Mercato minicar cresce del 24% all’anno, +59% le elettriche

®
Çok Okunanlar

JP Performance ve LIQUI MOLY işbirliğine başlıyor

YouTube'da 2,6 milyondan fazla abonesiyle herhalde Almanca konuşulan bölgelerin en büyük ve en ünlü otomobil influencer'ı: Ruhrpott'tan Jean Pierre...

Ford, motor üretmek için Hindistan’a 370 milyon dolar yatırım yaptı

Ford Motor Company, Hindistan'daki üretimi canlandırmak için 32.5 milyar rupi, yani yaklaşık 366 milyon dolar yatırım yapacak ve güneydeki...

PEUGEOT, 2008, 3008, 5008, E-208, E-308, 408 kasım ayı kampanyası

Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu kasım ayı kampanyasını başlattı....

Yeni Tesla Model Y, Lara Barut Collection’da Tanıtıldı

Elektrikli mobilite alanının öncü markalarından Tesla, yeni nesil SUV modeli Y’yi Lara Barut Collection’da otomobil tutkunlarıyla buluşturdu.  31 Ekim –...

Uber, İstanbul’da yeni bir merkez açmaya hazır…

200 milyon doların üzerinde yatırım planlanıyor...Uber, ESMA Sultan Yalısı'nda düzenlenen Uber Türkiye Küresel Teknoloji Geliştirme ve Yazılım Merkezi'nin açılışı...

Renault ve Geely arasındaki küresel ittifakta bir adım daha

Volvo'yu satın alan Çinli üretici, Renault Brezilya'nın %26,4'ünü aldı. Halihazırda Volvo'nun sahibi olan Çinli dev Geely Holding Group, Renault Grubu ile Renault do Brasil'in %26,4 hissesini satın...

EV Charge Show 2025 WAT Mobilite, Türkiye elektrikli mobilite sektöründe

Koç Topluluğu bünyesinde faaliyet gösteren WAT Mobilite, Türkiye elektrikli mobilite sektöründe bir ilk olan şarj istasyon tesisi WAT Şarj...

Il mercato italiano delle minicar è
cresciuto a un tasso annuale medio del 24% negli ultimi due
anni. Il segmento del `light quadricycles`, a cui appartiene
Mole Urbana, rappresenta quasi l’80% del mercato e costituisce
il principale motore di questa espansione. La spinta primaria
arriva dai modelli elettrici, che registrano una crescita negli
ultimi due anni del +59%. Lo dice uno studio di Porsche
Consulting, reso noto in occasione dell’inaugurazione della
fabbrica di Mole Urbana. La domanda è guidata soprattutto dai
clienti privati (oltre 85% del mercato), mentre il B2B rimane
stabile. L’acquirente di questa categoria di prodotto sono
teenager, famiglie che vogliono viaggiare in più di due persone,
manager e clienti business alla ricerca di mobilità urbana
efficiente e sostenibile. Il cliente target di questo settore
cerca un prodotto che presenti standard di mercato adeguati e
allo stesso tempo confort, sicurezza e personalizzazione nel
design abbinati a un servizio post-vendita digitale rapido e
soluzioni di ricondizionamento e sostituzione dei veicoli
efficienti. “La mobilità è in profonda trasformazione: non è
più la performance a guidare le scelte d’acquisto ma
l’esperienza che si genera durante il loro utilizzo” ha detto
dal palco Daniele Napoleoni, associate partner Porsche
Consulting. ” I sistemi di sicurezza (Adas), la connettività,
il design del veicolo e il comfort degli interni sono i
principali fattori di competitività tra i diversi brand. Mole
Urbana, nel segmento delle microcar, abbraccia i nuovi paradigmi
della mobilità con una filiera di produzione italiana” ha
concluso il manager della società di consulenza affiliata al
noto brand automobilistico.
   

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

OPET Yönetim Kurulu Kurucu Üyesi Nurten Öztürk

Tertemiz Yarınlar Okullardan Başlar Projesi için Antalya’da büyük buluşma MEB ve OPET işbirliği ile 2022’de hayata geçirilen “Tertemiz Yarınlar Okullardan Başlar” Projesi’nin bu yılki bilgilendirme...

Levent Çakıroğlu, otomotiv sektöründeki güçlü yatırımlarına dikkat çekti

Koç Holding CEO’su Levent Çakıroğlu, “Türkiye’nin en büyük sanayi ve hizmetler topluluğu olarak ülkemizin ihracatının yüzde 7’sinden fazlasını gerçekleştiriyor, yurt dışında 130’u aşkın üretim tesisi...

Hyundai 50,000 NVIDIA Blackwell GPU’yu entegre edecek

Hyundai Motor Group ve NVIDIA, otonom mobiliteye, akıllı fabrikalara ve robot teknolojisine güç sağlamayı amaçlayan, NVIDIA Blackwell yapay zeka altyapısına dayalı bir yapay zeka...

PEUGEOT, 2008, 3008, 5008, E-208, E-308, 408 kasım ayı kampanyası

Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu kasım ayı kampanyasını başlattı. Segmentlerinde hep bir adım önde...

IVECO’dan Anadolu Yakası’na Güçlü Çıkartma

Dünyanın önde gelen ticari araç üreticilerinden IVECO, Türkiye pazarındaki etkili büyümesini ve hizmet ağını genişletme hedeflerini, sektörün deneyimli lojistik firmalarından HASER MOTORLU TAŞITLAR ile...

JP Performance ve LIQUI MOLY işbirliğine başlıyor

YouTube'da 2,6 milyondan fazla abonesiyle herhalde Almanca konuşulan bölgelerin en büyük ve en ünlü otomobil influencer'ı: Ruhrpott'tan Jean Pierre Kraemer, JP Performance kanalıyla neredeyse...

Bosch, Motosiklet ABS güvenliğinde otuzuncu yılını kutluyor

Milano, İtalya – Otuz yıl önce Bosch, ilk seri üretim motosiklet ABS sistemini piyasaya sunarak motosiklet sürücü güvenliğinin evriminde önemli bir dönüm noktasına imza...