Ford 2020 Yılı Trend Raporu’nu açıkladı…

®
Çok Okunanlar

Volkswagen Ticari Araç’tan Sigortaladım.com

Volkswagen Ticari Araç ve Sigortaladım.com iş birliğiyle, sigortasını sigortaladim.com 'dan satın alan Volkswagen Ticari Araç sahiplerine, ek indirim olarak kayıt...

Çinli elektrikli kamyon üreticisi Windrose, Trump ile ABD’ye giriyor

ABD Başkanı Donald Trump, Çin ve diğer ülkelere uyguladığı gümrük vergilerinin Amerika'da imalatın yeniden inşasına yardımcı olacağını söylerken, Çin...

SUV JAECOO 7 Haziran Ayına Özel Finansman

Premium Off-Road SUV JAECOO 7’deHaziran Ayına ÖzelFinansman Avantajları! Premium off-road SUV markası JAECOO, haziran ayında Türk tüketicilere heyecan verici yeni...

Stellantis’in Yeni Kalite Direktörü Sébastien Jacquet Oldu

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis N.V., yeni Kalite Direktörü olarak Sébastien Jacquet’i görevlendirdi. Kalite, otomotiv mühendisliği ve teknolojisi,...

Isuzu D-Max 13. kez ‘En İyi İş Kamyoneti’ ödülü

Isuzu D-Max, 2025 Ticari Van Sürücü Ödülleri'nde üst üste 13. kez 'En İyi İş Kamyoneti' ödülünü kazandı Isuzu D-Max, 2025...

Volvo Cars, dünyanın ilk çoklu adaptif emniyet kemeri

Volvo Cars, dünyanın ilk çoklu adaptif emniyet kemeriyle güvenlikte yeni bir dönem başlatıyor Volvo Cars, bugün emniyet kemerine yönelik önemli...

Sakarıılıca Tırmanmada Heyecan Doruktaydı

Eskişehir Otomobil Spor Kulübü (ESOK) tarafından ICRYPEX ana sponsorluğunda, Mihalgazi Belediyesi'nin katkılarıyla düzenlenen AVIS 2025 Türkiye Tırmanma Şampiyonası'nın 3....

Ford’un bu yıl 8’incisini hazırladığı 2020 Yılı Trend Raporu, sürekli değişen bir dünyada kurumlara, markalara ve çevrelerindeki insanlara güven konusunda sıkıntı yaşayan tüketicilerin şirketlerin doğru şeyi yaptığına inanmak istediğini ancak bunun için net sebeplerin kendilerine sunulmasına ihtiyaç duyduğunu ortaya koyuyor…

Amerika, Asya, Avrupa ve Orta Doğu’da 14 ülkeyi kapsayan global araştırmada öne çıkan tüketici trendleri şöyle:

  • Yalnızlık: Yalnızlık, küresel boyutlara ulaşan ve özellikle genç kuşakta yaygın bir salgına dönüşmüş durumda. Z kuşağının yüzde 62’si “Sık sık kendisini yalnız hissettiğini” söylüyor.
  • Görünenin arkasına bakmak: Tüketiciler şirketlerin doğru şeyi yaptığına inanmak istiyor ama bunun için perdenin arkasını da görmesi gerekiyor. Yetişkinlerin yüzde 67’si bir kez güvenini kaybeden markanın tekrar kazanmasının mümkün olmadığını söylüyor.

  • Duruşu olan markalar: Markaların ürün bazlı bir anlayıştan çıkıp değer bazlı bir anlayışa geçmesi bekleniyor. Bununla birlikte satın alma davranışlarında bu etki görülmüyor. Yetişkinlerin yüzde 59’u markanın değerlerinden çok satın almanın uygunluğuna göre karar verdiğini belirtiyor.
  • Büyük umutlar: E-ticaret büyürken markalardan beklentiler de artıyor. Tüm dünyada yetişkinlerin yüzde 67’si geçmişe göre markalardan daha fazla şey beklediğini belirtiyor.
  • Yeşil paradoks: Tüketiciler tüm dünyada iklim değişikliği konusunda endişeli ancak bu harekete geçtikleri anlamına gelmiyor. İklim değişikliğiyle mücadele için davranışlarında herhangi bir değişiklik yapmayanların yüzde 64’ü bir fark yaratacaklarına inanmadıklarını söylüyor.
  • Kimlik önemli: Kimlik etrafında şekillenen konuşma ve dil evrim geçiriyor. Kimliğin hem gözle görünür niteliklerden hem de görünme-yenlerden oluşturulduğu görülüyor.
  • İkinci tur: İleri dönüşüm şirketleri yeniden satışı modernize ediyor. Sofistike ve alışveriş meraklısı kesimde yükselişe geçen bu hareketle birlikte moda, elektrikli aletler, elektronik, ev eşyaları gibi alanlarda kullanılmış eşyalar yeniden hayat kazanıyor. Yetişkinlerin yüzde 60’ı beş yıl öncesine göre kullanılmış ürün almaya daha açık olduğunu belirtiyor.

    Rapora ilişkin daha ayrıntılı bilgi https://ford.to/38n1fSl adresinde yer alıyor.

Diğer Haberler

JAECOO J-CLUB Etkinliğini Evcil Hayvan Temasıyla

JAECOO, kullanıcılarına hayatın her anında yanında olduğunu hissettiren uygulama ve projeleriyle dikkatleri üzerine çekmeye devam ediyor. Bu kapsamda Ankara'da kullanıcılar için özel olarak gerçekleştirdiği...

24 Saat Le Mans yarışına iki adet PEUGEOT 9X8 ile katılıyor

Team Peugeot TotalEnergies, 93. 24 Saat Le Mans yarışına iki adet PEUGEOT 9X8 ile katılıyor. Bu heyecan dolu dayanıklılık mücadelesinde, takımın başarılı pilotları Di...

MG’nin Benzersiz EXE181 Konsepti iF Design Awards

MG, markanın asil ve sportif ruhunu yansıtan modelleriyle dikkat çekiyor. Bu paralelde, iddialı konsept otomobili MG EXE181, en prestijli tasarım ödüllerinden olan iF Design...

Çeşme Marina’da Ziyaretçiler ile Buluşuyor

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery, İzmir’de Çeşme Marina Araç Sergileme etkinliğine start verdi. 10 Haziran’a kadar devam edecek etkinliğe katılanlar, araçları inceleme ve...

1 Milyon Adetten Fazla Araç Satışı

Chery Ocak-Mayıs Döneminde 1 Milyon Adetten Fazla Araç Satışına İmza Attı!  Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery, ilk 5 aylık performansıyla da bu ünvanını korumayı...

Stellantis modelleri için yeni LIQUI MOLY motoryağı

Top Tec 6320 5W-30 öncelikle Citroën, DS, Fiat, Jeep, Opel, Peugeot ve Toyota markalarının PSA motorları bulunan benzinli ve dizel araçlar için geliştirilmiştir. LIQUI MOLY'nin...

C3 Aircross’ta 200 bin TL indirim vadeli

Citroën, üstün konforlu ve gelişmiş teknolojiye sahip modellerini haziran ayında da birbirinden özel kredi koşulları ve fiyat teklifleriyle sunuyor. Bu kapsamda; sıfır emisyonlu mobilitenin keyfini...