Bruno (Stellantis), a mercato auto serve doppio intervento

®
Çok Okunanlar

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 62,12 dolar

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 62,12 dolardan işlem görüyor. Dün 63,79 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 62,33...

Rusya Federasyonu için Tenet T7 Crossover

Rusya Federasyonu için Tenet T7 crossover'ın dört tekerlekten çekişli versiyonu resmi olarak fotoğraflandı. Rus markası TENET, T7 crossover serisini...

PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu aralık ayı kampanyası

Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu aralık ayı kampanyasını başlattı....

Renault Group ve Ford, Avrupa’da stratejik bir ortaklık kurdu

Renault Group ve Ford, Renault Group’un Ampere platformunu temel alan iki yeni Ford marka elektrikli binek aracı geliştirmek üzere...

Seat, Martorell’de batarya montaj fabrikasını açtı

Seat ve Cupra, Martorell'de batarya sistemi montaj tesislerini açtı. Burada, İspanya'da üretilen Volkswagen Grubu'nun elektrikli kompakt otomobilleri için yılda...

Rusların hayali gerçekleşti: Rusya’da etkileyici özelliklere sahip yerli bir SUV satın alabilirsiniz

Güncellenmiş LADA NIVA Travel, bayilere "canlı" partiler halinde ulaşmaya başladı: St. Petersburg'da ilk araçlar Alarm-Motors LADA salonunda ortaya çıktı....

İngiltere, elektrikli araçlar için mil başına ödeme geleceğini belirliyor

Birleşik Krallık, elektrikli ve hibrit  araçlar için mil başına vergilendirmeye geçişi onayladı. Maliye Bakanı Rachel Reeves, Sonbahar Bütçesi'nde, eVED olarak bilinen  Elektrikli...

Il mercato dell’auto tornerà a
crescere se a livello europeo si interverrà su un doppio fronte:
da un lato “introducendo obiettivi di decarbonizzazione più
flessibili”, dall’altro “supportando la produzione di veicoli di
piccole dimensioni”. Lo ha detto, Antonella Bruno, managing
director di Stellantis Italia, intervenuta oggi a Torino agli
Stati generali del commercio internazionale organizzati da Forza
Italia. “In questo modo – ha aggiunto – favoriremmo la ripresa
del mercato, innescando quell’aumento di produzione che tutti
auspichiamo per i nostri stabilimenti italiani. Non solo:
rilanceremmo la percentuale di vetture Made in Italy destinate
all’export e, di conseguenza, favoriremmo nuovi e significativi
investimenti sul territorio nazionale”. Per Bruno “occorre da
un lato introdurre obiettivi di decarbonizzazione più
flessibili, realistici e graduali, come per esempio l’estensione
da 3 a 5 anni del periodo di riferimento per la verifica dei
target di abbattimento di anidride carbonica per autovetture
passeggeri e veicoli commerciali leggeri; dall’altro, supportare
la produzione di veicoli di piccole dimensioni europei
attraverso l’introduzione di ‘super crediti’ dedicati e la
creazione di una nuova categoria di vetture compatte,
accessibili e “made in Europe”.
   
“La Nuova Jeep Compass e la Nuova Fiat 500 Hybrid, così come
la nuova Lancia Gamma e il nuovo modello Ds in arrivo l’anno
prossimo – ha detto ancora Bruno – sono elementi fondanti del
nostro Piano di impegni per l’Italia, definito a conclusione del
Tavolo Stellantis circa un anno fa”.
   
Nel corso del suo intervento, Bruno si è soffermata sulla
“nuova” 500, ricordando che la produzione comincerà “tra
pochissimi giorni qui a Mirafiori”. “Produzione che,
lasciatemelo sottolineare con grande gioia e un pizzico di
orgoglio, è resa possibile – ha aggiunto – anche grazie al
coinvolgimento di 145 fornitori italiani, di cui 70 piemontesi”.
   
Dopo avere ancora ricordato che tra il 2014 e il 2024 l’80%
delle vendite della 500 è avvenuto all’estero, Bruno ha spiegato
che è una delle vetture su cui Stellantis “punta moltissimo” per
“ampliare il mercato domestico e i mercati globali in un
segmento particolarmente importante e affollato di
competitor”.
   

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

Stellantis grubu, BMW ve Ford gibi üreticiler 2035 son tarihini gözden geçirmeye hazır

Brüksel, 2035'te İçten İçten Yanmalı Motorların Sona Ermesi Duyurusunu Erteledi... Avrupa Komisyonu, içten yanmalı motorlu araçların satışının son tarihiyle ilgili kritik kararını, güçlü siyasi ve...

Renault platformuna dayanan iki yeni Ford 2028 başında

Renault, Ford için elektrikli otomobiller üretecek... Renault Grubu ve Ford stratejik bir ortaklık kurdu. Ana odak noktalarından biri, Renault'nun elektrikli araç bölümü Ampere'nin platformuna dayanan...

Perodua, Malezya’nın ilk yerel olarak geliştirilen elektrikli arabası

Malezyalı otomobil üreticisi Perodua, ülkenin ilk yerli elektrikli otomobili olan QV-E'yi piyasaya sürdü. Şirket, elektrikli araç aracını 800 milyon ringgit (yaklaşık 167 milyon euro)...

Tesla, Hindistan’da ilk entegre tesisini açtı

Hindistan'daki ilk büyük genişlemesini simgeleyen Tesla, ülkedeki ilk entegre tesisini Gurugram'da (Haryana) açtı. Yeni alanda bir showroom, teslimat merkezi, servis merkezi ve şarj istasyonu...

Seat, Martorell’de batarya montaj fabrikasını açtı

Seat ve Cupra, Martorell'de batarya sistemi montaj tesislerini açtı. Burada, İspanya'da üretilen Volkswagen Grubu'nun elektrikli kompakt otomobilleri için yılda 300.000'e kadar batarya sistemi monte...

AB ve Çin, elektrikli araç tarife fiyatlar üzerine görüşmelere yeniden başladı

AB ve Çin, Çin'de üretilen elektrikli otomobiller için asgari fiyat planı üzerinde müzakereleri yeniden başlattı. En son olarak, AB Volkswagen'in elektrikli araç tarifelerinden muafiyet...

Test Sürüşü: Yeni Peugeot E-208GTI

Kırk yıl önce PEUGEOT, 205 GTI ile tarih yazdı. 1984'te 1.6 litrelik versiyonuyla ve iki yıl sonra 1.9 litrelik versiyonuyla tanıtılan 205 GTI, küçük,...