PETLAS’ın yeni reklam filmi…

®
Çok Okunanlar

Alfa Romeo belgesel dizisi ‘Beyond the Visible’ın ilk bölümü

Alfa Romeo belgesel dizisi 'Beyond the Visible'ın ilk bölümü, halkı Alfa Romeo F1 Team ORLEN'in perde arkasına alarak yayında....

Latince “australis” kelimesinden türetilen Austral

Renault, yeni SUV modelinin isminin “Austral” olacağını açıkladı. Latince “australis” kelimesinden türetilen Austral, Fransızca da dahil olmak üzere birçok Avrupa...

Uber, İtalya’da gıda dağıtımını durduracak, İsrail’den çıkacak

UBER yaptığı açıklamada, İtalya'daki gıda dağıtım işini kapatacağını ve yeterli pazar payına sahip olmadığı İsrail'den çıkacağını söyledi. Bir şirket sözcüsü,...

Türkiye lastik sektörünün yerli sermayeli lider markası PETLAS, ses getiren reklam filmlerine bir yenisini ekledi. Dünyaca ünlü yönetmen MarcSchölermann’ınkamera arkasında yer aldığı yeni reklam filmi “Şimdi Hedef Zirve!” PETLAS’ın küresel rekabetin zirvesinde yer alma hedefini anlatıyor.

Türkiye lastik sektörünün yerli sermayeli lider markası PETLAS’ın, yeni reklam HAVAS İstanbul imzası taşıyanfilmi, markanın küresel rekabetin zirvesinde yer alma hedefini heyecanlı ve keyifli bir dille anlatıyor.

Türkiye’nin yanı sıra, 110’dan fazla ülkeye ihracat yapan PETLAS’ın küresel rekabet gücü, filmde “Dünya çapında olunca, Dünya takılıyor peşimize” sözleriyle anlatılıyor. Film, PETLAS’ı rekabette öne çıkaran kalite, performans, sürüş güvenliği gibi özelliklere esprili bir dille atıfta bulunuyor.

Reklam filminin yönetmen koltuğunda, küresel otomotiv devlerinin en beğenilen reklamlarına imza atan Alman yönetmen MarcSchölermann oturuyor. Çektiği reklamlarla Clio, Cannes Lions, OneShowPencil, Cresta Ödülü, New York Festivalleri ve Sanat Yönetmeni Kulübü gibi çok sayıda ulusal ve uluslararası ödül ve adaylık sahibi de olan Schölermann, Petlas’ın heyecan ve aksiyon dolu yeni reklam filmi için özel olarak tercih edildi.

Çekimleri Antalya’da 6 günde tamamlanan PETLAS’ın yeni reklam filmi, aksiyon yapımlarını aratmayacak nitelikte sahneler içeriyor ve farklı coğrafyalarda, yaz kış demeden farklı yol koşullarında, kıyasıya bir takip serüveniyle ilerliyor. Kimi rakibinin pes ettiği, kiminin de yolda kaldığını gördüğümüz filmde, PETLAS birbirinden farklı rakiplerini geride bırakıyor; ancak markanın odak noktasının geride kalanlar değil; önündeki zirve hedefi olduğu vurgulanıyor.

PETLAS’ın “Türkiye’nin lastiği, Dünyanın tercihi” sloganından yola çıkarak hazırlanan yeni filminde tüm dünyaya “Hedef Zirve” mesajını net bir şekilde veriyor.

Yerli sermaye, yerli teknoloji ve mühendislik, yerli iş gücü ile üretilen lastikleriyle Dünya genelinde 110’dan fazla ülkeye ihracat gerçekleştiren Türkiye lastik sektörünün yerli sermayeli lider kuruluşu PETLAS’ın 2019 yılı ihracatı, 210 milyon dolar olarak gerçekleşti. 2019 yılında yüzde 4 oranında ihracat genişlemesi gerçekleştiren PETLAS, 2020 yılında ihracat gelirlerini 250 milyon dolara taşımayı, ülkemize çeyrek milyar dolar ihracat geliri sağlayarak Türkiye’nin en büyük 50 ihracatçısı arasına girmeyi hedefliyor.

PETLAS “Şimdi Hedef Zirve!” Reklam Filmi Künyesi

Reklamveren:                                               Petlas

Reklamveren Temsilcisi:                              Erkal Özürün, Mahmut Altınöz

Reklam Ajansı:                                              Havas İstanbul

CCO:                                                              Ergin Binyıldız

Kreatif Ekip:                                                  Ahmet Sefer, Eren Altuniş, Betül Saykan, Dilara Tuncer,
Can Yaylacıkoral

Müşteri İlişkileri Direktörü:                         Birol Ecevit

Müşteri İlişkileri Ekibi:                                 Yiğit Uysal, Mert Tokdemir

Ajans Prodüktörü:                                       Sıla Salgın, Gözde Bilir

Prodüksiyon:                                                ShortCut

Yönetmen:                                                    MarcSchölermann

Görüntü Yönetmeni:                                               Peter Meyer

Yapımcılar:                                                    Esra Seyrekbasan, Cem Toparlaklı, Cenk Özçelik

Editör:                                                           Artun Topçudere

Post Prodüksiyon:                                        İmaj

Müzik Yapım:                                                            3K1A Music

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...