Anne Fenninger, 1 Aralık’tan itibaren Citroën’de Müşteri Memnuniyeti Başkanı rolünü üstlenecek ve doğrudan Double Chevron markasının CEO’su Xavier Chardon’a rapor verecek. Fenninger, Paris’teki Escp Business School mezunudur ve kariyerine 1998 yılında Peugeot markasında başlamış, Parça ve Servis alanında çeşitli görevlerde bulunmuş, 2006 yılında İspanya, İtalya ve Almanya İletişim Müdürü olmuştur. 2008 yılında Peugeot’nun uluslararası dijital stratejisinden sorumlu Çevrimiçi ve Çevrimdışı yönetici olarak atanmıştır. Dört yıl sonra Sig’in (Service d’Information du Gouvernement) Dijital Strateji Yöneticisi rolünü üstlendi ve 2014 yılında Satış Hunisi Başkanı ve Dijital Müdür olarak DS Automobiles’e katıldı. Fenninger, 2018’den bu yana müşteri memnuniyetini artırmak için grup içinde çeşitli rollerde sağlam bir deneyim geliştirdi.
Otomobil Dergisi – İtalya
Automobile Magazine – Italia





































































































