Salvini, ‘Mimit e Mef stanno lavorando sulle accise, non so se oggi in Cdm’

®
Çok Okunanlar

Nissan ve Chery, Sunderland için anlaşmayı değerlendiriyor

İki üretici, İngiltere'nin Sunderland kentindeki Nissan fabrikasının geleceği etrafında bir değişim döngüsü başlatan bağlayıcı olmayan bir mutabakat zaptı imzaladı....

Coyote inşaat sektöründe araç hırsızlıklarında patlama konusunda uyardı

Sürücülerle bağlantılı hizmetler uzmanı, en son barometresinde inşaat ve bayındırlık işleri sektöründe makine hırsızlıklarında keskin bir artış olduğunu bildiriyor....

Russell 2027 için doğruladı: Mercedes’te Verstappen’e yer yok

Resmi duyuru Red Bull Ring kadar erken gelebilir. Türbülansı durdurun, çünkü kazanılacak iki Dünya Şampiyonası var ve Ferrari bu...

BMW M5 ve M2 CS: 2026 Pekin Otomobil Fuarı’ndaki haberler

2026 Pekin Otomobil Fuarı'nda tanıtılan, 700 HP'nin üzerinde hibrit BMW M5'i ve pistlere yönelik hafif BMW M2 CS'yi keşfedin.2026...

Alesi: “Leclerc ile benim aramdaki karşılaştırma geçerli değil”

Dünya şampiyonluğu olmadan Ferrari'ye adanmış bir hayat 1989 ve 1990 yılları arasında Tyrrell'de geçirdiği iki yıllık dönemin ardından Jean...

Vasseur tartışmayı hoş karşılamıyor ancak Mercedes’i kızdırıyor: “Onlar için işler her zaman iyi gidiyor…”

Russell vakası Ferrari takım patronu Fred Vasseur, sıralama turlarının sonunda belli bir adil oyun sergiledi ve Max Verstappen'in pistten...

Leapmotor D19: Pekin’i şaşırtan yeni lüks elektrikli SUV

Pekin'de tanıtılan yeni lüks elektrikli SUV Leapmotor D19 ile tanışın. 724 HP'ye kadar güç, 720 km menzil ve teknolojik...

“Oggi c’è Consiglio dei Ministri
alle 17.00 e sulle accise ci stanno lavorando il Mimit e il Mef,
non il ministro Salvini”. Lo ha riferito Matteo Salvini,
intervistato all’apertura di LetExpo a Verona. “Non voglio
portare via il lavoro agi altri – ha aggiunto – e dare
informazioni inesatte. Non so se le decisioni verranno prese
oggi o domani, ma tutti i ministri competenti ci stanno
lavorando”. “Stavo messaggiando – ha proseguito Salvini – per
avere gli ultimi aggiornamenti con Giancarlo Giorgetti, che è in
riunione a Bruxelles in questi minuti e ovviamente sta seguendo
i dossier economici. Ero in contatto anche col ministro Urso,
che ha meritoriamente riunito il tavolo per bloccare alla radice
la speculazione che in questi giorni abbiamo toccato, e non mi
riferisco ai benzinai”, ha puntualizzato.

   
Per Salvini “il problema non saranno i benzinai, che sono
solo l’ultimo miglio e che anzi fanno un lavoro enorme e
prezioso; il problema sta a monte, e penso a qualche compagnia
petrolifera che è molto veloce ad aumentare i prezzi a poche ore
dallo scoppio di una crisi e non è altrettanto rapida a ridurre
i prezzi quando le crisi rientrano. Quindi è su questo fronte
che che il governo si sta impegnando”, ha concluso.

   

Automobile Magazine – Italia