Chery Paris Marka Gecesi

®
Çok Okunanlar

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara...

Gen-3 en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti

Goodyear Vector 4seasons Gen-3, en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti Goodyear lastikleri olağanüstü kilometre performansı ve mükemmel...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları...

Range Rover, Defender, Discovery ve Jaguar Rüzgarı

Dünyanın en prestijli otomobil etkinliklerinden Goodwood Festival of Speed, 10 – 13 Temmuz 2025 tarihleri arasında hız, tasarım ve...

Fiat Grande Panda 2025 Red Dot Tasarım Ödülü

FIAT'ın yeni küresel ürün gamının ilk modeli olan Grande Panda, 2025 Red Dot Ödülleri’nde özgün ve yenilikçi iç ve...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20...

Stellantis 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor

Stellantis Yılın İlk Yarısında 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor... Türkiye’deki Hacim Artışı Stellantis’in Orta Doğu ve Afrika Bölgesindeki...

Chery, Paris’te Kullanıcı Odaklı Yaklaşımını Vurguladı!

Çin’in önde gelen otomotiv üreticisi Chery, Paris Marka Gecesi’ne ev sahipliği yaptı. Birçok özel anın deneyimlendiği bu prestijli etkinlikte dünyanın dört bir yanından gelen Chery kullanıcıları bir araya geldi. Etkinlik, Paris’te yer alan ikonik Printemps Haussmann’ın en üst katındaki Perruche restoranında gerçekleşti. Chery burada küresel Chery kullanıcılarına saygısını ve minnettarlığını gösterdi. Son derece görkemli bir akşam yemeğine sahne olan bu etkinlikte, Chery kullanıcıları araçlarıyla yaşadıkları hikayelerini paylaştı. Böylece etkinlik, Chery’nin kapsamlı küresel etkisini ve otomobil kullanıcılarının markaya olan sevgisini canlı bir şekilde ortaya koyan sanatsal bir ortak yaratım platformuna dönüştü.

Çin’in en büyük otomotiv üreticilerinden Chery, romantizm ve sanatsal yönleriyle bilinen Paris’te önemli bir “Marka Gecesi”ne ev sahipliği yaptı. Bu prestijli etkinliği kutlamak için Malezya’dan, Avustralya’dan, Ekvador’dan, Cezayir’den, Meksika’dan ve diğer ülkelerden katılım sağlayan Chery kullanıcıları muhteşem gecede bir araya geldi. İkonik Printemps Haussmann mağazasının en üst katında bulunan Perruche restoranında düzenlenen etkinlik, Chery’nin küresel etkisini gözler önüne serdi.

Chery’nin üst düzey yöneticileri, küresel Chery kullanıcılarına en içten şükranlarını sundu. Chery yöneticileri bir kez daha markanın kullanıcılara üstün ürün ve hizmetler sunma konusundaki bağlılığını ve kullanıcı odaklı yaklaşımını vurguladı. Ayrıca Chery, küresel kullanıcı deneyimini geliştirmek üzere sürekli yeniliğe kendini adamış durumda. Bununla birlikte Chery kullanıcılarına sunulan özel hediyeler geceyi renklendirdi.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...