10 ayında, Türkiye’nin otomotiv sektörü...

Renault Group accelera il passo nella trasformazione del post-vendita e presenta AfterSolution, una strategia che punta a ridefinire l’esperienza di assistenza, puntando su digitalizzazione, efficienza e centralità del cliente.
    Il programma segna un’evoluzione profonda nel modo in cui il Gruppo intende accompagnare i propri clienti lungo tutto il ciclo di vita del veicolo.””Il post-vendita è un terreno in cui la relazione diretta e la fiducia contano più che mai – ha spiegato Mario De Risi, after sales business & quality director di Renault Group Italia – e con AfterSolution vogliamo offrire un’esperienza semplice, personalizzata e coerente con l’identità dei nostri brand”.
    Cuore della nuova strategia è il Digital Care Service, la piattaforma che permette di gestire ogni fase dell’assistenza in modo digitale: dalla prenotazione online all’accettazione via tablet, fino al pagamento elettronico e alla riconsegna del veicolo.
    Un sistema che consente ai clienti di interagire “come vogliono e quando vogliono”, riducendo tempi di attesa e garantendo piena trasparenza. Oltre 30.000 clienti hanno già sperimentato il servizio, mentre oltre 120.000 vetture sono oggi collegate ai sistemi di connected maintenance, che permettono la diagnosi da remoto e l’intervento predittivo prima che si presenti un problema.
    Se l’efficienza passa anche dalla logistica, dopo l’apertura nel 2023 del Centro di Distribuzione Europeo di Castel San Giovanni (Piacenza), alimentato da energia rinnovabile e con un tasso di servizio del 93%, Renault si prepara a inaugurare un secondo hub ad Anagni, operativo dal 17 novembre 2025.
    Il nuovo polo consentirà consegne due volte al giorno anche nel Centro-Sud e, dal 2026, una distribuzione anticipata al primo pomeriggio. Un investimento che, oltre a migliorare la produttività della rete, contribuirà alla riduzione dei tempi di fermo per i clienti.
    Tra i protagonisti di AfterSolution c’è anche Motrio, il marchio di ricambi multimarca certificati e garantiti da Renault, con una rete di 260 officine in Italia, 10.000 prodotti a catalogo e una copertura dell’80% del parco circolante. “È la nostra leva – ha sottolineato Federico Tavano, Motrio National Manager – per riconquistare i clienti che si rivolgono alle officine indipendenti e rafforzare il legame con chi già ci sceglie”.

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

Volvo Car Türkiye ekimde tarihinin en yüksek satışına ulaştı

Volvo Car Türkiye, ekimde 1750 aracını kullanıcılarla buluşturarak şirket tarihindeki en yüksek aylık satış adedini gerçekleştirdi. Şirketten yapılan açıklamaya göre, elektrifikasyon vizyonuyla sürdürülebilir büyümeyi hedefleyen...

Lexus, ATP Tour ile olan işbirliğini uzattı…

Lexus, profesyonel tenis dünyasının üst düzey organizasyonlarından olan ATP Tour ile olan işbirliğini 3 yıl uzattı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, 2026-2028 arasını kapsayan yeni anlaşmayla...

Gunvor, ABD yaptırımlarının ardından Lukoil varlıkları için teklifini geri çekti

İsviçre merkezli petrol ticareti şirketi Gunvor Group Perşembe günü yaptığı açıklamada, Rus enerji devi Lukoil'in uluslararası varlıklarını satın alma teklifini geri çektiğini duyurdu. Gunvor yaptığı...

TOGG İtalya ve Almanya basınında….

İtalya'da "Togg lansmanı Almanya'daki 2,4 milyon Türk'e ithafen" başlıklı haber yer aldı.... Haberin içeriğinde: "Togg'un Gemlik'te (Marmara Denizi kıyısındaki şehir) üretilen elektrikli SUV'unu Avrupa'da piyasaya...

Brent petrolün varil fiyatı 63,33 dolar seviyesinde

Dün 64,22 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 63,33 dolar seviyesinde tamamladı. Brent petrolün varil fiyatı, bugün saat 09.06 itibarıyla kapanışa göre yüzde...

Otomotiv endüstrisi ihracatta yoluna tam gaz devam ediyor

Küresel ticaret politikalarında ABD’nin diğer ülkelerle uzlaşıp uzlaşamayacağına ilişkin gelişmeler yakından izlenirken bu yılın 10 ayında, Türkiye’nin otomotiv sektörü güçlü performansıyla öne çıktı. ABD yönetiminin...

Ticari taşıtlara yönelik zorunlu kış lastiği uygulaması için son üç gün

Türkiye'de şehirlerarası kara yollarında yolcu ve eşya taşımacılığında kullanılan taşıtlarda her yılın 15 Kasım ile takip eden yılın 15 Nisan tarihleri arasında kalan 5...