AVIS 2025 Türkiye Tırmanma Şampiyonası’nın altıncı ayağı olan Mapfre Sigorta İstanbul Tırmanma Yarışı, İstanbul Otomobil Spor Kulübü (İSOK) tarafından...
PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), 26-28 Eylül tarihleri arasında düzenlenen 2025 Torino Otomobil Fuarı'na Piazza Castello'da (Via Garibaldi) bir stantla...
Stellantis Önümüzdeki 4 Yılda Tarihinin En Büyük Yatırım Hamlesini Hayata Geçirecek!
Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, ABD pazarındaki büyümesini...
Sınırları aşan teknolojilerle yollara çıkan iCAUR V23, i-AWD Akıllı Elektrikli Dört Çeker Sürüş Sistemi ile“Çölün Everest’i” olarak bilinenve birbirinden...
Dal suo lancio nel 2021 la Aygo X è, assieme alla berlina ‘senza la X’ da cui deriva, uno dei modelli Toyota di maggiore successo in Europa e in particolare in Italia.
Questo simpatico crossover di segmento A, oltre a numerosi importanti miglioramenti, porta ora il divertimento di guida e l’efficienza a un livello superiore, introducendo per la prima volta nel suo segmento la tecnologia full hybrid. I dettagli tecnici verranno forniti in vicinanza del lancio previsto per fine anno.
Nella presentazione ‘multimodello’ che la Casa giapponese ha organizzato a Bruxelles, è stato enfatizzato il fatto che – grazie alle caratteristiche dell’auto e alla sua efficiente tecnologia – Aygo X garantisce, con i suoi 86 g/km, le emissioni di CO2 più basse di qualsiasi altra auto non plug-in.
Aygo X e il suo clone sportivo GR Sport (che si aggiunge per la prima volta in questa famiglia) si riconoscono anche per un riuscito intervento sul frontale che, al pari di altre novità Toyota, abbandona ‘segni’ molto spigolosi e fin troppo evidenti a favore di un look più elegante e soprattutto più high-tech.
Va sottolineato che per ospitare il nuovo propulsore ibrido Toyota ha allungato lo sbalzo anteriore di 76 mm e questa modifica ha reso più armonico il frontale di Aygo, osservandolo di tre quarti ma anche lateralmente.
Stellantis Önümüzdeki 4 Yılda Tarihinin En Büyük Yatırım Hamlesini Hayata Geçirecek!
Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, ABD pazarındaki büyümesini sürdürülebilir hale getirmek için kolları...
BMW, Neue Klasse elektrikli ailesini hızlandırıyor. iX3’ün yakaladığı ivmenin ardından şirket, daha ulaşılabilir konumlanan ama yine de etkileyici bir menzil vaat eden i3 sedana...
Yarım asrı aşkın süredir düzenlenen uluslararası Yılın Otomobili seçimi, ilk kez 1964’te yapıldı. O günden bu yana yarışma, kalabalık pazarda yılın öne çıkan modellerini...
Volkswagen, Polonya’nın Września kentindeki tesisinin genişletileceğini resmen doğruladı; tamamen elektrikli Crafter’ın yeni nesli burada üretilecek. Saha için yeni bir karoseri atölyesi ve batarya deposu...
Volvo, İsveç’te elektrikli Volvo alanlara Vattenfall iş birliğiyle 25.000 km’ye kadar 1 yıl ücretsiz evde şarj sunuyor.
Volvo, İsveç’te elektrikli otomobil satışlarını hızlandırmak için yeni...
Tesla, Model Y ve Model 3’ün daha düşük maliyetli versiyonlarını piyasaya sürdü; etiket yaklaşık 5.000 dolar aşağı indi. Şirket, özellikle Çin kaynaklı sertleşen rekabetin...
Aptiv’in 8. nesil radarları, 4D algı ve yapay zekâ ile ADAS ve otonom sürüşte menzil, hassasiyet ve hava performansı artıyor. PULSE sensörü maliyeti düşürüyor.
Aptiv,...