Mercedes-Benz Otomotiv, 4 farklı kategoride ödül kazandı

®
Çok Okunanlar

Yıllık 280 bin otomobil üretim kapasitesi

Türkiye'de 31 yıldır üretim yapan ve yıllık 280 bin üretim kayıtlarına sahip olan Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye (TMMT), Türkiye...

Peugeot Marka Direktörü Gupse Kaplan Yeni 3008 Plug-in Hybrid Açıklamaları ve Değerlendirmelerde bulundu

Peugeot Marka Direktörü Gupse Kaplan, yılın ilk yarısında 41 bin 640 satışla geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 29...

TransAnatolia, 30 Ağustos – 6 Eylül tarihleri arasında

Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia, 30 Ağustos – 6 Eylül tarihleri arasında 15. kez düzenlenecek. 2.190 km’lik yarış Bursa’dan...

OE’den satış sonrası pazarına – Mükemmel frenleme

ZF Aftermarket, kapsamlı ürün portföyü, dijital ekosistem entegrasyonu ve güvenilir iş ortağı ilişkilerinden oluşan üç temel üzerine inşa ettiği...

Mercedes-Benz’den Temmuz ayına özel finansman

Mercedes-Benz Otomotiv ve Mercedes-Benz Finansal Hizmetler, yeni otomobil ve hafif ticari araç alımlarında Temmuz ayına özel finansman seçenekleri sunuyor. Mercedes-Benz...

Tesla, LFP pil fabrikasını tanıttı, neredeyse hazır olduğunu iddia ediyor

Tesla, Nevada'daki lityum-demir-fosfat (LFP) pil hücresi fabrikasını tanıttı ve üretime başlamaya neredeyse hazır olduğunu iddia ediyor. LFP hücrelerini kullanan diğer...

TURFİLO ile İstanbul’da Yeni Bir Dönem Başlıyor

1996 yılından bu yana Türkiye’de sürücülerin her an yanında olan Tur Assist, asistans alanında getirdiği yeniliklerle sigorta sektörüne katma...

Mercedes-Benz, Pazarlamasyon ve Nielsen iş birliği ile düzenlenen, Türkiye’nin en teknolojik markalarının ödüllendirildiği “Tech Brands Turkey”nin otomotiv kategorisinde “2019 Yılının En Teknolojik Markası” seçildi. Türkiye’nin 12 ilinde 1.000 kişiyle gerçekleştirilen “Türkiye’nin En Teknolojik Markaları Araştırması” sonuçlarına göre Mercedes-Benz otomotiv kategorisindeki en teknolojik marka seçildi.

Şirket, A-Serisi Sedan’ın pazarlama alanlarında gerçekleştirdiği faaliyetlerle de üç yeni ödüle layık görüldü. 2019 yılında satışa sunulan yeni A-Serisi Sedan için OMD ile birlikte gerçekleştirdiği kampanyayla “En İyi Programatik Kullanımı” ödülünü kazandı. Mercedes-Benz ayrıca A-Serisi Sedan için yıl boyunca gerçekleştirdiği kampanyalar kapsamında, MIXX Awards’ın “Marka Konumlandırma/Farkındalık Yaratma Kampanyaları” ve “Kampanya Etkililiği” kategorilerinden ödül almaya hak kazandı.

Benzersiz pazarlama kampanyalarına imza atıldı

Mercedes-Benz, ZUBİZU iş birliği ile gerçekleştirdiği kampanya kapsamında MarTech 2020’de “En İyi Programatik Kullanımı” ödülünü kazandı. A-Serisi Sedan’da sunulan Mercedes-Benz Kullanıcı Deneyimi (MBUX)’in vurgulandığı kampanyada, aracın ‘öğrenen’ yapay zekasını ve “Hey Mercedes” sesli komut sistemini vurgulamak için, sesle devreye giren mesajları içeren birçok format geliştirdi. Kullanıcılar akıllı telefonları üzerinden sesli komutla aracın özelliklerini deneme şansı buldular. Bu kampanyayla potansiyel kitleye ek olarak yaklaşık 1.2 milyon tekil erişim yakalandı.

Diğer Haberler

Automobile Magazine, “Yeni MINI COUNTRYMAN”ı jüri oylamasında birinci sıraya yerleştirdi

Automobile Magazine, dergisi künye yazarlar ve editörlerinden oluşan seçilmiş jüri üyeleri BYD SEAL U, JAECOO 7, Kia EV3, MINI Countryman, Opel Grandland, Peugeot 3008,...

ATMO Group SWM Motors G01 Pro modeli Türk tüketicilerinin beğenisine sunulacak

SWM Motors ile Türkiye’nin en ulaşılabilir SUV modellerini pazara sunan ATMO Group, Urzema Holding ile kurduğu ortak girişimle yatırım çalışmalarına hız verdi. Türkiye’de üretime...

Peugeot Marka Direktörü Gupse Kaplan Yeni 3008 Plug-in Hybrid Açıklamaları ve Değerlendirmelerde bulundu

Peugeot Marka Direktörü Gupse Kaplan, yılın ilk yarısında 41 bin 640 satışla geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 29 büyüyerek, yüzde 6,8 pazar payı...

Almanya’ya ihracat yüzde 74 arttı

Haziranda, sektörün en büyük pazarı olan Almanya'ya ihracat, yüzde 74 artışla 556 milyon dolar oldu. Fransa 429 milyon dolar ihracat rakamıyla ikinci büyük pazar olurken,...

Otomotivde 3,4 milyar dolarlık ihracat gerçekleştirdi

Otomotiv endüstrisinin ocak-haziran dönemi ihracatı ise geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 13 artarak 19 milyar 987 milyon dolar olarak kayıtlara geçti. Bu rakam otomotiv...

Öğretmen ve Sağlık Çalışanlarına Hyundai’den büyük kampanya

Hyundai'den Öğretmen ve Sağlık Çalışanlarına Temmuz Ayrıcalığı... Hyundai Motor Türkiye, öğretmen, öğretim görevlisi ve sağlık çalışanlarına yönelik özel satış destek kampanyası başlattı. Kampanya kapsamında BAYON 1.0T...

DS otomobiller 500 bin TL’ye varan 12 ay vadeli

DS AUTOMOBILES MODELLERİNDE TEMMUZ AYINA ÖZEL AVANTAJLI KREDİ VE TAKAS DESTEĞİ FIRSATLARI! Seyahat sanatının temsilcisi DS Automobiles, temmuz ayında Fransız lüksünü seyahat sanatıyla buluşturan DS...