CITROËN Zaten TÜRKİYE ODAKLI…

®
Çok Okunanlar

MG HS’e Yükselmek için Mayıs Ayına Özel Fırsatlar

Türkiye’nin 2023 yılında en hızlı büyüyen otomobil markası ödülünü alan MG, mayıs ayına özel rekabetçi fiyatlarını ve çok avantajlı...

PEUGEOT, yeni nesil hafif ticari araç ürün gamı Türkiye’de

Otomotiv dünyasının Göz Alıcı markası PEUGEOT, yeni nesil hafif ticari araç ürün gamını Türkiye’de satışa sundu. Markanın yenilenen modelleri...

Alfa Romeo’nun özel serisi ‘Tributo Italiano’ satışa sunuldu

Alfa Romeo'nun ilk global özel serisi 'Tributo Italiano', Türkiye'de Tonale modeliyle satışa sunuldu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Türkiye'de satışa...

Fiat, Renault ve Volkswagen olarak sıralandı…

Türkiye otomobil ve hafif ticari araç pazarında bu yılın nisan ayında en fazla satışı yapılan markalar Fiat, Renault ve...

Sébastien Ogier – Julien Ingrassia ve Esapekka Lappi – Janne Ferm Almanya rallisinde tam bir performans sergilemek üzere mücadele etti.

Sébastien Ogier, Citroën Toplam WRT sürücüsü

“Açıkçası, umduğumuz hafta sonu değildi, ama ben her şeyi verdim. Ben çoğu zaman dürüsttüm, ama yeterli değildi. Zamanlar sadece orada değildi ve delinmeler kesinlikle yardımcı olmadı. Buradaki trendi aşmayı umuyorduk, ancak maalesef şampiyonada durumumuz düzelmedi. Her zaman yaptığım gibi hala savaşmaya devam edeceğim. ”

Esapekka Lappi, Citroën Total WRT sürücüsü

“Bizim için çok zor bir hafta sonu oldu. Otomobilde güven bulmakta güçlük çektik ve lider ekiplerle savaşma hızını yakaladık. Hafta sonu boyunca bazı küçük adımlar atmayı başardık ama bu yeterli değildi. Daha fazlasına ihtiyacımız var. Gelecek için birlikte doğru çözümleri bulma yeteneğimize güveniyorum ”dedi.

PİERRE BUDAR, YARIŞ EKİBİ DİREKTÖRÜ

Bu hafta sonu hayal kırıklığı yaratan performansınıza dair analiziniz nedir?

Corsica’daki performansımızın düşük olmasının nedenlerini anladığımızı ve asfalt turu için gerekli değişiklikleri yaptığımızı düşündük. Bu haftasonu önde gelenler arasında olmayı ummuştuk, ama gerçek şu ki durum böyle değildi. 

Açıkçası şimdi şampiyonlukta daha zor bir durumdayız. Ama biz hala umut varken pes edecek türden insanlar değiliz. Şampiyonluktaki en zor olaylardan bazıları da dahil olmak üzere hala devam etmek için dört ralli var. Gelecek hafta gelecek olan Türkiye için bir etkinlik öncesi testimiz var ve beraberlik, bağlılık ve tutku ile sezonun sonuna kadar mücadele edeceğiz.

(galeri haber resimlerini indir citroen-wrc-germany download pictures )

  1. Tänak / Järveoja (Toyota Yaris WRC) 3: 15: 29,8
  2. Meeke / Marshall (Toyota Yaris WRC) +20.8
  3. Latvala / Anttila (Toyota Yaris WRC) +36.0
  4. Neuville / Gilsoul (Hyundai i20 WRC) +58,5
  5. Sordo / Del Barrio (Hyundai i20 WRC) +1: 16.6
  6. Mikkelsen / Jaeger (Hyundai i20 WRC) +1: 46,2
  7. Ogier / Ingrassia (Citroën C3 WRC) +1: 56.3
  8. Lappi / Ferm (Citroën C3 WRC) +2: 02.2
  9. Greensmith / Edmondson (Ford Fiesta WRC) +6: 22,2

* FIA tarafından resmi sınıflandırmanın yayınlanmasına tabi

SÜRÜCÜLER DÜNYA ŞAMPİYONASI

  1. Ott Tänak – 205 puan
  2. Thierry Neuville – 172 puan
  3. Sébastien Ogier – 165 puan
  4. Kris Meeke – 80 puan
  5. Andreas Mikkelsen – 79 puan
  6. Elfyn Evans – 78 puan
  7. Jari-Matti Latvala – 74 puan
  8. Teemu Suninen – 70 puan
  9. Esapekka Lappi – 62 puan
  10. Dani Sordo – 62 puan 

ÜRETİCİLERİN DÜNYA ŞAMPİYONASI

  1. Hyundai WRT – 289 puan
  2. Toyota Gazoo Yarış – 281 puan
  3. Citroën Toplam WRT – 216 puan
  4. M-Sport Ford WRT – 168 puan

 

 

Son Haberler

Dadong’daki BMW fabrikasında 6 milyon üretim

Dadong'daki BMW fabrikasında Nisan 2022'den bu yana, yalnızca son 15 ayda bir milyon olmak üzere altı milyon otomobil üretildi... Çin'in...

Diğer Haberler