The Hyundai Great British School Trip reopens bursary funding to help thousands of children access unforgettable experiences

®
Çok Okunanlar

Mazda Avrupa, EV sahipleri için bağlantılı hizmetlerini genişletiyor

Mazda Avrupa, elektrikli mobiliteye ve özellikle elektrikli araç sahipleri için kurgulanan modern bir dijital ekosisteme yatırımlarını artırıyor. Marka, sürücülerin...

Tesla, Avrupa EV pazarındaki benzersiz liderliğini sürdürebilecek mi?

Plug-in hibrit (PHEV) teslimatları artmaya devam ederken Tesla, Avrupa'nın en çok satan akülü elektrikli aracı (BEV) unvanını sessizce alıyor....

TAİD: Ağır Ticari Araç Pazarı, 2025’in ilk 9 ayında dengeli bir seyir izliyor

Ağır Ticari Araçlar Derneği (TAİD), 2025 yılının Ocak-Eylül dönemine ilişkin pazar verilerini ve sektörel gelişmeleri değerlendirdi.  TAİD verilerine göre, 2025’in...

İşte Dünya Basınında: Yine yaptı Toprak Razgatlıoğlu 2025 WorldSBK Dünya Şampiyonu!

Toprak Razgatlıoğlu, FIM Superbike Dünya Şampiyonası'nda BMW Motorrad Motorsport ile üst üste ikinci Dünya Şampiyonluğunu elde etti. +++ Şampiyonluk,...

Jaguar-LandRover dünya çapında üretime yeniden başladı…

JLR, 1 Eylül’deki siber saldırı sonrası 6 haftalık duruşu bitirip Halewood dahil dünya çapında üretime döndü. Range Rover üretim...

OSS Derneği, 2025’in Üçüncü Çeyreğini Değerlendirdi

Otomotiv satış sonrası pazarında yaşan 2024 yılındaki durağan seyir, 2025’in üçüncü çeyreğinde de gözlemlendi. 2025 yılının üçüncü çeyreğinde satış,...

Bugatti, tamamen elektrikliye geçmiyor: Tourbillon hibrit V16 ile sahnede

Mate Rimac, Bugatti’nin tamamen elektrikliye geçmeyeceğini söylüyor. 1.800 hp’lik hibrit V16 Tourbillon 2026’da üretimde; 250 adetlik seri şimdiden tükendi. Bugatti...

  • Two-thirds of UK parents (64%) say they struggle to afford school trips, leaving many children at risk of missing out on vital learning experiences that boost confidence, inclusion and wellbeing.
  • Hyundai Motor UK is tackling the issue head-on by reopening bursary funding through its Great British School Trip programme, ensuring cost is never the reason a child misses out.
  • Now entering its fourth year, the initiative has already enabled over 165,000 children to attend trips nationwide, with Hyundai aiming to raise that figure to more than 210,000 by the end of this academic year.

The cost-of-living crisis is leaving children at risk of missing out on vital school trips, according to a survey of parents, with almost two-thirds (64%) saying they struggle to pay for their child to attend. Hyundai is tackling this head-on by reopening bursary funding through its Great British School Trip programme, giving more children the chance to take part in experiences that might otherwise be out of reach.

Two in three parents (67%) admit they feel guilty when their child misses out because of money and 65% wish they could afford to send their children on more trips. Far from being a luxury, these experiences play a key role in enrichment and building children’s confidence and sense of inclusion: 94% of parents say trips have a positive impact on children’s wellbeing. Now entering its fourth year, The Hyundai Great British School Trip will continue to ensure cost is never the reason a child misses out.

REGIONAL RANKING: PERCENTAGE OF PARENTS STRUGGLING TO AFFORD SCHOOL TRIPS

1. Sunderland – 89%
2. Coventry – 75%
3. Birmingham – 74%
4. Manchester – 72%
5. Sheffield – 71%
6. Cambridge – 70%
7. Norwich – 70 %
8. Southampton – 69%
9. Liverpool – 67%
10. Edinburgh – 67%
11. Leicester – 65%
12. Newcastle – 65%
13. Leeds – 63%
14. London – 62%
15. Belfast – 61%

Children in some areas of the UK are being impacted harder than others. In Sunderland, almost nine in ten parents (89%) are struggling to pay for trips, with Coventry (75%) and Birmingham (74%) following close behind. Across the wider ranking, major cities including Manchester, Sheffield, Liverpool, London and Edinburgh all appear: it’s clear this is a nationwide issue to be addressed.

Since its inception in 2022, The Hyundai Great British School Trip has enabled more than 165,000 children to go on school trips across the UK. As bursary applications reopen for Year 4, Hyundai is aiming to take that total to over 210,000 by the end of this academic year.

Ashley Andrew, President of Hyundai Motor & Genesis UK, said, “School trips shouldn’t be a luxury, but for many families across the UK that’s exactly what they’ve become. So many of us remember the buzz of going on a school trip and carry those fond memories well into adulthood. Too many children today are missing out, which is why the Hyundai Great British School Trip bursaries exist: to remove the barriers and give every child the chance to share in those experiences.”

To find out more about the programme and how to apply for support, visit: https://greatbritishschooltrip.com/bursary/?utm_source=hyundai&utm_medium=referral&utm_campaign=hyu3&utm_content=press-release-jan25

Automobile Magazine-UK

Diğer Haberler

Tesla, Avrupa EV pazarındaki benzersiz liderliğini sürdürebilecek mi?

Plug-in hibrit (PHEV) teslimatları artmaya devam ederken Tesla, Avrupa'nın en çok satan akülü elektrikli aracı (BEV) unvanını sessizce alıyor. Peki yerli rakiplerin yetişmesi için...

Stellantis ABD’de Sürdürülebilir Büyüme için 13 Milyar Dolarlık Yatırım Yapacak

Stellantis Önümüzdeki 4 Yılda Tarihinin En Büyük Yatırım Hamlesini Hayata Geçirecek! Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, ABD pazarındaki büyümesini sürdürülebilir hale getirmek için kolları...

BMW, Neue Klasse elektrikli ailesini hızlandırıyor

BMW, Neue Klasse elektrikli ailesini hızlandırıyor. iX3’ün yakaladığı ivmenin ardından şirket, daha ulaşılabilir konumlanan ama yine de etkileyici bir menzil vaat eden i3 sedana...

Yılın Otomobili 2026 adayları: jüri süreci ve Brüksel’de final

Yarım asrı aşkın süredir düzenlenen uluslararası Yılın Otomobili seçimi, ilk kez 1964’te yapıldı. O günden bu yana yarışma, kalabalık pazarda yılın öne çıkan modellerini...

Volkswagen, Września’daki tesisi yeni nesil elektrikli Crafter için büyütüyor

Volkswagen, Polonya’nın Września kentindeki tesisinin genişletileceğini resmen doğruladı; tamamen elektrikli Crafter’ın yeni nesli burada üretilecek. Saha için yeni bir karoseri atölyesi ve batarya deposu...

Volvo, İsveç’te elektrikli otomobil alanlara 1 yıl ücretsiz evde şarj sunuyor

Volvo, İsveç’te elektrikli Volvo alanlara Vattenfall iş birliğiyle 25.000 km’ye kadar 1 yıl ücretsiz evde şarj sunuyor. Volvo, İsveç’te elektrikli otomobil satışlarını hızlandırmak için yeni...

Tesla, Model Y ve Model 3’ün daha ucuz versiyonlarını tanıttı: 516 km menzil

Tesla, Model Y ve Model 3’ün daha düşük maliyetli versiyonlarını piyasaya sürdü; etiket yaklaşık 5.000 dolar aşağı indi. Şirket, özellikle Çin kaynaklı sertleşen rekabetin...