Guangzhou’da düzenlenen Auto Tech China 2025’in organizatörleri, kendisini ülkedeki diğer büyük otomobil etkinliklerinden (iki yılda bir değişen Pekin ve Şanghay Otomobil Fuarı ve Guangdong-Hong Kong-Makao Büyük Körfez Bölgesi) ayırmak için doğru bir şekilde ‘şirketlerin elektrikli ve hibrit araçlar için Çin ve Asya pazarına girmeleri için mevcut en iyi platform’ olarak tanımladılar. Guangzhou’daki Poly Dünya Ticaret Merkezi Sergi Salonu’nda gerçekleşen 12. Uluslararası Elektrikli ve Yüksek Verimli Araç Teknolojileri Fuarı’na (21 – 24 Kasım) ilişkin verileri beklerken, tümü otomotiv endüstrisi ve inovasyonla bağlantılı sekiz tematik bölümle düzenlenen etkinlik, yerel basında yer alan ilk izlenimler, iç pazarın ve küresel pazarın sıfır emisyon yönündeki gelişiminin büyük miktarda araştırma ve yeni ürünlerin piyasaya sürülmesiyle eşleştiğini gösteriyor. Auto Tech China 2025, 30.000 m2’lik bir alanda (bu yıl yine ulaşılan alan) elektrikli ve yüksek verimli araçlara (NEV adı verilen) yönelik motorlar, invertörler, piller, şarj cihazları ve ilgili donanım ve yazılımlar gibi her türlü teknolojiyi bir araya getirdi. Bu yıl 500’den fazla şirket, iç mekan ve akıllı kabin çözümleri, hafif bileşenler, elektronik, test ekipmanları ve yazılım tanımlı araçlar gibi diğer stratejik sektörler de dahil olmak üzere EV’ler ve PHEV’ler için en yeni ürünleri sundu. Yeni araçların lansmanı da önemli ancak iki büyük Çin fuarında alışık olduğumuz gibi değil. Çin için Çin’de üretilen ikinci Audi’ye (bir e-SUV konsepti) ek olarak – başka bir örnekte değineceğimiz gibi – Geely (Lynk’in yeni Z 20’si ve Avrupa’ya da gelecek olan B segmenti crossover As Leapmotor A10) gibi önde gelen markalar da akıllı telefon hedeflerine girdi. Ayrıca menzil genişletici Xpeng araştırma ve geliştirmesine sahip elektrikli mpv ve hepsinden önemlisi Gac, Nissan, Toyota, Honda, BYD, Tesla gibi birinci ve ikinci düzey tedarikçiler, Çin’den ve dünyanın her yerinden Xiaopeng, Dongfeng, Changan, Saic, Geely, GM, Mercedes-Benz, BMW, Volkswagen, Nio, Faw, Bosch, Continental, Magna ve diğerleri. 2024 yılında 26 ülkeden 408 katılımcı vardı ve yaklaşık 19 bin yönetici, mühendis ve otomotiv teknisyeninin katılımıyla 80 üst düzey teknik seminer düzenlendi.
Otomobil Dergisi – İtalya
Automobile Magazine – Italia





































































































