2025 yılı güçlü perakende genişlemesi, yeni amiral gemisi modeli Lynk & Co 08’in piyasaya sürülmesi ve yeni Avrupa pazarlarına giriş ile damgasını vurduysa, Lynk & Co için önümüzdeki on iki ay, yeni bir geliştirme aşamasına damgasını vuracak. Markanın yeni sezonun sloganı ise kurumsal sağlamlık ve sürdürülebilir büyüme ismine cevap verenler. Marka, ticari dönüşüm cephesinde 2025 yılında önemli bir ivme yakaladı. İlk 11 Kulüpten Avrupa’da 125’in üzerinde onaylanmış satış noktasına ulaştık; halihazırda aktif olan 80 perakendeci ve ithalat pazarlarında 35 satış noktası daha var. Bu genişleme aynı zamanda servis ve bakım için 350’den fazla yetkili atölyeye erişim sağlıyor. Markanın kimliğini ve tanınabilirliğini güçlendirmek için Lynk & Co, daha sonra 200 ila 550 metrekare arası yüzeylere ve cephelerin, logoların ve iç mekanların ayırt edici şekilde kişiselleştirilmesine sahip, sergi alanlarına özel yeni bir konsept tanıttı. Yıl sonuna kadar Avrupa çapında 150’den fazla onaylanmış perakendecinin olması bekleniyor. İtalya, Lynk & Co için stratejik bir pazar olarak kabul ediliyor ve perakende ağının hızla genişlemesinin merkezinde yer alıyor. Aslında bölgede halihazırda onaylanmış on dört kişi var. Marka showroomuyla açılan ilk showroom Modena’daki Motorsclub’du, yıl sonuna kadar 22’ye ulaşma hedefiyle yarımada boyunca dağıtılan diğerleri de gelecek. Lynk & Co International CEO’su Nicolas López Appelgren şunları söyledi: “Perakendedeki genişlememiz işi dönüştürdü, Lynk & Co’yu her zamankinden daha görünür ve erişilebilir hale getirdi – ve bu evrim müşteriler, perakendeciler ve marka için bir avantajı temsil ediyor çünkü varlığımızı artırıyor, ortaklıkları güçlendiriyor ve iş modelimizi güçlendiriyor.” Ürün cephesinde 2025’in en önemli sonuçları arasında, Avrupa pazarındaki PHEV’ler arasında bir yenilik olan, WLTP döngüsünde 200 km’ye kadar elektrik menzili ve DC hızlı şarj sunan plug-in hibrit SUV Lynk & Co 08’in piyasaya sürülmesi yer alıyor. Model aynı zamanda elektrikli Lynk & Co 02 ve güncellenmiş Lynk & Co 01’in 2024’te piyasaya sürülmesinin ardından markanın premium segmentteki konumunun güçlendirilmesine de katkıda bulunuyor. Lynk & Co’daki yeni özellikler arasında araca ve uygulamaya entegre edilmiş özel araç paylaşım teknolojisinin geliştirilmesi de yer alıyor. Girişimin 2021’den bu yana 30.000’den fazla rezervasyonu olması ve sahiplere 1,7 milyon Euro’dan fazla gelir sağlanması, esnek ve paylaşımlı mobilite çözümlerine olan ilginin arttığını doğruluyor. 2025 yılı boyunca Avusturya, İsviçre ve Çek Cumhuriyeti’ndeki ticari varlık da genişletildi; yani Orta Avrupa’daki ve premium elektrikli segmentteki varlığı güçlendirmek için stratejik kabul edilen pazarlarda. Lynk & Co, 2026’ya baktığımızda perakende ağını işinin sinir merkezi olarak yorumlayarak öncelik vermeye devam edecek. İşbirliklerini derinleştirmek ve müşteri deneyimini daha da iyileştirmek amacıyla marka, geleceğe yönelik geliştirmek için yeni bir temel oluşturuyor. Bu evrimin ayrılmaz bir parçası da aylık abonelik modelinin aşamalı olarak kaldırılmasıdır. Bu hamle, perakende odaklı yaklaşımı güçlendirmek ve işin uzun vadeli sürdürülebilirliğini sağlamak için tasarlandı. Marka ayrıca ürün yelpazesini rekabetçi ve Avrupalı tüketicilerin ihtiyaçları doğrultusunda tutmak için her yıl en az bir yeni model veya güncelleme sunmayı planlıyor. Genişleme stratejisi ayrıca daha seçici bir şekilde devam edecek ve halihazırda hizmet verilen pazarlardaki varlığın değerine ve marka imajının Avrupa düzeyinde tutarlılığına odaklanacak. López Appelgren şunları ekledi: “2026’da markanın görünürlüğünü artırmak, oluşturduğumuz temelleri güçlendirmek için çalışmaya devam edeceğiz – ve bir sonraki bölüm hızı güce dönüştürmekle ilgili: müşterilere daha iyi bir deneyim sunmak ve otomobillerimizi ve hizmetlerimizi herkes için daha erişilebilir hale getirmek için daha akıllı, daha bağlantılı ve daha güvenli büyümek.”
Otomobil Dergisi – İtalya
Automobile Magazine – Italia





































































































