Mercedes-Benz Otomotiv, 4 farklı kategoride ödül kazandı

®
Çok Okunanlar

Lucia Morselli, Pininfarina’nın yeni Yönetim Kurulu Başkanı oldu

Paolo Pininfarina'nın vefatı itibarı ile ünlü italyan markası Pininfarina'nın ilk yönetim kurulu toplantısı neticesinde Lucia Morselli yönetim kurulu başkanı...

Dadong’daki BMW fabrikasında 6 milyon üretim

Dadong'daki BMW fabrikasında Nisan 2022'den bu yana, yalnızca son 15 ayda bir milyon olmak üzere altı milyon otomobil üretildi... Çin'in...

Brent ham petrolü varil başına 82.64 dolardan işlem gördü

Petrol fiyatları, dünyanın en büyük petrol tüketicisi olan ABD'de ham petrol stoklarında artışa işaret eden verilerin ardından Perşembe günü...

İlk Prometeon markalı lastiğin lansmanı Mısır’daki Gize Piramitleri’nde

İlk Prometeon markalı lastiğin lansmanı Mısır’da yapıldı... İlk Prometeon markalı lastiklerin lansmanı, Prometeon'un İskenderiye fabrikasının 30. yıl dönümüyle birlikte,...

Mercedes-Benz, Pazarlamasyon ve Nielsen iş birliği ile düzenlenen, Türkiye’nin en teknolojik markalarının ödüllendirildiği “Tech Brands Turkey”nin otomotiv kategorisinde “2019 Yılının En Teknolojik Markası” seçildi. Türkiye’nin 12 ilinde 1.000 kişiyle gerçekleştirilen “Türkiye’nin En Teknolojik Markaları Araştırması” sonuçlarına göre Mercedes-Benz otomotiv kategorisindeki en teknolojik marka seçildi.

Şirket, A-Serisi Sedan’ın pazarlama alanlarında gerçekleştirdiği faaliyetlerle de üç yeni ödüle layık görüldü. 2019 yılında satışa sunulan yeni A-Serisi Sedan için OMD ile birlikte gerçekleştirdiği kampanyayla “En İyi Programatik Kullanımı” ödülünü kazandı. Mercedes-Benz ayrıca A-Serisi Sedan için yıl boyunca gerçekleştirdiği kampanyalar kapsamında, MIXX Awards’ın “Marka Konumlandırma/Farkındalık Yaratma Kampanyaları” ve “Kampanya Etkililiği” kategorilerinden ödül almaya hak kazandı.

Benzersiz pazarlama kampanyalarına imza atıldı

Mercedes-Benz, ZUBİZU iş birliği ile gerçekleştirdiği kampanya kapsamında MarTech 2020’de “En İyi Programatik Kullanımı” ödülünü kazandı. A-Serisi Sedan’da sunulan Mercedes-Benz Kullanıcı Deneyimi (MBUX)’in vurgulandığı kampanyada, aracın ‘öğrenen’ yapay zekasını ve “Hey Mercedes” sesli komut sistemini vurgulamak için, sesle devreye giren mesajları içeren birçok format geliştirdi. Kullanıcılar akıllı telefonları üzerinden sesli komutla aracın özelliklerini deneme şansı buldular. Bu kampanyayla potansiyel kitleye ek olarak yaklaşık 1.2 milyon tekil erişim yakalandı.

Son Haberler

Doblo Combi’de yüzde 0 faiz veya 75 bin lira nakit indirimi

Fiat, seçili modellerinde uygun koşullarda kredi kullanım imkanı ve nakit alım kampanyası başlattı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Fiat, mayıs...

Diğer Haberler