London Escorts sunderland escorts asyabahis.org dumanbet.live pinbahiscasino.com sekabet.net www.olabahisgir.com maltcasino.net faffbet-giris.com asyabahisgo1.com www.dumanbetyenigiris.com pinbahisgo1.com sekabet-giris2.com www.olabahisgo.com maltcasino-giris.com faffbet.net betforward1.org www.betforward.mobi 1xbet-adres.com 1xbet4iran.com romabet1.com www.yasbet2.net www.1xirani.com www.romabet.top www.3btforward1.com 1xbet https://1xbet-farsi4.com بهترین سایت شرط بندی betforward

Ford 2020 Yılı Trend Raporu’nu açıkladı…

®
Çok Okunanlar

Vespa 300’lerde Kaçırılmayacak Sene Sonu Avantajı

1946 yılında İtalyan Piaggio markası tarafından geliştirilen ve motosiklet dünyasının saygın ve ikon markalarından biri haline gelen Vespa, birbirinden...

Mercedes-Benz Türk “Her Kızımız Bir Yıldız” ile 20 Yılda

Mercedes-Benz Türk “Her Kızımız Bir Yıldız” ile 20 Yılda 6 Bin 232 Öğrenciye Destek Sağladı! Ağır ticari araç endüstrisinin öncü...

T10X’in ‘Ayder Yeşili’ne Yoğun İlgi

Geçtiğimiz haftalarda tanıtılan Togg T10X’in yedinci rengi ‘Ayder’ kullanıcılar tarafından yoğun ilgiyle karşılandı.  Ayder, kasım ayının ilk yarısında satışı...

“Minik Ellerle Umut Dolu Yarınlar” Seger’in Resim Yarışması

“Minik Ellerle Umut Dolu Yarınlar”  Seger’in Yeni Yıla Özel Resim Yarışması Başlıyor! Dünyanın en önemli korna markaları arasında yer alan...

Ford’un bu yıl 8’incisini hazırladığı 2020 Yılı Trend Raporu, sürekli değişen bir dünyada kurumlara, markalara ve çevrelerindeki insanlara güven konusunda sıkıntı yaşayan tüketicilerin şirketlerin doğru şeyi yaptığına inanmak istediğini ancak bunun için net sebeplerin kendilerine sunulmasına ihtiyaç duyduğunu ortaya koyuyor…

Amerika, Asya, Avrupa ve Orta Doğu’da 14 ülkeyi kapsayan global araştırmada öne çıkan tüketici trendleri şöyle:

  • Yalnızlık: Yalnızlık, küresel boyutlara ulaşan ve özellikle genç kuşakta yaygın bir salgına dönüşmüş durumda. Z kuşağının yüzde 62’si “Sık sık kendisini yalnız hissettiğini” söylüyor.
  • Görünenin arkasına bakmak: Tüketiciler şirketlerin doğru şeyi yaptığına inanmak istiyor ama bunun için perdenin arkasını da görmesi gerekiyor. Yetişkinlerin yüzde 67’si bir kez güvenini kaybeden markanın tekrar kazanmasının mümkün olmadığını söylüyor.

  • Duruşu olan markalar: Markaların ürün bazlı bir anlayıştan çıkıp değer bazlı bir anlayışa geçmesi bekleniyor. Bununla birlikte satın alma davranışlarında bu etki görülmüyor. Yetişkinlerin yüzde 59’u markanın değerlerinden çok satın almanın uygunluğuna göre karar verdiğini belirtiyor.
  • Büyük umutlar: E-ticaret büyürken markalardan beklentiler de artıyor. Tüm dünyada yetişkinlerin yüzde 67’si geçmişe göre markalardan daha fazla şey beklediğini belirtiyor.
  • Yeşil paradoks: Tüketiciler tüm dünyada iklim değişikliği konusunda endişeli ancak bu harekete geçtikleri anlamına gelmiyor. İklim değişikliğiyle mücadele için davranışlarında herhangi bir değişiklik yapmayanların yüzde 64’ü bir fark yaratacaklarına inanmadıklarını söylüyor.
  • Kimlik önemli: Kimlik etrafında şekillenen konuşma ve dil evrim geçiriyor. Kimliğin hem gözle görünür niteliklerden hem de görünme-yenlerden oluşturulduğu görülüyor.
  • İkinci tur: İleri dönüşüm şirketleri yeniden satışı modernize ediyor. Sofistike ve alışveriş meraklısı kesimde yükselişe geçen bu hareketle birlikte moda, elektrikli aletler, elektronik, ev eşyaları gibi alanlarda kullanılmış eşyalar yeniden hayat kazanıyor. Yetişkinlerin yüzde 60’ı beş yıl öncesine göre kullanılmış ürün almaya daha açık olduğunu belirtiyor.

    Rapora ilişkin daha ayrıntılı bilgi https://ford.to/38n1fSl adresinde yer alıyor.

Diğer Haberler

Stellantis ekim ayında elektrikli araç satışlarını hızlandırdı

Düşük emisyonlu araçlar (LEV) pazarında Stellantis, AB29 pazarındaki (binek araçlar + ticari araçlar) BEV satışlarında Ekim ayında %1,2'lik bir büyüme ile satışlarda sürekli bir...

Toyota Meksika’ya 1,45 milyar dolarlık yatırım yapacağını duyurdu

Toyota, Tecate (Baja California) ve Apaseo el Grande'deki (Guanajuato) Meksika fabrikalarını yenilemek için 1,45 milyar dolarlık büyük bir plan yaptığını duyurdu. Haber, Toyota México başkanı...

2025 Yılın Otomobili, işte yedi finalistin listesi

Bunlar arasında Alfa Junior, Citroen C3, Renault 5 ve Kia EV3 yer alıyor. Prestijli Yılın Otomobili ödülünün yedi finalist otomobili açıklandı. Avrupa pazarında mevcut 42 modelden...

Tesla Avrupalıları Mağazalarına Çağırıyor…

Tesla, 10 Ekim'de Los Angeles'taki We, Robot etkinliğinde otonom sürüşün geleceğini tanıtırken Cybercab, Robovan ve Optimus'u sergiledi. Tesla bugün bu gelecek vizyonunun Avrupa'ya geldiğini duyurdu:...

Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye “Deprem Destekleri” projesi

Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Otomotiv Sanayii Derneği’nin gelenekselleşen ‘Başarı Ödülleri’nin Kurumsal Sosyal Sorumluluk alanında ödül almaya hak kazandı. Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, ‘Toyota Deprem...

Daimler Truck ve Volvo Group, Yazılım Ortak Girişim İçin

Geleceğin ulaşımını şekillendirecek projelere imza atan Mercedes-Benz Türk’ün çatı şirketi Daimler Truck, Volvo Group ile ağır ticari araç sektöründeki dönüşüme öncülük edecek yazılım tanımlı...

PEUGEOT, yeni 7 kişilik SUV modeli E-5008 ile “Altın Direksiyon”

YENİ PEUGEOT E-5008 2024 ALTIN DİREKSİYON ÖDÜLÜ’NE LAYIK GÖRÜLDÜ! Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, yeni 7 kişilik SUV modeli...