CITROËN Zaten TÜRKİYE ODAKLI…

®
Çok Okunanlar

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik...

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor....

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını...

Sébastien Ogier – Julien Ingrassia ve Esapekka Lappi – Janne Ferm Almanya rallisinde tam bir performans sergilemek üzere mücadele etti.

Sébastien Ogier, Citroën Toplam WRT sürücüsü

“Açıkçası, umduğumuz hafta sonu değildi, ama ben her şeyi verdim. Ben çoğu zaman dürüsttüm, ama yeterli değildi. Zamanlar sadece orada değildi ve delinmeler kesinlikle yardımcı olmadı. Buradaki trendi aşmayı umuyorduk, ancak maalesef şampiyonada durumumuz düzelmedi. Her zaman yaptığım gibi hala savaşmaya devam edeceğim. ”

Esapekka Lappi, Citroën Total WRT sürücüsü

“Bizim için çok zor bir hafta sonu oldu. Otomobilde güven bulmakta güçlük çektik ve lider ekiplerle savaşma hızını yakaladık. Hafta sonu boyunca bazı küçük adımlar atmayı başardık ama bu yeterli değildi. Daha fazlasına ihtiyacımız var. Gelecek için birlikte doğru çözümleri bulma yeteneğimize güveniyorum ”dedi.

PİERRE BUDAR, YARIŞ EKİBİ DİREKTÖRÜ

Bu hafta sonu hayal kırıklığı yaratan performansınıza dair analiziniz nedir?

Corsica’daki performansımızın düşük olmasının nedenlerini anladığımızı ve asfalt turu için gerekli değişiklikleri yaptığımızı düşündük. Bu haftasonu önde gelenler arasında olmayı ummuştuk, ama gerçek şu ki durum böyle değildi. 

Açıkçası şimdi şampiyonlukta daha zor bir durumdayız. Ama biz hala umut varken pes edecek türden insanlar değiliz. Şampiyonluktaki en zor olaylardan bazıları da dahil olmak üzere hala devam etmek için dört ralli var. Gelecek hafta gelecek olan Türkiye için bir etkinlik öncesi testimiz var ve beraberlik, bağlılık ve tutku ile sezonun sonuna kadar mücadele edeceğiz.

(galeri haber resimlerini indir citroen-wrc-germany download pictures )

  1. Tänak / Järveoja (Toyota Yaris WRC) 3: 15: 29,8
  2. Meeke / Marshall (Toyota Yaris WRC) +20.8
  3. Latvala / Anttila (Toyota Yaris WRC) +36.0
  4. Neuville / Gilsoul (Hyundai i20 WRC) +58,5
  5. Sordo / Del Barrio (Hyundai i20 WRC) +1: 16.6
  6. Mikkelsen / Jaeger (Hyundai i20 WRC) +1: 46,2
  7. Ogier / Ingrassia (Citroën C3 WRC) +1: 56.3
  8. Lappi / Ferm (Citroën C3 WRC) +2: 02.2
  9. Greensmith / Edmondson (Ford Fiesta WRC) +6: 22,2

* FIA tarafından resmi sınıflandırmanın yayınlanmasına tabi

SÜRÜCÜLER DÜNYA ŞAMPİYONASI

  1. Ott Tänak – 205 puan
  2. Thierry Neuville – 172 puan
  3. Sébastien Ogier – 165 puan
  4. Kris Meeke – 80 puan
  5. Andreas Mikkelsen – 79 puan
  6. Elfyn Evans – 78 puan
  7. Jari-Matti Latvala – 74 puan
  8. Teemu Suninen – 70 puan
  9. Esapekka Lappi – 62 puan
  10. Dani Sordo – 62 puan 

ÜRETİCİLERİN DÜNYA ŞAMPİYONASI

  1. Hyundai WRT – 289 puan
  2. Toyota Gazoo Yarış – 281 puan
  3. Citroën Toplam WRT – 216 puan
  4. M-Sport Ford WRT – 168 puan

 

 

Diğer Haberler

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik zorlu mücadele 6 Eylül’de Bolu’da...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor. Şimdi de heyecan verici yeni...

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını motor, batarya ve platform paylaşımı...

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri değiştirdiği bu süreçte, patent savaşları...

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e kıyasla yüzde 25 artış anlamına...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar adedi elde edildiğini ve geçen...

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yılın ilk 6 aylık döneminde...