’OPET’se fark eder’’

Akaryakıt dağıtım sektörünün en değerli ve en güçlü markası OPET, 15 yıl aradan sonra yeniden işbirliği yaptığı Cem Yılmaz’ın başrolünde yer aldığı reklam filmi serisine başlıyor. OPET, rakiplerinden ayrılan güçlü ve farklı özelliklerini vurgulayan yeni bir sloganla tüketicisinin karşısına çıkıyor: “OPET’se Fark Eder…”

Müşteri memnuniyetindeki değişmeyen liderliği ile akaryakıt dağıtım sektörünün en değerli ve en güçlü markası olmaya devam eden OPET, yeni reklam filminde, sektörde rakiplerinden ayrılan güçlü ve farklı özelliklerini vurgulayan yeni bir sloganla tüketicinin karşısına çıkıyor. OPET’in 20 yıldan bu yana devam eden Temiz Tuvalet Kampanyası kapsamındaki temiz ve hijyenik tuvaletleri, zengin ürün çeşitliliği sunan ve tüketici ihtiyaçlarına göre oluşturulan Ultramarket’leri, kadın akaryakıt satış görevlisi istihdamı yaratan “Kadın Gücü Projesi” gibi öne çıkan özellikleri ‘’OPET’se fark eder’’ sloganıyla izleyiciyle buluşuyor. Reklam filmi serisi devamında, OPET’in üstün hizmet anlayışı kapsamında sunduğu ürün, hizmet ve sürdürülebilir sosyal sorumluluk projelerini de içerecek.

Reklam filminde, OPET’in marka yüzü olan Cem Yılmaz’ı OPET olmaya öykünen ve bir taraftan da OPET’i kendine rakip gören Farketmez Petrol’ün sahibi Faruk Etmez rolünde izliyoruz. Faruk Etmez ve istasyonundaki yegane çalışanı Necmi, OPET’in diğer akaryakıt markalarından farkını izleyiciyle birlikte keşfediyor. OPET’teki tüm gelişmeleri ilgiyle ve hatta uzağı gören teleskopuyla takip eden ikili, Farketmez Petrol’ün hizmet anlayışı ve tüm eksikliklerine rağmen sektörde değişim ve yeniliğin öncüsü olan OPET’e meydan okumayı da ihmal etmiyor.

Farketmez Petrol’ün sahibi Faruk Etmez ve Necmi’nin maceralarını sektöre gönderme yaparak esprili bir dille anlatan reklam filmlerinin senaristliğini ve yönetmenliğini Cem Yılmaz gerçekleştirdi.