Hyundai Santa Fe Plug-in Hybrid si rinnova per il 2026

®
Çok Okunanlar

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 62,12 dolar

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 62,12 dolardan işlem görüyor. Dün 63,79 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 62,33...

İngiltere, elektrikli araçlar için mil başına ödeme geleceğini belirliyor

Birleşik Krallık, elektrikli ve hibrit  araçlar için mil başına vergilendirmeye geçişi onayladı. Maliye Bakanı Rachel Reeves, Sonbahar Bütçesi'nde, eVED olarak bilinen  Elektrikli...

Rusya Federasyonu için Tenet T7 Crossover

Rusya Federasyonu için Tenet T7 crossover'ın dört tekerlekten çekişli versiyonu resmi olarak fotoğraflandı. Rus markası TENET, T7 crossover serisini...

Çin’de Kasım ayında otomobil satışları yıllık bazda %8,5 oranında azaldı

Kasım ayında Çin'de otomobil satışları yıllık bazda %8,5 azalarak 2,24 milyon araçta gerçekleşti. Bu, Ekim ayındaki -%0,8'den sonra üst...

Defender Dakar’a meydan okuyor…

Defender, motor sporunda yeni bir sayfa başlatıyor: Defender Rally bölümü, markanın Ocak 2026'da ilk kez Dakar'a başlayacağı Defender Dakar...

Renault Group ve Ford, Avrupa’da stratejik bir ortaklık kurdu

Renault Group ve Ford, Renault Group’un Ampere platformunu temel alan iki yeni Ford marka elektrikli binek aracı geliştirmek üzere...

PEUGEOT, Tofaş Fabrikası’nda yeni Expert Traveller’ın üretimine başladı

Otomotiv dünyasının önde gelen markası PEUGEOT, hafif ticari araç ürün gamıyla Türkiye’de kullanıcılara yenikler sunmaya devam ediyor. Bu kapsamda...

Hyundai introduce in Italia il model year 2026 di Santa Fe Plug-in Hybrid, per un aggiornamento che porta con sé un miglioramento in termini di prestazioni, tecnologia e possibilità di personalizzazione, senza variazioni di listino. L’evoluzione segue quella già applicata alla versione full-hybrid e la principale novità riguarda il sistema ibrido ricaricabile, che passa da 253 a 288 CV complessivi.     Il powertrain è basato sul motore 1.6 T-GDi abbinato a un motore elettrico e al cambio automatico a 6 rapporti. La trazione integrale 4WD è di serie e l’incremento prestazionale punta a garantire una guida più fluida, reattiva ed efficiente.     Sul fronte tecnologico debutta la Digital Key 2.0, disponibile con i pacchetti Bose & Tech e Calligraphy. Grazie alla tecnologia Nfc, permette di aprire, chiudere e avviare il veicolo tramite smartphone o smartwatch compatibili, oltre a condividere la chiave digitale con un massimo di 15 utenti.     Novità anche negli interni, con le nuove varianti cromatiche in pelle Nappa Pecan Brown e Forest Green, che si affiancano alla Black Ink e sono abbinate al pacchetto Calligraphy. La gamma My26 mantiene però la precedente articolazione degli allestimenti. La versione Business, proposta a 5 o 7 posti, dotata di trazione integrale 4WD, a partire da 55.800 euro.     Al vertice si colloca l’allestimento XClass, da 60.550 euro nella configurazione a 5 posti, con cerchi da 20″, sedili anteriori ventilati a regolazione elettrica, sedili posteriori riscaldabili e un pacchetto di Adas più completo, tra cui Blind-Spot Collision Avoidance, frenata automatica evoluta con funzione Turning, Blind-Spot View Monitor e Highway Driving Assist 2 con assistenza al cambio di corsia.     Sono disponibili anche due pacchetti dedicati, ovvero il Bose & Tech Pack, che aggiunge impianto audio Bose, Head-Up Display, Digital Key 2.0 e sedile guidatore con memory, oltre al Calligraphy Pack, che rappresenta la proposta più esclusiva grazie a elementi estetici specifici, Premium Relaxation Seats, cassetto UV-C, maniglia a scomparsa sul montante C e interni in Nappa nelle tre varianti cromatiche.    

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

Binek Araçları Aratmayan Donanımlarıyla Yerli Üretim Opel Zafira ve Vivaro

Alman otomobil üreticisi Opel, hafif ticari ürün gamını yerli üretime geçişle daha da güçlendirmeye devam ediyor. Bu kapsamda markanın iddialı ticari modelleri Zafira ve...

Ferrari’nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica

Ferrari'nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica, markanın tarihinde önemli bir anı temsil ediyor. Maranello, içten yanmalı motorlara onlarca yıl taptıktan sonra, Ferrari'yi heyecan verici...

VW ID.3, 160,000 km testinde pil kapasitesinin %91’ini korudu

Avrupa'nın en büyük otomotiv kulübünün dört yıllık dayanıklılık testi, Volkswagen ID.3'ün bataryasının dikkat çekici derecede dayanıklı olduğunu ortaya koydu. Bu durum, elektrikli araçların ömrüyle...

Renault CEO’sundan Avrupa’da Çin’in elektrikli araç hakimiyetine karşı öneri

Renault CEO'su, Avrupa'da elektrikli araçların daha uygun fiyatlı olmasını sağlamak için yeni bir 'E-Araba' kategorisi ve düzenleyici reformlar savunuyor. Bu sayede artan maliyetler ve...

İngiltere, elektrikli araçlar için mil başına ödeme geleceğini belirliyor

Birleşik Krallık, elektrikli ve hibrit  araçlar için mil başına vergilendirmeye geçişi onayladı. Maliye Bakanı Rachel Reeves, Sonbahar Bütçesi'nde, eVED olarak bilinen  Elektrikli Araç ÖTV'sinin Nisan 2028'de başlayacağını duyurdu.  Elektrikli...

BAE’de kişiye özel ultra lüks otomobil patlaması

BAE'nin ultra lüks otomobil pazarı, zengin genç alıcılar ve profesyonel kadınlar giderek daha fazla kişiselleştirilmiş araçlar talep ettikçe hızla gelişiyor. Küresel çevre dostu eğilimlere...

YEO Teknoloji Reap Battery fabrikası üretime başladı

Yıllık 5 GWh kapasiteye sahip enerji depolama sistemleri üretecek olan YEO Teknoloji, tüm dünyaya İstanbul’dan ihracat yapacak. Reap Battery tesisi, enerji depolamanın yanı sıra...