Guangzhou Otomobil Fuarı, Audi’nin en büyük küresel pazarı olan Çin’e olan bağlılığının belirleyici bir aşamaya girdiğini göstermek için seçtiği ortam haline geldi.
Alman markası, iki marka (Audi ve AUDI) ve iki ortaktan (FAW ve SAIC) oluşan ve Çinli müşterilerin ihtiyaçlarını daha kesin bir şekilde karşılamaya olanak tanıyan bir stratejiyle, ülkedeki tarihindeki en büyük ürün girişimini ilerletiyor.
Audi, yalnızca 2025’in ikinci yarısında, en son teknolojiye sahip elektrikli ve yüksek verimli yanmalı motorları birleştiren, yerel olarak üretilen beş yeni modeli piyasaya sürdü.
Auto Guangzhou’nun bu edisyonunda şirket iki önemli kahramanı tanıtıyor: A6L ailesinin ilk elektrikli sedanı olan yeni Audi A6L e-tron ve AUDI markasının Çin’e özel ikinci modelini öngören prototip olan AUDI E SUV konsepti.
Audi A6L e-tron: Çin premium sedanı elektrik çağına giriyor
Auto Guangzhou 2025’in büyük lansmanı, Audi FAW NEV Company ortak girişimi tarafından Changchun’da üretilen ilk tamamen elektrikli A6L olan Audi A6L e-tron’dur.
Audi A6L e-tron’un öne çıkan özellikleri
132 mm uzatılmış dingil mesafesi, Çin pazarının anahtarı olan arka konforu en üst düzeye çıkarıyor.
107 kWh pil (global modelden daha büyük).
770 km CLTC’ye kadar özerklik.
Ultra hızlı şarj için 800 volt mimarisi.
Bilgi-eğlence sistemi ve gelişmiş asistanlar Çin’de E3 1.2 elektronik platformunda geliştirildi.
Yerel pazar için özel ön tasarım.
Audi, bu sedanla Çin pazarına iki tamamlayıcı A6L sunuyor:
PPC platformunu temel alan termal A6L,
ve tamamen elektrikli A6L e-tron.
A6L’nin onlarca yıldır premium segmentin sembolü olduğu Çin’deki ikonik varlığını güçlendiren bir strateji.
AUDI E SUV konsepti: Çin’e özel bir sonraki elektrikli SUV’un önizlemesi
Genç AUDI markası, 2026 yılında seri model olarak gelecek olan, üretime hemen hemen hazır bir prototip olan E SUV konseptiyle Guangzhou’ya geri dönüyor.
AUDI E SUV konseptine ilişkin temel bilgiler
Boyutlar: 5.057 mm uzunluk, 2.042 mm genişlik ve 3.060 mm dingil mesafesi.
Toplam güç: İki elektrik motoruyla 500 kW.
Hızlanma: 0–100 km/saat yaklaşık. 5 saniye.
Özerklik: 109 kWh batarya sayesinde 700 km’den fazla CLTC.
Ultra hızlı şarj: 10 dakikada +320 km (PDA platformunda 800V mimarisi).
ADAS teknolojisi: AUDI 360 Sürüş Yardım sistemi, Çin sürüş senaryolarına uyarlanmıştır.
Dikey ön kısım ve entegre Matrix LED farlarla monolitik ve fütüristik tasarım.
SUV, Audi mühendisliğini SAIC’in dijital yeniliğiyle birleştirerek genç, teknolojik ve %100 elektrikli bir kitleye odaklanıyor.
Automobile Magazine-İspanya
Automobile Magazine-Spain




































































































