Coletta, Ferrari conferma impegno nel lungo termine nel Wec

®
Çok Okunanlar

Volkswagen, Września’daki tesisi yeni nesil elektrikli Crafter için büyütüyor

Volkswagen, Polonya’nın Września kentindeki tesisinin genişletileceğini resmen doğruladı; tamamen elektrikli Crafter’ın yeni nesli burada üretilecek. Saha için yeni bir...

Tesla, Avrupa EV pazarındaki benzersiz liderliğini sürdürebilecek mi?

Plug-in hibrit (PHEV) teslimatları artmaya devam ederken Tesla, Avrupa'nın en çok satan akülü elektrikli aracı (BEV) unvanını sessizce alıyor....

Volvo, İsveç’te elektrikli otomobil alanlara 1 yıl ücretsiz evde şarj sunuyor

Volvo, İsveç’te elektrikli Volvo alanlara Vattenfall iş birliğiyle 25.000 km’ye kadar 1 yıl ücretsiz evde şarj sunuyor. Volvo, İsveç’te elektrikli...

TOBFED ve TOLDER İş Birliğiyle…

Tüm Otomotiv Lastikçileri Derneği (TOLDER), Türkiye Otomotiv Bakım Dernekleri Federasyonu’nu (TOBFED) ziyaret ederek sektörel gelişmeler, standartlar ve gelecek projelerin ele...

Rolls-Royce’dan 100 yıllık efsanesine özel koleksiyon

100 yıldır Phantom, dünyanın en etkili isimleri tarafından tercih edilen, başarı ve seçiciliğin nihai sembolü olarak tanınıyor. Efsanevi Phantom’un...

Tesla, Model Y ve Model 3’ün daha ucuz versiyonlarını tanıttı: 516 km menzil

Tesla, Model Y ve Model 3’ün daha düşük maliyetli versiyonlarını piyasaya sürdü; etiket yaklaşık 5.000 dolar aşağı indi. Şirket,...

İnci Holding’in ticari soğutma ve otomotiv mutfak üniteleri

İnci Holding’in ticari soğutma ve otomotiv mutfak üniteleri iş kolundaki yeni kuruluşu Starcool, yenilikçi ve öncü yaklaşımıyla geliştirdiği çözümleri...

Il responsabile
Ferrari dei progetto endurance e corse clienti Antonello
Coletta, presente oggi all’autodromo del Mugello di Scarperia
(Firenze) dove si sono concluse le Finali Mondiali Ferrari, in
un incontro con i giornalisti, ha voluto confermare la presenza
a lungo termine della Ferrari nel Campionato del Mondo Endurance
(Wec): “Saremo presenti nel Wec almeno fino al 2029 – ha
annunciato Coletta -. A noi fa piacere competere con una
macchina come la nostra 499P Le Mans hypercar che abbiamo
pensato, progettato, sviluppato completamente come un progetto
Ferrari. Certamente è molto più difficile e complicato rispetto
a una vettura Le Mans Daytona hybrid (Lmdh), però quando vinci
provi una soddisfazione maggiore”. Le Lmdh sono prototipi
che, pur correndo nella classe regina del Wec, sono realizzati
utilizzando elementi comuni e con uno sviluppo più economico.

   
Parlando poi dell’eventualità di un cambio regolamentare nel
prossimo futuro ha detto. “Credo che per chi si affaccia alla
categoria hypercar nel Campionato del mondo Endurance, sia
importante avere la certezza di gareggiare con determinate
regole per un periodo di almeno tre anni. Per la Ferrari l’unica
opzione, anche in futuro, sarà quella che dia modo di realizzare
per intero la vettura in casa”. Intanto però c’è da chiudere una
stagione dove il Cavallino è in testa sia nel campionato iridato
piloti che costruttori in Bahrain: “La strategia è quella di
attaccare e cercare di portare a casa il miglior risultato, ma,
come ricordiamo sempre ai nostri piloti, deve vincere prima di
tutto una Ferrari, poi portato a casa il risultato per
l’azienda, viene quello per i piloti”. Infine uno sguardo al
reparto corse clienti che ha visto un incremento di vendite per
partecipare ai campionati del Ferrari Challenge. L’ultimo in
ordine di tempo scatterà il prossimo anno nel Medio Oriente e
sarà la sesta serie al mondo: “Il mercato risponde e la Ferrari
credo che stia andando in termini commerciali, oltre che
sportivi, molto bene. I numeri ci stanno dando ragione e se
andiamo a confrontare quelle che sono state le vendite del
modello precedente (la 488 Challenge) con quelle della 296
Challenge, queste ultime sono di gran lunga superiori. L’impegno
è cercare di fare sempre meglio in termini sportivi per essere
ancora più attrattivi commercialmente”.

   

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

Karsan’dan İtalya Bari’ye 18 Metrelik Yüzde 100 Elektrikli 42 Adet e-ATA

Bari’de Elektrikli Toplu Taşımaya Karsan Damgası Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, İtalya Bari’de yeni bir ihaleyi daha kazandı. İtalya bayisi Kmobility iş birliğiyle...

Türk Otomotiv Aftermarketi Paris’te Küresel Sahneye Çıktı

Otomotiv Satış Sonrası Ürün ve Hizmetleri Derneği, otomotiv satış sonrası sektörünün en önemli uluslararası buluşma noktalarından biri olan Equip Auto Paris Fuarı’nda ilk kez...

Opel Otonom Araçlarda Yapay Zeka Destekli Aydınlatma

Opel ekibi, geleceğin araçlarının neler yapabileceğini göstermek amacıyla önce olası kullanım senaryolarını belirledi. Bunlar, “bir yaya veya farklı bir durumdan kaynaklanabilecek olası tehlike” ve...

Otomotiv Japon Devi Mazda’yı da Portföyüne Ekledi

Doğan Trend Otomotiv, portföyüne bir başka saygın global markayı daha ekleyerek Mazda Motor Europe ile yeni bir hizmet anlaşması imzaladığını duyurdu. Bu iş birliği...

MAXUS DELIVER L2H1 Versiyonu Türkiye’de…

Ticareti Konfor ve Verimlilikle Buluşturan MAXUS Ürün Gamını Genişletiyor!  Ülkemizde Doğan Trend Otomotiv tarafından temsil edilen Maxus, Türkiye hafif ticari araç pazarına yeni bir...

DS E-TENSE FE25’in tasarımını tanıttı

DS Automobiles ve PENSKE AUTOSPORT, sezon öncesi Formula E testleri için birkaç gün içinde Valencia'da piste çıkacak olan yeni yarış otomobili DS E-TENSE FE25'in...

Chery’nin Küresel Kullanıcılar ile Ortak Yaratım Hamlesi

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery,yılın en önemli etkinliklerinden 2025 Chery Uluslararası Kullanıcı Zirvesi ve Fikir Önderleri Forumu’nu tamamladı. Kullanıcılar, bayiler, medya temsilcileri ve...