Lexus’tan Hayatı Kolaylaştıran Teknolojik Bir İlk Daha

®
Çok Okunanlar

Automechanika Istanbul 2024 için geri sayım başladı

Otomotiv sektörü, üretim ve ihracat hacmini her geçen gün artırarak Türkiye’nin dış ticaretinin gelişmesine ve ekonomik büyümesine katkıda bulunurken,...

Atlas Copco Genel Müdürü Bilge Acarkan…

Atlas Copco Endüstriyel Teknik, 2023 yılında grup olarak belirlenen bilime dayalı sürdürülebilirlik hedeflerini inovasyon ve teknolojiyle güçlendirerek hızlandırdı. 2030’a kadar...

Ford Otosan, üretim ve ihracatta liderliğini sürdürdü

Ford Otosan, Hyundai Assan ve Anadolu Isuzu'nun üretim tesislerine ev sahipliği yapan Kocaeli, ocak-mart döneminde Türk otomotiv sektörünün üretim...

Tırmanma Sırası Kocaeli Kartepe’de…

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi desteğiyle Kocaeli Otomobil Spor Kulübü tarafından düzenlenen ve AVIS 2024 Türkiye Tırmanma Şampiyonası ikinci ayağı olan...

Premium otomobil üreticisi Lexus, müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak için bir ilke daha imza attı. Otomobillerinde geleneksel el işçiliğini son teknolojiyle buluşturan Lexus, Türkiye’de otomotiv sektörünün yapay zeka ile çalışan ilk WhatsAppchatbot’unu devreye aldı.Böylece kullanıcılar, günlük olarak en çok zaman geçirilen WhatsAppuygulaması sayesinde, Lexus ile 7/24 kesintisiz bir şekilde iletişim kurabilecekler.

Müşteriler bu kanaldanLexus modelleri ile ilgili detaylı bilgileri, araçların teknik özellikleri, LexusShowroom bilgileri, Lexus’un satış sonrası hizmetleri, İkinci El Lexus modelleri gibi birçok farklı konuda destek alabiliyor ve dilerlerse Canlı Destek’e bağlanarak LexusDanışmanları ile görüşmelerini sürdürebiliyor.

Kullanıcılar, Lexus’a ait +905352529090 numarasını kaydederek istedikleri zaman, yazılı olarak veya emojiler göndererekWhatsApp uygulamasıyla iletişim kurabiliyorlar. Türkiye’de WhatsApp üzerinden çalışan ilk otomotiv chatbot’u olarak öne çıkan deneyim hattı, Japon misafirperverliği Omotenashi felsefesine uygun şekilde müşterilerin her zaman rahat bir şekilde iletişim kurmasını sağlıyor.

Lexus’un Türkiye’nin önde gelen teknoloji firmalarından Jetlink işbirliği ile geliştirdiği WhatsApp Deneyim Hattı, sahip olduğu yapay zeka sayesinde yeni bilgiler öğreniyor, hiçbir bilgiyi unutmuyor ve bu sayede kullanıcı deneyimini daha da ileriye taşırken, doğal dil işleme ile kullanıcıların yazdıklarını ve emojileri anlayıp yanıt verebiliyor.

Son Haberler

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Diğer Haberler