F1: Barcellona prepara la ‘tribuna Alonso’, ‘2026 anno speciale’

®
Çok Okunanlar

Stellantis: Antonio Filosa baştan çıkarma operasyonuna Fransa’da devam ediyor

Antonio Filosa, Stellantis'in başına atanmasından bu yana Fransız basınında yaptığı ilk önemli konuşmasında bir güvence...

Ayumu Iwasa, Avusturya’da Racing Bulls ile 1. antrenmanda. İşte tüm çaylaklar

Bazı çaylakların 'tekrar'ı Barselona'daki son GP'de, FP1 sırasında pistte en az yedi çaylak görüldü; bu, kural gereği tüm takımların,...

Cosmobilis, En Voiture Simone’u Ornikar’a satıyor

Cosmobilis artık En Voiture Simone'un sahibi değil. Jean-Louis Mosca'nın başkanlığını yaptığı grup, 2 Haziran 2026...

BYD, Fransa’daki ağının genişlemesini hızlandırıyor

BYD, 2024 yılında Fransa pazarına gelişinden bu yana ağını, çoğu önemli bir bölgesel varlığa sahip...

Avusturya’nın 1. antrenman seansında Leclerc pitte, Beganoviç pistte olacak

Ferrari, Beganoviç'e hâlâ yer veriyor Dino Beganoviç, Barselona'daki son varlığının devamı olarak Red Bull Ring'deki Avusturya Grand Prix'sinin 1....

Volvo Buses Avustralya’da körüklü e-otobüsü piyasaya sürüyor

BZL Electric Belden kırmalı aracın gelişi, Avustralya'nın büyük şehirlerinin yüksek kapasiteli elektrikli ulaşımı artırmaya hazır olup olmadığını test ediyor...

FIA, Barcelona’nın ardından Hamilton’ın Ferrari’sinin arka fren sistemini kontrol etti

Ülke Haber Kategorileri Automobile Magazine , 2026-06-26 02:55:00 , automobilemagazine.com.tr Source link

A Barcellona torna la ‘tribuna
Alonso’. Dopo i fasti della Marea blu quando il pilota di Oviedo
aveva reso la formula 1 popolare in Spagna, il circuito del
Montmelò ha annunciato che per il gp del 2026 in programma a
giugno ha destinato un’area degli spalti (la tribuna N con vista
sulla veloce curva 9, già in vendita i biglietti con kit del
tifoso) proprio per celebrare il campione di casa. “Sarà
speciale, è un anno importante per la mia carriera sportiva,
stiamo pensando di fare qualcosa di più grande – ha detto ad As
Alonso, a 44 anni alla guida della Aston Martin – il 2026 è un
anno da festeggiare insieme ai tifosi di Barcellona. È un
circuito che mi ha visto crescere come pilota e dove abbiamo
riunito la Marea Blu a suo tempo, poi l’abbiamo trasformata in
Rossa durante l’era Ferrari. Abbiamo stretto un legame con i
tifosi in Spagna e nel 2026, poiché sarà una stagione importante
per la mia carriera agonistica, nel caso fosse l’ultima, stiamo
pensando di rendere Barcellona un weekend speciale per la
Spagna”.
   

ITALIA