Cimmino sarà nuovo direttore del brand Volkswagen in Italia

®
Çok Okunanlar

Togg premium segmente giriyor: çift motor, 4 saniyede hızlanma ve benzersiz tasarım

Çift motorlu Türk elektrikli otomobilleri Togg T10X ve T10F 4More'un satışına başlandı. Türk üretici Togg, elektrikli araçlarının yeni versiyonları...

MG, İngiltere’deki varlığını daha da güçlendiriyor

MG Motor UK, Daventry, Northamptonshire'da son teknolojiye sahip bir depolama ve parça dağıtım merkezi açarak Birleşik Krallık'taki varlığını daha...

Bosch, Motosiklet ABS güvenliğinde otuzuncu yılını kutluyor

Milano, İtalya – Otuz yıl önce Bosch, ilk seri üretim motosiklet ABS sistemini piyasaya sunarak motosiklet sürücü güvenliğinin evriminde...

BYD, bir yıl içinde toplamda 200 binden fazla aracını geri çağırdı

Çinli elektrikli araç devi BYD, tarihinin en büyük geri çağırma kararını 2 hafta önce aldı. Şirket, tasarım kusurları ve...

Hyundai 50,000 NVIDIA Blackwell GPU’yu entegre edecek

Hyundai Motor Group ve NVIDIA, otonom mobiliteye, akıllı fabrikalara ve robot teknolojisine güç sağlamayı amaçlayan, NVIDIA Blackwell yapay zeka...

ALC Lojistik, Renault Trucks ile uzun yıllara dayanan iş birliğini yeni araç yatırımları

Faaliyete başladığı günden bu yana Renault Trucks araçları kullanan ALC Lojistik, 10 adet T480 çekiciyi daha bünyesine katarak filosundaki...

Nissan Türkiye’den Efsane Kasım Kampanyaları

Nissan Türkiye, 2025 model yılı araçlarında rekabetçi fiyatlar, sıfır faizli kredi ve nakit alım destekleriyle Kasım ayında da müşterilerine...

Giro di poltrone all’interno di Volkswagen Group Italia con nuove responsabilità che avranno effetto dal prossimo primo novembre. Il direttore Škoda Francesco Cimmino sarà il nuovo brand manager della marca Volkswagen, posizione in cui riferirà direttamente a Christoph Aringer, amministratore delegato di Volkswagen Group Italia.
    Cimmino prende il posto di Andrea Alessi che concluderà il proprio percorso in Volkswagen Group Italia dopo aver guidato la marca Volkswagen per 13 anni con – si legge nella nota “una visione strategica e passione e una profonda conoscenza del mercato, della Rete di vendita e delle loro dinamiche, contribuendo in modo decisivo al consolidamento del brand in Italia”.
    57 anni, Cimmino è laureato in ingegneria aeronautica e ha iniziato la propria carriera nell’allora Gruppo Fiat, dove ha svolto diversi incarichi manageriali prima nell’ambito industriale e poi in quello commerciale, sino ad arrivare alla direzione del brand Alfa Romeo.
    Entrato in Volkswagen Group Italia nel 2010 con il ruolo di direttore marketing della marca Volkswagen, è diventato direttore di Škoda dall’aprile 2014. Dopo il successo raggiunto alla guida del brand, confermato da 11 anni di continua crescita in termini di vendite e quota di mercato, avrà ora il compito di dare continuità alle performance di Volkswagen e consolidarne il posizionamento.
    La direzione della marca Škoda passa ad Andrea Calcagni che dall’inizio del 2025 – dopo essere stato per 3 anni alla guida del brand Volkswagen in Volkswagen Group Japan – direttore di Volkswagen Veicoli Commerciali. Laureato in marketing, 47 anni, Calcagni ha cominciato il proprio percorso in Volkswagen Group Italia nel 2010, ricoprendo ruoli di crescente responsabilità nella marca Volkswagen, in qualità di direttore marketing prima e vendite successivamente. Conseguentemente Lorenzo Megoli – attualmente direttore network strategy del brand Volkswagen – assume la direzione di Volkswagen Veicoli Commerciali. Ha 46 anni, è laureato in business administration e titolare di un master in marketing e vanta oltre vent’anni di esperienza nel settore automotive, maturata interamente in Volkswagen Group Italia. 
   

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

OPET Yönetim Kurulu Kurucu Üyesi Nurten Öztürk

Tertemiz Yarınlar Okullardan Başlar Projesi için Antalya’da büyük buluşma MEB ve OPET işbirliği ile 2022’de hayata geçirilen “Tertemiz Yarınlar Okullardan Başlar” Projesi’nin bu yılki bilgilendirme...

Levent Çakıroğlu, otomotiv sektöründeki güçlü yatırımlarına dikkat çekti

Koç Holding CEO’su Levent Çakıroğlu, “Türkiye’nin en büyük sanayi ve hizmetler topluluğu olarak ülkemizin ihracatının yüzde 7’sinden fazlasını gerçekleştiriyor, yurt dışında 130’u aşkın üretim tesisi...

Hyundai 50,000 NVIDIA Blackwell GPU’yu entegre edecek

Hyundai Motor Group ve NVIDIA, otonom mobiliteye, akıllı fabrikalara ve robot teknolojisine güç sağlamayı amaçlayan, NVIDIA Blackwell yapay zeka altyapısına dayalı bir yapay zeka...

PEUGEOT, 2008, 3008, 5008, E-208, E-308, 408 kasım ayı kampanyası

Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu kasım ayı kampanyasını başlattı. Segmentlerinde hep bir adım önde...

IVECO’dan Anadolu Yakası’na Güçlü Çıkartma

Dünyanın önde gelen ticari araç üreticilerinden IVECO, Türkiye pazarındaki etkili büyümesini ve hizmet ağını genişletme hedeflerini, sektörün deneyimli lojistik firmalarından HASER MOTORLU TAŞITLAR ile...

JP Performance ve LIQUI MOLY işbirliğine başlıyor

YouTube'da 2,6 milyondan fazla abonesiyle herhalde Almanca konuşulan bölgelerin en büyük ve en ünlü otomobil influencer'ı: Ruhrpott'tan Jean Pierre Kraemer, JP Performance kanalıyla neredeyse...

Bosch, Motosiklet ABS güvenliğinde otuzuncu yılını kutluyor

Milano, İtalya – Otuz yıl önce Bosch, ilk seri üretim motosiklet ABS sistemini piyasaya sunarak motosiklet sürücü güvenliğinin evriminde önemli bir dönüm noktasına imza...