GeWINnTER: Continental startet Winterkampagne mit Gewinnchance auf eine exklusive Finnlandreise

®
Çok Okunanlar

BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile

BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile Geleceğin Mobilite Deneyimi Borusan Otomotiv’de Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW ve MINI markalı...

Otomotiv şirketlerinin yüzde 86’sı yapay zekâya yatırım yapıyor

KPMG'nin “Küresel Otomotiv Yöneticileri” anketine göre sektördeki her üç yöneticiden biri üç yıl içinde iş modellerinin tamamen değişeceğini öngörürken,...

Volkswagen Ticari Araç’tan Crafter Servis’e Eylül ayına özel Sıfır Faizli Kredi

Volkswagen Ticari Araç, Crafter Servis modeli için Eylül ayına özel sıfır faizli kredi kampanyası başlattı. Volkswagen Doğuş Finans (Vdf)...

Chery Grubu Ağustos Ayında 243 Bin Adetlik Rekor Satışa İmza Attı

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery, küresel ölçekte satış ve ihracat başarılarına yenilerini eklemeye devam ediyor. Bu kapsamda Chery...

Bridgestone, Lamborghini Fenomeno’nun Resmi Lastik Tedarikçisi

Brisa’nın global ortağı Bridgestone, Lamborghini'nin yeni Fenomeno süper otomobili için resmi lastik tedarikçisi olarak seçildi. Lamborghini’nin 20. yıl dönümünü kutlamak...

Musk, yönetim kurulu yeni tazminat planı sunarken 1 milyar dolarlık Tesla hissesi satın aldı

Tesla'nın hisse senedi fiyatı, teknoloji milyarderi Elon Musk'ın Cuma günü otomobil üreticisi şirketten yaklaşık 1 milyar dolar değerinde hisse...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük...

Hannover, 22. September 2025. Continental feiert den Start in die Winterreifensaison mit einer neuen, deutschlandweiten Marketingkampagne für Endkundinnen und Endkunden sowie den Reifenhandel. Highlight der zweimonatigen Aktion mit dem Titel „GeWINnTER“, die am 15. September gestartet ist, ist ein Gewinnspiel. Wer sich im Aktionszeitraum für einen der preisgekrönten Premiumreifen von Continental entscheidet und den Kaufbeleg auf der Aktions-Landingpage unter gewinnter.de hochlädt, kann eine exklusive Finnlandreise im Januar 2026 gewinnen. Auch Geschäftspartner von Continental können teilnehmen. Jeder Reifenvermarkter, der ein Foto des in seinem Geschäft aufgestellten Aktionsmaterials auf der Aktionsseite einreicht, erhält ebenso die Chance auf eine Finnlandreise – inklusive eines spannenden Fahrprogramms und vieler unvergesslicher Winterwunderland-Erlebnisse.„Mit GeWINnTER verbinden wir das, wofür Continental steht, nämlich Sicherheit sowie Technologiekompetenz, mit einer besonderen Erlebnisreise in den hohen Norden. So machen wir den Reifenwechsel in der kalten Jahreszeit für Verbraucherinnen und Verbraucher, ebenso wie für den Handel noch attraktiver“, sagt Timo Röbbel, Leiter Marketing Reifen-Ersatzgeschäft bei Continental. „Dass unsere Reifen Jahr für Jahr zahlreiche Testsiege und Top-Bewertungen unabhängiger Fachmedien erzielen, unterstreicht unser Leistungsversprechen: Wer auf Continental setzt, fährt sicher und hat in diesem Winter zusätzlich die Chance auf ein außergewöhnliches Erlebnis.“

Diğer Haberler

Max Verstappen’i umutlandıran zafer

Formula 1'de Max Verstappen, Bakü'deki zaferinin ardından pilotlar sırlaması lideri Oscar Piastri ile arasındaki farkı 69 puana indirdi. İki yarış öncesine kadar şampiyonluklarına kesin...

Hamilton, “Öylece durup hiçbir şey yapamayız” diye yazdı “Verecek bir şeyin varsa, bana katılırsan minnettar olurum.”

Lewis Hamilton Gazze Soykırımının Sona Ermesi Çağrısında Bulundu, Küresel Yardım Çabalarının Başlaması Çağrısında Bulundu... Lewis Hamilton, İsrail'in Gazze'ye yönelik soykırımını kınamak için küresel bir nüfuz...

İsveç’te Otonom Toplu Ulaşım Karsan Otonom e-ATAK

İsveç’te Otonom Toplu Ulaşım Karsan Otonom e-ATAK ile Başladı “Mobilitenin Geleceğinde Bir Adım Önde” olma vizyonuyla bir dünya markası olan Karsan, dünya çapında gerçekleştirdiği başarılarına...

Otomotiv şirketlerinin yüzde 86’sı yapay zekâya yatırım yapıyor

KPMG'nin “Küresel Otomotiv Yöneticileri” anketine göre sektördeki her üç yöneticiden biri üç yıl içinde iş modellerinin tamamen değişeceğini öngörürken, otomotiv şirketlerin yüzde 86'sı yapay...

Aon, Formula 1takımı Scuderia Ferrari HP’nin sponsoru oldu

Aon, Formula 1'in en köklü takımlarından Scuderia Ferrari HP ile uzun süreli bir sponsorluk anlaşması imzaladı. Monza'daki İtalya Grand Prix'siyle başlayan iş birliği; hız,...

TÜSED’den Yedek Parça Tedarik Süreçlerine Dair Çözüm Çağrısı

60 Milyar TL’lik Yedek Parça Tedariki Sigorta Eksperlerinin Yönetiminde TÜSED Türkiye Sigorta Eksperleri Derneği Yönetim Kurulu, sigorta sektöründe kritik öneme sahip olan yedek parça tedarik...

BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile

BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile Geleceğin Mobilite Deneyimi Borusan Otomotiv’de Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW ve MINI markalı 40 bin bağlantılı otomobil, sürücülerine...