Ford 2020 Yılı Trend Raporu’nu açıkladı…

®
Çok Okunanlar

Operasyonel gücünü 10 MAN çekiciyle büyüttü

İmperial Group Enerji, operasyonel gücünü 10 MAN çekiciyle büyüttü.... Geleceğin enerjisini bugünden inşa etme vizyonuyla çalışmalarını sürdüren yenilenebilir enerji sektörünün...

Otomotivde Yapay Zekâ Türkiye Bilişim Vakfı

Otomotivde Yapay Zekâ: Üretim Dışı Süreçlerde Stratejik Dönüşüm raporu yayınlandı Türkiye Bilişim Vakfı'nın (TBV) platformu Başlangıç Noktası platformu tarafından yürütülen...

Carwow Yılın En İyi Markası 2026 Ödülü” JAECOO’nun

Otomotiv sektörünün yenilikçi markası JAECOO,yükselen küresel performansıyla otomotiv otoritelerinin dikkatini çekmeye devam ediyor. Avrupa’da gücünü hızla artıran JAECOO, yenilikçi...

600 km menzil: Renault Trucks elektrikli…

Renault Trucks, tek şarjla 600 km yol kat edebilen yeni Renault Trucks E-Tech T versiyonlarını tanıttı: Renault Trucks E-Tech T 585 ve Renault Trucks E-Tech T 780. Taşımacıların özel ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanan Renault Trucks E-Tech T 780 modeli daha uzun menzile, Renault Trucks...

Ticari araç devi SamAuto, Anadolu Isuzu’nun oldu

Anadolu Grubu şirketi Anadolu Isuzu, uluslararası büyüme ve sürdürülebilir değer yaratma vizyonu doğrultusunda önemli bir stratejik adım attı. Şirket,...

Uluslararası Motorlu Taşıt Üreticiler OICA Konseyi’ne Seçildi

OSD, Uluslararası Motorlu Taşıt Üreticileri Birliği - OICA Konseyi’ne Seçildi! Türkiye otomotiv sanayisinin çatı kuruluşu Otomotiv Sanayii Derneği (OSD), küresel...

TürkTraktör, üretimdeki başarılarına yenilerini ekledi

Türkiye otomotiv sektörünün faaliyetteki en köklü üreticisi TürkTraktör, üretimdeki başarılarına yenilerini ekledi. İki bininci yerli üretim kazıcı yükleyiciyi banttan...

Ford’un bu yıl 8’incisini hazırladığı 2020 Yılı Trend Raporu, sürekli değişen bir dünyada kurumlara, markalara ve çevrelerindeki insanlara güven konusunda sıkıntı yaşayan tüketicilerin şirketlerin doğru şeyi yaptığına inanmak istediğini ancak bunun için net sebeplerin kendilerine sunulmasına ihtiyaç duyduğunu ortaya koyuyor…

Amerika, Asya, Avrupa ve Orta Doğu’da 14 ülkeyi kapsayan global araştırmada öne çıkan tüketici trendleri şöyle:

  • Yalnızlık: Yalnızlık, küresel boyutlara ulaşan ve özellikle genç kuşakta yaygın bir salgına dönüşmüş durumda. Z kuşağının yüzde 62’si “Sık sık kendisini yalnız hissettiğini” söylüyor.
  • Görünenin arkasına bakmak: Tüketiciler şirketlerin doğru şeyi yaptığına inanmak istiyor ama bunun için perdenin arkasını da görmesi gerekiyor. Yetişkinlerin yüzde 67’si bir kez güvenini kaybeden markanın tekrar kazanmasının mümkün olmadığını söylüyor.

  • Duruşu olan markalar: Markaların ürün bazlı bir anlayıştan çıkıp değer bazlı bir anlayışa geçmesi bekleniyor. Bununla birlikte satın alma davranışlarında bu etki görülmüyor. Yetişkinlerin yüzde 59’u markanın değerlerinden çok satın almanın uygunluğuna göre karar verdiğini belirtiyor.
  • Büyük umutlar: E-ticaret büyürken markalardan beklentiler de artıyor. Tüm dünyada yetişkinlerin yüzde 67’si geçmişe göre markalardan daha fazla şey beklediğini belirtiyor.
  • Yeşil paradoks: Tüketiciler tüm dünyada iklim değişikliği konusunda endişeli ancak bu harekete geçtikleri anlamına gelmiyor. İklim değişikliğiyle mücadele için davranışlarında herhangi bir değişiklik yapmayanların yüzde 64’ü bir fark yaratacaklarına inanmadıklarını söylüyor.
  • Kimlik önemli: Kimlik etrafında şekillenen konuşma ve dil evrim geçiriyor. Kimliğin hem gözle görünür niteliklerden hem de görünme-yenlerden oluşturulduğu görülüyor.
  • İkinci tur: İleri dönüşüm şirketleri yeniden satışı modernize ediyor. Sofistike ve alışveriş meraklısı kesimde yükselişe geçen bu hareketle birlikte moda, elektrikli aletler, elektronik, ev eşyaları gibi alanlarda kullanılmış eşyalar yeniden hayat kazanıyor. Yetişkinlerin yüzde 60’ı beş yıl öncesine göre kullanılmış ürün almaya daha açık olduğunu belirtiyor.

    Rapora ilişkin daha ayrıntılı bilgi https://ford.to/38n1fSl adresinde yer alıyor.

Diğer Haberler

Alfa Romeo 33 Stradale ve Tonale Los Angeles Otomobil Fuarında

İtalyan Cazibesiyle Renklendirdi! Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo, Los Angeles Otomobil Fuarı’ndaeşsiz İtalyan işçiliğinin simgesi 33 Stradale ve markanın ilk C-SUV segmentindeki evrimini temsil eden...

Yeni PEUGEOT 308 2026’nın ikinci yarısında Türkiye’de…

PEUGEOT ürün gamında gerçek bir marka imzası niteliğinde aydınlatmalı logoya sahip ilk model olan yeni 308,  yeni ön cephesi ve yeni üç pençeli ışık...

Petrol Ofisi Grubu’nun yeni marka yüzü Kenan Doğulu oldu

Türkiye'nin en sevilen sanatçılarından Kenan Doğulu, Petrol Ofisi Grubu'nun “Siz Ne İsterseniz O” kampanyasının yeni döneminde markanın reklam yüzü oldu. Gerçek bir hikâyeden uyarlanan...

Brisa ve Enerjisa Üretim’den Karbon Yönetiminde Yapay Zeka

Türkiye’nin mobilite lideri Brisa ile enerji sektörünün öncüsü Enerjisa Üretim’in kurumsal karbon ayak izi hesaplama uygulaması QuickCarbon, karbon yönetiminde yenilikçi bir iş birliğine imza...

Operasyonel gücünü 10 MAN çekiciyle büyüttü

İmperial Group Enerji, operasyonel gücünü 10 MAN çekiciyle büyüttü.... Geleceğin enerjisini bugünden inşa etme vizyonuyla çalışmalarını sürdüren yenilenebilir enerji sektörünün güçlü firmalarından İmperial Group Enerji,...

Enduro’da Sezon Çifte Mücadeleyle Fethiye’de Tamamlanıyor

Türkiye Enduro ve ATV Şampiyonası’nda 2025 sezonu, Muğla’nın Fethiye ilçesinde düzenlenecek iki ayaklı final yarışlarıyla sona eriyor. Türkiye Motosiklet Federasyonu takvimindeki en heyecanlı etaplardan...

TürkTraktör, üretimdeki başarılarına yenilerini ekledi

Türkiye otomotiv sektörünün faaliyetteki en köklü üreticisi TürkTraktör, üretimdeki başarılarına yenilerini ekledi. İki bininci yerli üretim kazıcı yükleyiciyi banttan indiren TürkTraktör, 500.000'inci ponte, 700.000'inci...
Stellantis'in satacağı bu yeni elektrikli SUV hakkında bildiğimiz her şey

Stellantis’in satacağı bu yeni elektrikli SUV hakkında bildiğimiz her şey

Leapmotor, otonomi, teknoloji ve fiyat kombinasyonu sayesinde pazarı sarsmayı vaat eden kompakt elektrikli SUV Leapmotor...
Android Automotive'i bünyesinde barındırıyor ve kendi yapay zekasına sahip olacak

Android Automotive’i bünyesinde barındırıyor ve kendi yapay zekasına sahip olacak

BYD ATTO 2 DM-i'nin gelişine, kullanıcılar tarafından en çok beklenen teknolojik güncellemelerden biri eşlik ediyor:...
daha fazla pil, daha fazla dinamik iyileştirme ve şarjda hızlı artış

daha fazla pil, daha fazla dinamik iyileştirme ve şarjda hızlı artış

Bugüne kadar, pazarımıza ACTIVE ve BOOST seçenekleriyle gelen ve 45 kWh'nin biraz üzerinde pili olan...
Bu, şehir içi mobilitede önceyi ve sonrayı işaretlemek isteyen plug-in hibrit SUV'dur.

Bu, şehir içi mobilitede önceyi ve sonrayı işaretlemek isteyen plug-in hibrit SUV’dur.

Avrupa kompakt SUV pazarı, elektrifikasyona erişimi yeniden tanımlamayı amaçlayan, bizim sevdiğimiz ve her şeyden önce...
Porsche Cayenne Electric ilk kez Dubai'de görücüye çıktı

Porsche Cayenne Electric ilk kez Dubai’de görücüye çıktı

Porsche, Cayenne Electric'i ilk kez halkın önüne çıkardı ve tepki hemen geldi. İlk tanıtım Dubai'deki...
Kimsenin istemediği model teknolojiyle dolu ve geleceğine dair şüphelerle geliyor

Kimsenin istemediği model teknolojiyle dolu ve geleceğine dair şüphelerle geliyor

Porsche, yalnızca birinci sınıf SUV konseptini yeniden tanımlamakla kalmayıp aynı zamanda Alman firmasının şimdiye kadar...
Indian Motorcycle ekipleri, 2026 fabrika yarışları için Vance & Hines ile birlikte çalışıyor

Indian Motorcycle ekipleri, 2026 fabrika yarışları için Vance & Hines ile birlikte çalışıyor

Indian Motorcycle, 2026'ya doğru ilerlerken yarış stratejisinde büyük bir değişiklik yapıyor. Şirket, MotoAmerica King of...
Sotheby's Abu Dhabi, nadir Murciélago'yu, geleceğin F1 aracını ve McLaren F1'i sunacak

Sotheby’s Abu Dhabi, nadir Murciélago’yu, geleceğin F1 aracını ve McLaren F1’i sunacak

Sotheby's bu yıl da en iyi ve en ilgi çekici koleksiyon arabalarını sergilemeye devam ediyor....
Adı VDLPOWER EC11 3,6 kW

Adı VDLPOWER EC11 3,6 kW

Elektrikli araç ve plug-in hibrit pazarı hızla büyüyor ve bununla birlikte büyük bir yatırım gerektirmeyen,...
Şampiyona Kazanan RB20 F1 Gösteri Arabası ilk kez satışa sunuldu

Şampiyona Kazanan RB20 F1 Gösteri Arabası ilk kez satışa sunuldu

Red Bull'un RB20'si 2024 sezonunu domine ederek galibiyetler, podyumlar ve Max Verstappen'e bir Sürücüler Şampiyonası...