Cristiano Fiorio alla guida del marketing di Maserati

®
Çok Okunanlar

Elektrikli araç sahipleri artık Yandex Maps ile araçlarına uygun şarj istasyonları

Yandex Maps, Türkiye'deki elektrikli araç (EV) sahiplerine yönelik yeni bir özelliğini kullanıma sundu. Bu özellik sayesinde araç sahipleri araçlarının...

Test Sürüşü: Hyundai TUCSON Hibrit 1.6 T-GDI 215 PS Elite HEV 4×2 AT

Yeni Hyundai TUCSON Hybrid 1.6 T-GDI 215 PS Elite HEV 4x2 AT versiyonunun uzun yol ve kilometrelerdeki test sürüşünü...

TOBFED Olağan Genel Kurulu ve Sektörel Paylaşım Toplantısı

Türkiye Araç Satış Sonrası Hizmetler sektörü, TOBFED 5’inci Olağan Genel Kurulu ve Sektörel Paylaşım Toplantısı kapsamında bir araya geldi....

Toyota RAV4 modellerinde karşılaşılan sorunlar…

Toyota RAV4’ün beşinci nesli 2019 yılında piyasaya sürüldüğünde, büyük tasarım ve altyapı değişiklikleriyle dikkat çekti. Ancak bu yenilikler bazı...

JAECOO’dan Aralık Ayına Özel 1 Milyon TL’ye Varan Cazip Kredi

Premium off-road SUV markası JAECOO, aralık ayında sunduğu cazip satın alım fırsatlarıyla dikkatleri üzerine çekmeye devam ediyor. Bu kapsamda...

Opel’in En Hızlı Elektriklisi Mokka GSE Şubat’ta Türkiye’de

Alman otomobil üreticisi Opel,iddialı SUV modeli Mokka’nınözel GSE teknolojisine ve ralli tasarımına sahipyüzde 100 elektrikli yeni performans versiyonu Mokka...

TOSFED İstanbul Park’ta Yağmur Altında Son Tango

2025 Türkiye Pist Şampiyonası beşinci ayak yarışları, Spor Toto, AVIS, Tuzla Belediyesi ve Salados katkılarıyla 29-30 Kasım tarihlerinde TOSFED...

 Maserati ha affidato a Cristiano Fiorio la responsabilità del marketing, incarico che si aggiunge al ruolo di general manager di Bottegafuoriserie, la nuova struttura creativa che unisce l’eccellenza del marchio del Tridente con quella di Alfa Romeo. Nel nuovo posizionamento riporterà a Santo Ficili, CEO di Alfa Romeo e Coo di Maserati.     Fiorio subentra a Giovanni Perosino, che lascia l’azienda per intraprendere nuove opportunità. Torinese, classe 1972, negli ultimi mesi Fiorio è stato impegnato nella definizione e nel lancio di Bottegafuoriserie, hub dedicato alla personalizzazione, alle produzioni few-off e ai progetti speciali. Nell’ultimo anno ha ricoperto anche il ruolo di responsabile marketing e comunicazione di Alfa Romeo.     Entrato in Alfa Romeo nel 2021, Fiorio ha inizialmente guidato il progetto Formula 1. Tra i progetti seguiti, anche quello di 33 Stradale, che ha segnato il ritorno del brand alle vetture custom-built dopo oltre cinquant’anni. In precedenza, nel gruppo Fca, ha ricoperto ruoli apicali nelle attività di comunicazione, pubblicità, digitale ed eventi per tutti i marchi dell’allora costruttore italo-americano. È inoltre membro del Consiglio di Amministrazione del gruppo Basicnet.     “Siamo lieti di accogliere Cristiano nel team Maserati – ha commentato Santo Ficili – mentre continuiamo a rafforzare il posizionamento globale del Tridente entrando nel 111° anno della nostra storia”.     

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

Scottish Car of the Year Ödülleri’nde ‘En İyi Aile Aracı’

Scottish Car of the Year Ödülleri’nde ‘En İyi Aile Aracı’ Ünvanı JAECOO 7’nin! Yenilikçi tasarım diline sahip modelleri ile kısa sürede dikkatleri üzerine çeken...

Toyota RAV4 modellerinde karşılaşılan sorunlar…

Toyota RAV4’ün beşinci nesli 2019 yılında piyasaya sürüldüğünde, büyük tasarım ve altyapı değişiklikleriyle dikkat çekti. Ancak bu yenilikler bazı ilk hataları da beraberinde getirdi....

Test Sürüşü: Hyundai TUCSON Hibrit 1.6 T-GDI 215 PS Elite HEV 4×2 AT

Yeni Hyundai TUCSON Hybrid 1.6 T-GDI 215 PS Elite HEV 4x2 AT versiyonunun uzun yol ve kilometrelerdeki test sürüşünü gerçekleştirdik. TUCSON'un iç mekanı, etkileyici...

2025 Ralli Sezonu Kocaeli’de Sona Eriyor…

2025 Türkiye Ralli Şampiyonası’nın 7. ve son yarışı olan 42. Kocaeli Büyükşehir Rallisi, 05-07 Aralık tarihleri arasında Kocaeli Otomobil Spor Kulübü tarafından düzenleniyor. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi,...

JAECOO’dan Aralık Ayına Özel 1 Milyon TL’ye Varan Cazip Kredi

Premium off-road SUV markası JAECOO, aralık ayında sunduğu cazip satın alım fırsatlarıyla dikkatleri üzerine çekmeye devam ediyor. Bu kapsamda benzersiz arazi performansı ve gelişmiş...

“Uzun Menzil” versiyonunu Türkiye’de 1 milyon 704 binTL fiyat ile

Otomotiv dünyasının, ismi konforla özdeşleşen markası Citroën, yeni ë-C3 Aircross modelinin 54 kWh batarya kapasitesi ile WLTP verilerine göre ortalama 399 km menzil sunan...

Petlas’tan motorsporları Tosfed’e destek devam ediyor

“Türkiye lastik sektörünün lider markası Petlas, bu yıl 7’ncisi başarıyla tamamlanan ‘TOSFED Yıldızını Arıyor’ projesiyle motor sporlarına olan güçlü desteğini bir kez daha gösterdi....